Hakutulokset

  1. nöttiäinen

    Onko lapsesi isä, oikeasti lapsen isä?

    On, kaikki kolme. Kaksi niistä pilven päällä.
  2. nöttiäinen

    Joo, kiitti vaan Aamulehti :D

    :laugh:
  3. nöttiäinen

    Tietääkö kukaan, ennustajista?

    Jos pyytää vain katsomaan tulevaisuuteen, ei kerro muuta kuin esim. iän ja vaikka nimen niin miten voi kertoa sen mitä haluan kuulla jos se ei edes tiedä mitä haluan kuulla? Kyllä mä sen tiedän että varmasti rahastajiakin löytyy, mutta ihan puhtaasta mielenkiinnosta haluan tietää mitä...
  4. nöttiäinen

    Kadehditko koskaan ystäväsi lapsia?

    En, sillä en halua ystävieni lapsia. Sitä kadehdin että he saavat lapsia niin helposti ja silloin kun itse sitä haluavat ja niin monta kuin haluavat. Meille tulee vain jos Luoja suo ja jos käy erittäin hyvä tuuri.
  5. nöttiäinen

    Huutonetistä ja tuotteen saapumisesta

    Juurikin näin. Vaikka mulle laitettas kuitti maksusta, odotan silti maksun näkymistä mulla, sillä muutaman kertaan oon postittanu ku ostaja ilmoittanu maksusta ja sit ei ollukkaan maksanu. No, rahat sain kuitenkin noista ei siinä, mutta tätä nykyä en postita jos ei näy tilillä. Ihan rauhassa...
  6. nöttiäinen

    Tietääkö kukaan, ennustajista?

    Ajattelin kysyä, eihä kysyvä tieltä eksy. Vasta sitten uskoisin, jos toteutuu. Vai onko se joltain toiselta pois jos minä kysyn ja katson toteutuuko?
  7. nöttiäinen

    g: oletko kokeillut huumeita?

    En.
  8. nöttiäinen

    Tietääkö kukaan, ennustajista?

    Ihan ammattilainenko olet?
  9. nöttiäinen

    Olen pakkaamassa, auttakaahan kokeneemmat matkustelijat :)

    Kiitos kaikille! Mäkin ekaa kertaa menossa ja aika hyvin oonkin noita juttuja jo poiminu tietooni, mutta taas tuli lisää. Kyllä tää on joskus ihan hyvä palsta. =)
  10. nöttiäinen

    Soitinpa sitten selvännäkijälle

    Mäkin tahtosin sen numeron!! :wave: Sen verran surua ja murhetta ollu, haluan tietää helpottaako elämä... :(
  11. nöttiäinen

    Tietääkö kukaan, ennustajista?

    Harkitsen vakavsti ottavani yhteyttä "ammatti-ennustajaan" ja pyytämään häntä katsomaan, miltä tulevaisuuteni näyttää. Ihan ekaks oon suunnitellu, jos pyytäisin mailina vastauksen joltain ammattilaiselta. Oisko vinkkejä/linkkejä, kuka mahtaa olla luotettava?
  12. nöttiäinen

    Olen pakkaamassa, auttakaahan kokeneemmat matkustelijat :)

    Tämä kans lähössä pian ni mäkin haluan tietää... Tarviiko omaa pyyhettä vai miten hotelleissa tapana, miten usein vaihtavat siellä esim. ne pyyhkeet?
  13. nöttiäinen

    olen onnellinen, tyttäreni on rakastunut

    Joo, tääl ei saa sanoa ääneen jos on onnellinen eikä sit kuitenkaan valittaa tai purkaa huoliakaan, aina pitää olla tyttyväinen kaikesta. Mitään ei saa myöskään surra. Ap:lle: :heart:
  14. nöttiäinen

    Kokemuksia LG pesukoneesta?

    Hyvä, meiltä löytyy 7 kg kone, reilu puoli vuotta vanha. Ei valittamista, tosin en kehtais valittaakaan kun (ilmaseks) lahjaks saatu. Mutta vaikka ei ois lahjakaan ja itse ostettu niin hyvä ostos olis ehdottomasti. :) Itse pesen aina vain täysiä koneellisia ja hyvin pesee ja linkoaa...
  15. nöttiäinen

    7-vuotiaan Samin murhasta tulee ensi kuussa 20 vuotta

    Hui kamala miten hirveitä juttuja! :o :'(
  16. nöttiäinen

    huutonet ja palaute

    Siitä ihan etusivulta, mulle ainakin tulee siihen omien sivujen etusivulle linkki palautteen antoon jos joku multa ostaa/itse ostan jotain. Tai ostetun kohteen/myydyn kohteen sivun alareunasta löytyy kans linkki palautteen antoon.
  17. nöttiäinen

    Taas pääsi mitäs nyt-lehteen!

    :laugh:
  18. nöttiäinen

    G: Onko raskaudesta aina kerrottava läheisille jo ennen kuin näkyy??

    Itse tulen tod.näköisesti toimimaan noin, mikäli seuraava kerta tulee. (Siis jos Luoja suo, omasta tahdostahan se ei kiinni ole.) Ei oo muutenkaan mitään iloa kertoa, sillä koko ajan pelko päällä että millon menee kesken, mulla kun KM voi tulla vkolla 12 tai 20 tai millon vaan.

Yhteistyössä