Hakutulokset

  1. B

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Meilläkin viimein kävellään 13,5kk iässä,enemmän kahdella jalalla kuin kontaten. :D Sanoaj tulee muutamia,hei,ei,äiti,nam,hauva ja joitakin muita... Nukkuu taas hyvin yönsä :heart:
  2. B

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Meillä nukkuu kovan uurastuksen palkintona nyt yksiä unia,noin 2,5-3h ulkona rattaissa.Vielä pariviikkoa sitten yritti nukkua 2x3h unia päivällä ja kukkumista öisin.Nyt tosiaan herää n klo 7 ja päikille 12 ja yöunille 20-21 ja nukkuu koko yön. Mulla ei mitään kummempaa päivärytmiä ole lasten...
  3. B

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Vaimo-85 Meidän tytölle laitettiin syyskuuss tuubit(tulehduksia oli ollut 7 kpl :| ) ja nyt on korvat rauhalliset,yes. Mutta krohisee ja kuorsaa yöllä ja kitarisat aika suurehkot,ne varmaan leikataan nyt kevät talvella.Kitarisaleikkauksen ikäraja on 1v,nielurisoissa taitaa olla vähän enemmän...
  4. B

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Pääsenkö mäkin listaan takas =) Vaikka harvemmin kirjuuttelen mutta aina sopivan hetken tultua :whistle: B-7......3.12.08(la 6.12.08)........tyttö..........TYKS (7.s mukula :heart: ) Kiitos vauvikselle hienosta pinostamme :flower: Kuinka paljon teidän,joilla isompia lapsia...
  5. B

    °º¤¤º° JOULUTONTUT 2008 °º¤¤º°°º¤¤ -kohti uutta joulua

    No ne neuvola kuulumiset B) Typyn mitat 9050g/72,5cm.Pikkanen neitonen. Kehittyy ikätasolla,iloinen ja suloinen: kirjoitti täti. :heart: Meillä ei kävellä vielä,sylistä syliin ottaa 3-5 askelta muttei oma-aloitteisesti lähde liikkeelle. Jännä kun aiemmat lähteneet jo 10-11kk...
  6. B

    °º¤¤º° JOULUTONTUT 2008 °º¤¤º°°º¤¤ -kohti uutta joulua

    Onhan se vauvahaaveita :heart: Onnea!!!!!!! :heart: Onnea myös ente :heart: ja neitikat :heart: Ja tuolla odotuspuolella kävin vaeltamassa ja löysin yhden joulukuisen odottelijan(?)vielä lisää,hienoa!!!!! Meillä on ke 1v neuvola,pari viikkoa myöhässä.Tuun sitten kertoilemaan...
  7. B

    Missä vaiheessa raskauspahoinvointi alkanut?

    ihan täällä muistelemassa... Jokos Aubrietta viidettä? Onnea :heart: :heart: Mulla pieni pahoinvointi on voinut alkaa jo ennen plussaa mutta kunnon pahoinvoinnit vasta siinä viikoilla 6+ :wave: B-7 ja joulukuinen 08
  8. B

    Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

    Pitkästä aikaa täällä ja huomasin itseni tälläisessä pinossa :wave: Meillä ei ole yritystä ,tai hetken leikimme ja nyt päätimme että näin kuitenkin hyvä.Nämä 7 :heart: riittää nyt.Ehkä sitten joskus voi miettiä uudelleen.... Mutta päivittäjä,kiitos,minut saa poistaa listoilta!! :flower...
  9. B

    °º¤¤º° JOULUTONTUT 2008 °º¤¤º°°º¤¤ -kohti uutta joulua

    :wave: Pitkästä aikaa! Kysymys,onko muita liki vuosikkaita joilla suussa vasta 2 hammasta????? :D Olen ihmetellyt kun meidän neidolla vain ne kaksi helmeä,eikä muita näkyvissä...Edellisillä ollut komeat rivit tässä iässä... No poikkeuksellinen neitonen on muutenkin tämä meidän...
  10. B

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Vierailija pinossa.... Onnea Neitikat :flower: :hug: :heart: Itse täällä vielä jännitetään->parin viikon kuluttua voi olla jotain kerrottavaa ;) Jospa oltais taas samassa pinossa odottamassa(voi kun pääsisin tosiaan odottajiin.... :ashamed: )
  11. B

    Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

    En olekaan aikoihin kirjoitellut :ashamed: Onnea kovasti kaikille plussanneille :hug: Mulle saa päivittää tjot syyskuusta alkaen :heart: Mä olin just ehtinyt täyttää 21v kun esikoinen syntyi(mä täytin syyskuussa ja esikoinen synty marraskuun alkuun) ja olin ihan valmis äidiksi =) Ja...
  12. B

    Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

    En olekaan aikoihin kirjoitellut :ashamed: Kai tässä koitellaaan nyt ihan pikkiriikkisen,ei auta kun katsoa ja odottaa :whistle: Kp huristaa jossin 20 paikkeilla,kai... :p
  13. B

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Näitä sanoja lainaten,mukaan ;)
  14. B

    Vauvakuume, aina vain uudestaan.

    :wave: Täällä yksi ainakin B) Jo seiskaa odottaessa puhuin kasista :heart: En tiedä loppuuko sitten siihen mutta aina vaan on vauva kuume noussut...On nämä lapset,kaikenikäiset ja vauvat ihania :heart: Mutta nyt mennään "tulee jos on tullakseen"...
  15. B

    **JOULUTONTUT 2008 - heinä-SYYSKUUSSA**

    Onnea Marita :flower: :flower: Mä kanssa niin haaveilen :ashamed: Meille ei uutta.Käytiin nlassa kasvukontrollista kun tyttö ei oikeen tahdo venyä ;) Nytkin oli tullut vaan 0,5cm kk aikana joten tihentyneitä mittauksia on tiedossa neuvolassa. 7kk1vkon mitat olivat 7295g/66cm Ihan...
  16. B

    Suuperheellisiä kuumeilijoita?

    :wave: täällä yksi 7:n lapsen äiti! Kuumeilen kovasti,mies vähän häilyy :whistle: Katsotaan ja ihmetellään =)
  17. B

    Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

    Pientä korjausta tietoihin B) Olen 33v =) Ja lapsille vois laittaa syntymävuodet -96:sta -08:iin =) Muuten kiitos hienosta pinon aloituksesta! Lomilla ollaan ja en oo kerennyt kauheesti palstailemaan. Koulut kun alkaa ja arki,sitten taas innokkampana :whistle:
  18. B

    **JOULUTONTUT 2008 - heinä-SYYSKUUSSA**

    Meillä on 4.s korvatulehdus meneillään :headwall: :| Se on jännä miten meillä on tää tekovika kaikilla paitsi nro viitosella... Tuubit varmaan laitetaan tälle joulukuun neitosellekin kuten muillekin :/ Muutenkin meillä kesätauti jyllää...7v on kovassa kuumeessa,2v on samoin ja mulla...
  19. B

    **JOULUTONTUT 2008 - kesäkuussa**

    Pikaseen vaan neuvolamittoja B) 6kk neuvolassa(2 viikkoa enempi oikeaa ikää)) 7100g 65,5cm Paino ihanne käyrällä,pituutta laiskanlaisesti!Kk päästä mennään mittaukseen,kun käyrä taittaa alaspäin! Mutten nyt huolestu! B) B7
  20. B

    **JOULUTONTUT 2008 - kesäkuussa**

    ^näinhän se on!Helpommalla pääsee tissitellen :ashamed: Mutta eipä vauva opi syömään,ellei tarjoa kiinteitä! Oletko Terhikki koittanut bataattia? Se ei koveta massua kovin ja on makeahko kuten porkkana? Monet joilla allergia/masuongelmaisia lapsia,aloitelleet sillä. Ja maissi tosiaan on...

Yhteistyössä