Hakutulokset

  1. J

    Pitkästä aikaa... =)

    En näköjään osaa... :P
  2. J

    Pitkästä aikaa... =)

    Vissiin 2010 oon käyny. 2005 oon rekisteröityny.
  3. J

    Pitkästä aikaa... =)

    Ja kun älysin kirjautuakki niin oon ollu täällä tosiaan joskus ennen sua eli hyvinkin kauan sitten. 2005 vissiin rekkautunu aikoinaan ekan kerran.
  4. J

    Pitkästä aikaa... =)

    Ei varmaan kukaan enää JuiceFania muista mut tulin silti käymään =) Mummoudun piakkoin ja tulipa mieleen että pitää varmaan saada houkuteltuu tytär tänne niin ois sitten niinku plussalaisia kahdessa polvessa :P Onko tuttuja ketään kuulolla???
  5. J

    Onkos täällä ketään tuttuja?

    Ihan ku sinäki oisit ollu jo sillon kauan sitten täällä =)
  6. J

    Onkos täällä ketään tuttuja?

    Ja olin siis näköjään lentäny jo pihalle kun olin niin pitkään kattomassa telkkaria. Älysin sentään kirjautua takasin =D
  7. J

    Onkos täällä ketään tuttuja?

    Juu muistan =)
  8. J

    Onkos täällä ketään tuttuja?

    Jostain kumman mielenhäiriöstä kirjauduin tänne piiiiitkästä aikaa. =D Liekö täällä enää ketään tuttuja kirjottelemassa?
  9. J

    Kakka ei ole irronnut moneen päivään, neuvoja kaivataan.

    Käytä hyvä ihminen alapesusuihkua ensin niin ei tarvii paperia tuhlata (Y)
  10. J

    Suunniteltu sektio vs alatiesynnytys -riskit vs edut

    Tuskin poistavat kohtua jos ei ole todella hyvää syytä. Oon ite koettanu kohtua saada pois ja kyllä se niin varjeltu kapistus on että ei nuo lääkärit sitä pois ota... Minä jo ehotin jotta voisin luovuttaa sen jollekki tarvitsevalle :P
  11. J

    Kielletty Rakkaus Mia ja Karam

    Ystävälläni vastaava tilanne kun Mialla ja Karamilla. Vertaistukea tahtoisi. Mia & Karam laitoin viestiä siltä varalta ettei ole feikkiprofiili. Muutkin vastaavassa tilanteessa olevat voi viestiä laittaa. Ystävälläni ei ole ketään jolta vertaistukea saisi.
  12. J

    En jaksa tota koiraa enää

    Mitä se tekee ettet jaksa? Millanen koira?
  13. J

    Jättäisitkö miehesi tupakoinnin takia?

    En tupakan takia mutta kaljan kyllä.
  14. J

    Miksi te jotkut asutte sitkeesti vuokralla vaikka naapurit on kamalia?

    Mä asun edelleen siksi kun teinit ei suostu muuttamaan korpeen. Ite lähtisin heti, mut tässä kohtaa laitan lapset edelle ja kärsin vielä parisen vuotta ite. Sitte ku teinit on peruskoulunsa käyneet ja lähtevät opiskelemaan, niin mä nostan junioreitten kans kytkintä ja hautaudun korpeen, jossa ei...
  15. J

    Onko kukaan suurperheen yksinhuoltaja löytänyt uutta kumppania?

    Kyllä se onnistuu mut ei se välttämättä aina niin helppoo ole. Aika moni mies säikkyy sitä kun naisella on monta lasta. Mut kyllä minäki, 4 lapsen yh.na löysin miesystävän. Ja tiiän mä kyllä muitakin.
  16. J

    Haluatko kysyä romaneista tai romanikulttuurista?

    Tosi mielenkiintonen ketju.
  17. J

    Onkos täällä enää ketään tuttuja???

    Niin ja mä oon ollu enimmäkseen fb:ssä.
  18. J

    Onkos täällä enää ketään tuttuja???

    Minervan nikin muistan minäki mut en mitää muuta. Maine Cooninki oon tainnu nikkinä nähä. Ja tuo harmaa on tietenki Daikaduu ja sen mä muistan kyllä :laugh: tai sitte minnukka mikä lie nykyään. :D Niin ja Pinkin näin äsken jossain.
  19. J

    Kuuluuko anoppisi/appesi sanavarastoon joitakin väärin sanottuja sanoja, jotka

    Kyllä mä repesin ku mun miesystävä eka kerran puhu tatuloinnista..... :laugh:
  20. J

    Älkää tehkö näin-ketju

    Ai niiiiiin ja mun 13v poika varmaan kirjottais tähän että ÄLÄ KOSKAAN laita suuhusi ruokalusikallista vehnäjauhoa. :laugh: sitä ei kyllä naurattanu, mua kyllä...

Yhteistyössä