Hakutulokset

  1. M

    Nimiä joista lapsena haaveilit/olisit lapselle halunnut, mutta mies ei suostunut

    Simo ja Kaarlo oli ne jotka ei kelvanneet. Joskus maailmassa jos meille tyttö siunaantuu mitä ei todennäköisesti käy :'( , niin hänestä tulee Liisa eikä siitä edes keskustella. :x
  2. M

    Onko olemassa pariskuntia

    Ollaan oltu yhdessä 16 vuotta ja moni olis sitä mieltä ettei olla koskaan riidelty sanan varsinaisessa merkityksessä. Joo on meillä erimielisyyksiä mutta ei kumpikaan välitä huutaa, paiskoa ovia eikä sanoa toiselle loukkaavasti. Meillä on sitten hemmetin pitkiä keskusteluja jotka loppuu aina eri...
  3. M

    Jatkokysymys (nimimerkki) endie:n ketjuun:

    Halleluja ap:n tekstille ja vielä paljon muuta! B)
  4. M

    lähtiskö joku tonne lomalle mun kaa....?

    Jep, varaa lennot.
  5. M

    onko täällä ketään yli 5vuotiaiden yöpissaajien äitejä??

    Anteeksi että vielä tungen vaikken tiedä vastausta kysymykseesi. Patja on auttanut todellakin monia ihan pienessä ajassa. Jos vika ei ole elimellinen vaan puuttuu ainoastaan kyky herätä pidättämisen tunteeseen.
  6. M

    onko täällä ketään yli 5vuotiaiden yöpissaajien äitejä??

    Kokeilkaa ihmeessä ensin ilman lääkitystä. Miten perusteli neuvolassa lääkityksen tarvetta?
  7. M

    g; Sokerimörkö vai Makeutuasinepeikko?

    Sokeria meillä. Sopivasti.
  8. M

    Kehtaakos collageenihousut jalassa ponppia tramboliinilla?

    Älä sitte ponpi jos koitat tulla raskaaks, kun siittimet ei pysy sisällä. Äiti mulle sano et ei tuu raskaaks jos ponppii aina segsin jälkeen. Reippimehu auttaa kanssa jos haluu vauvvan. Mut pukeutumisesta, mun karderoopi on ain kollageeninen.
  9. M

    G: Suosikki hajuvetesi?

    Lancomen Miracle täälläkin :wave: Ja on minusta kovasti "vaaleanpunainen" tuoksu. =)
  10. M

    Mitä teidän taaperoilla päällä pihaleikeissä?

    1v10kk ohut puuvillapipo, farkut, pitkähihainen paita ja fleecetakki. Nämä aamulla, saapi nähä iltapäivällä. Kauhea tuuli on mutta lämmintä. Eikö nää riipu melkosesti missäpäin Suomea asustelee? Pohjois-Kymenlaakso kuittaa :wave:
  11. M

    Miten saatte taaperonne pysymään jatkettavassa sängyssä?????

    Jääkö yksin huoneeseen vai nukutatko vieressä ja silti nousee pois? Minä istun vieressä ja aikansa siinä telmuaa ja rallattaa, nukahtaa viidessä minuutissa tai puolessa tunnissa... Pitäis varmaan alkaa pikkuhiljaa siirtymään kauemmas ja viimein pois huoneesta. Siirryttiin jatkettavaan...
  12. M

    G: Teitkö hääyönä Sitä?

    Jep. Ja kerronpa yhden yksityiskohdankin.... Sähköt oli poikki siinä kaupungissa koko illan. Hotellin respasta antoivat kaksi tuikkukynttilää (olivat niinkin reilulla päällä ) joiden lempeässä valossa sitten väsyneinä harrastettiin väsynyttä (mutta hyvää ) aviollista seksiä. Valot rävähti...
  13. M

    kuulakärkikynän pois muovimatosta MITEN!

    Ootko kokeillu ihan pyyhekumilla? =)
  14. M

    rukoilijasirkka??

    Edellinen ameeba-keskustelu minkä muistan jo jonkin ajan takaa taisi muistaakseni tuottaa tulosta. Katsotaan miten käy.
  15. M

    rukoilijasirkka??

    Heiii ei kaikki tahdo statusta ja suurta palkkaa vaikka potentiaalia suuntaan jos toiseen löytyisikin. Vaatimattompaa työtä tekevillä on usein enemmän aikaa ja intoa toteuttaa itseään elämän muilla saroilla kuin työssä. Olkoonkin koulutusta tai ei, siivous- myynti ja se kaikki muu työ mikä...
  16. M

    Miten saa eniten pois viikossa?

    Joo, mulle kans semmonen! :wave:
  17. M

    ahdistutko pyhäpäivänä jolloin kaupat on kiinni

    Ei niin tippaakaan. Olen siis silloin vapaalla :D
  18. M

    Uskaltauduin käymään kesävaatteita läpi... turhis...

    ...ja sovittelemaan sellaisia mitkä viimeksi on mennyt päälle ennen raskautta. (lapsi täyttää jo kaksi vuotta!) Mahtuhan niistä jo suurin osa =) mutta millä hiivatilla saan noi jenkkikset katoamaan? Nyt alko kadonneen vyötärön metsästys!!! Vinkkejä otetaan nöyrästi vastaan...
  19. M

    MÄ VIHAAN MÖKKEILYÄ

    :laugh: Juu älä ap mee mökille, taitaa olla parempi niin =) Ja minä pysyn pois kaupungista/kerrostaloista yms. vastaavanlaisista mutta täysin erilaisista syistä ;) Hihhii, on meitä joka junaan, eiks oo kivvaa? :laugh:
  20. M

    Miksi täällä on niin ilkeitä tyyppejä?

    Jos tunnet että nikkisi aiheuttaa sen ettet saa haluamaasi laajempaa keskustelua aikaiseksi niin kyllä se kannattaa. =)

Yhteistyössä