Hakutulokset

  1. Äkäpussukka

    Ristiselkäkipu?

    Olen potenut yli kaksi viikkoa epämääräistä ristiselkäkipua oikeavoittoisesti. Kävin alussa lääkärissä kun kipu oli niin kova, etten ilman kovia särkylääkkeitä selvinnyt. Silloin oli vissiin ovulaatio menossa eikä lääkäri suostunut enempiä tutkimaan jne. Sanoi, että ultrataan kun kuukautiset...
  2. Äkäpussukka

    3 ihanaa asiaa tänään

    - Sain nauttia tyttäreni uskomattoman kauniista hymystä ja iloisesta rupattelusta ja kahdenkeskisestä hellyttävästä hetkestä. - Olin ylpeä pojistani jotka olivat saaneet aikaan hienoja asioita koulussa ja hoidossa. - Sain tehtyä hyvää tulosta töissä, olin ylpeä myös itsestäni.
  3. Äkäpussukka

    mikä teillä ehkäisynä?

    Sentin pätkät molemmista munanjohtimista jäi sairaalareissulle sektion yhteydessä v. 03 ja hyvin on tähän asti pitänyt ja itse olen voinut loistavasti.
  4. Äkäpussukka

    Pottailusta kysymys!

    Mulla sai kahden ensimmäisen kanssa tehdä töitä tuon asian kanssa. Kuitenkin aika helposti onnistui. Esikoinen oli 2.5 vuotias kun pääsi vaipasta, yövaipasta vähän ennen 3 v. päivää. Kakkaaminen pottaan kävi helposti pissaamisen kera. Keskimmäisellä kanssa alkoi homma todella helposti 2...
  5. Äkäpussukka

    -03 syntyneet

    Meillä neiti nokkonen leikattiin aurinkoisena pakkasaamuna 9.12.2003 KYS:ssa.
  6. Äkäpussukka

    Kannattaa tarkistaa

    seuraavasta linkistä kenen seurassa alkoholin nauttiminen on kaikkein hauskinta: http://www.pelkotilat.org/?Viihde_Ryyppykaverilaskuri Näin pikkujoulujen alla on suositeltavaa turvata illan sujuminen ja hauskanpidon määrä - varsinkin kun sen harvan kerran pääsee juhlimaan ilman lapsia. ;)
  7. Äkäpussukka

    Suosittele jotain...?

    Calvin Kleinin Truth on sellainen mielenkiintoinen tuoksu. Mutta ihan paras ja edullisin arkituoksu on Celine Dionin perustuoksu jota saa ihan tavan päivittäistavarakaupoista. Maksaa vähän päälle 20 ? sellainen 30 ml:n pullo eikä aiheuta päänsärkyä tms. Eikä siis rahapussikaan kepene ihan...
  8. Äkäpussukka

    löytyykö itä-suomesta

    \ Mii tuu.... :wave:
  9. Äkäpussukka

    ihonhoitotuotteista

    Itse hoitelen ihoani päivittäin. Käytän myöskin puhdistusainetta, kasvovettä, kuorinta-ainetta ja tarpeen mukaan naamioita. Käytän mieluiten voiteena jotain 24 tunnin voidetta kun jotenkin ärsyttää yö- ja päivävoiteita erikseen käytellä. Olen kokeillut ajoittain kuitenkin. Lisäksi käytän...
  10. Äkäpussukka

    G: Paras "drinksu"

    Vodka-Battery.
  11. Äkäpussukka

    3 - 5-vuotiaat pojat ja lelut

    \ Meillä on kohtuullinen määrä leluja laidasta laitaan, on noita sankarhahmoja ja dinosauruksia myöskin. Sitten on muutama videofilmi ja DVD, musiikkisatuja ja IIIISO kasa kirjoja. Ahkera lukija on 4 v. poikani. Tykkää myös muovailla, piirtää ja askarrella.
  12. Äkäpussukka

    Talvikengät

    Meillä on Goretexit lauhemmalle kelille ja sitten Kuoma-kengätkin löytyy niille kovimmille pakkasille.
  13. Äkäpussukka

    Missä vaiheessa vauvasi söi itse?

    Mulla alkoi harjoittelemaan n. vuosi sitten eli alle vuosikkaana. Keväällä jo sitten söikin aivan itse. Hienosti osaa itse syödä. Keitot ja vellit tahtoo hieman tippua, mutta harjoitus tekee mestarin. Kuukauden päästä täyttää 2 v. ja ollaan harjoittelemassa pottakoulua. Kesällä oli jo oireita...
  14. Äkäpussukka

    Sopivat rukkaset 2 vuotiaalle ?

    Mä olen ostanut ihan niitä perustalvirukkaisia, joissa on se kuminauha siinä ranteen kohdalla, ei mitään tarranauhoja. Sellaiset kun jos kastuu, saa helposti kuivitettua. Niitä on Reimalla, Lassiella ja halvemmillakin merkeillä. Tosi hyviä ovat, hoidossa kehuivat kovasti. Mahtuu hyvin...
  15. Äkäpussukka

    Miten löysit töitä?

    Olen nykyään opiskelija mutta nyt viimeksi löysin töitä netistä, mol.fi-sivuilta aivan itse. Sitten yleensä itse soittelen ja kiertelen tuttuja tuurauspaikkojani joista hyvin saan töitä niitä tarvitessani.
  16. Äkäpussukka

    Isänpäivälahjat

    Mä ajattelin ostaa isukille uuden kravaatin. Tuli kesällä ilmi että tarviis uuden, neutraalin sävyisen mutta kuviollisen. Sellaisen joka sopii kaikkeen. Sitten mä ostan hänen oman toiveensa mukaisesti pullollisen Rob Roy -viskiä josta hän kovasti pitää, eikä ole kovin kallistakaan.
  17. Äkäpussukka

    Lapsienne ikäerot

    Esikoisen ja keskimmäisen ikäero on 8.5 vuotta. Keskimmäisen ja kuopuksen ikäero on 2.5 vuotta.
  18. Äkäpussukka

    JOULULAHJAIDEOITA!

    Naispuolisille sukulaisille tekee löytöjä hairstoren NettiOutLookista. Siitä vaan tilailemaan tukkatuotteita ja sitten itse voi niistä sellaisen kivan paketin koota ja paketoida tyylikkäästi. www.hairstore.fi :snotty:
  19. Äkäpussukka

    Miksi mies pettää?

    \ Minä uskon että tästä lähtee kaikki - niin miehillä kuin naisillakin. Ja sitten on ne ihmiset joille pitää elämän olla koko ajan joka asiassa extremeä... elämä ei ole elämää ilman adrenaliinin kohinaa suonissa. Itseäni en lue tuohon ryhmään - taidan kuulua tuohon itsetuntoryhmään.

Yhteistyössä