Hakutulokset

  1. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Heippa hei kaikille!! :wave: Ja plussauutisia SAIN lukea lomailun jälkeen, ONNEA HIRMUSESTI kaalle!! :hug: :flower: Toivon, et pystysit nauttia raskaudesta heti näin alusta asti. tytyllä tosi erikoinen tilanne!! Mä en kyl sinuna malttas olla kysymättä asiaa viisaammilta..vastaa ne sit...
  2. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    me lähetään huomenna sitteki miehen kans minihotellilomalle Ouluun!! :D JEEE!! Saa muuta ajateltavaan ja vaihtelua elämään. Shoppaileen ja syömään hyvin. Eli musta ei nyt sit pariin päivään kuulu mittään. Mut kaikille stemppiä ja jaksamista! :hug: Toivottavasti reissusta tullessa saan lukea...
  3. M

    Progesteroniarvo 168!!!!????

    Onko sulla mm77 joskus seurattu tota arvoa?! Hoitaja sano, ku kysyin, et ei muka nouse raskausaikana..mut mä luin ittekki netistä joltain sivulta, et nousee se! Saa nähä..jännää on! :)
  4. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    No joo..nyt vasta pääsen teillekki kertoon hoidosta. Kävi vieraita, eli ollu kiire ilta..vaan vielä on vauvaa puuhattava! Vyöhyketerapia oli ihan jotaiki muuta, ku mitä ootin sen olevan. Tuntu, et olin osaks terapeutin vastaanotolla ja osaks jollain henkiparantajalla. Lopuks se muunmuassa anto...
  5. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    mm77 Joo kyl se tosiaan progesteriarvo on, jonka kattovat! :) Kävin vastaan lapsettomuuspuolellekki sulle. On tämä kyllä merkillistä!!! Muillekki tiedoks: hoitaja soitti takas. Kahen lääkärin kans oli tuumannu arvoa. Olivat varmoja, et oon tosi kipeä tällä hetkellä. Kysy sitä ja menin...
  6. M

    Progesteroniarvo 168!!!!????

    Hoitaja soitti..kaks lääkäriä oli tuumannu arvoa ja olivat varmoja, et oon tosi kipeä tällä hetkellä. Menin onneton sanoon, et ei oo kipuja, pientä nippailua vaan, ni sano, et no sit ei ultrata heti. Laitto nyt sit ultran kn.kahen viikon päähän, tahtovat tarkistaa munasarjojen tilanteen. Meinas...
  7. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kerrotaan kokemukset vyöhyketerapiasta. Mutta MUTTA..MITÄ IHMETTÄ!?!? Progesteroniarvo on 168!!!!! Kävin jo jättään lapsettomuuspuolellekki paniikissa kysymyksen tosta. Onko jollain kokemusta/tietoa? Mitkähän siinä on viitearvot? Jäi kysymättä hoitajalta. Se oli itekki aivan ihmeissään...
  8. M

    Progesteroniarvo 168!!!!????

    Uskaltaudun teidän maaperälle kysymyksen kans. Mitä tarkottaa, ku progesteroniarvo noin älyttömän korkea? Mitkä siinä on viitearvot? Hoitaja kyselee lääkäriltä asiaa tällä hetkellä (oli itekki aivan ihmeissään!) ja soittelee joko tänään tai huomenna. Pelottaa aivan!! :/ Auttakkaa...
  9. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Mulla muuten tänään elämäni eka kerta vyöhyketerapiaa! Oon aivan lennossa!!..ja rahaa palaa siihenki lystiin. :ashamed:
  10. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Täältähän löytyy p.aukisia muitaki..itte tossa just maksoin 100? laskuja..JIPPII, on se vaan niin mukavaa! Ja olis tarkotus lähteä shoppaileen..MILLÄ RAHALLA!?! Miehellä loma just ja minireissua suunnitellaan. Hotelliyöstä jo jou'uttiin luopua. On se vaan kallista tämä omakotitaloelämä! Ja...
  11. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Ja JJ-t:lle, mulle voit laittaa kp 22/34. Kiitti! :wave:
  12. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Heippa kaverit!! Oon ollu palstatauolla. Hiljasta ollu kierron ajan..tai samanlaista, ku viime kierrossa. Oviksesta ei tietoa, ei oo tullu edelleenkään mitään oireita siitä, enkä tosiaan tikuttele sitä (tiiä sit pitäskö?!). Tänään kp22 ja kävin progesteronikokeessa, huomenna soitan iltapäivästä...
  13. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    mm77 En löyä sitä sun linkkiä endosta!! :| Tahtosin kovasti lukee sen..voisikko liittää sen tännekki, tai neuvoa tarkemmin mistä löytäsin sen. :wave:
  14. M

    Voiko MILLÄÄN ITSERUSKETTAVALLA saada luonnollisen näköistä rusketusta KOKO VARTALOLLE?

    Oho..kirjotin tohon vahingossa 'tyttö' :whistle:
  15. M

    Voiko MILLÄÄN ITSERUSKETTAVALLA saada luonnollisen näköistä rusketusta KOKO VARTALOLLE?

    Asteittain ruskettavat voiteet kasvoille on turvallinen konsti saaha päivetystä. Niillä tulee myös luonnollinen sävy. Kantsii kokeilla!
  16. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Teillä mielenkiintoset keskustelut menossa..piti oikeen ajan kans pysähtyä lukeen! Mulla super innokas mies lapsentekopuuhiin. Joka päivä olis kuulema paras..no, itte saatan olla vähä toista mieltä. Mä kans oon kuullu, et hyvä rytmi olis kahen-kolmen päivän välein. Pakkohan se on, mäkään ku en...
  17. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Moi! :wave: Mulla menossa kp9. Oli tänään kystakontrolli julkisella. Katto samalla muutenki tilannetta ja oli lentää selälleen, ku löys oikeesta munasarjasta 16,9 mm munarakkulan. On kuulemma hurjan kokonen kiertopäivään nähen. Eli huippu kiertoa elelen! :D Kaikki oli muutenki OK...
  18. M

    Vuoto terolut kuurin aikana ?!

    Mulla oli just sama homma Terojen ja myöhemmin myös puolta vahvemman Proveran kans, tip tip tip...ärsyttävää!! En tiiä mistä johtuu, mut mulla lopetettiin sit kokonaan keltarauhashormonit ja tilalle pelkät Clomit. Ja mulle lääkäri sano, et kuukautiset pitää olla kokonaisuuessaan viikossa ohi.
  19. M

    Clomit + terolutit

    Tuttuakin tutummat on sun tropit! :) Hyvä ja paljo käytetty yhistelmä. Itellä keltarauhashormonit ei tehny tehtävääsä, eli käynnistäny kuukautiskiertoa, joten pelkillä Clomeilla mennään. Nyt toinen kierto menossa positiivisin fiiliksin. Apuja tarvitsevissa vauvakuumeisissa meitä Clomeja...
  20. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    JJ-t meinasikko, et ei tullu ollenkaan ovista tässä kierrossa, vai? Piän sulle kumminki peukkuja siitä plussasta! :) On nimittäin tosi outo tuo sun tilanne! :o Tanjusha82 ton pissimisen unohinki mainita; mä hyppään kans jatkuvasti..no yöllä ei oo vielä tarttenu kertaakaan nousta. Mä...

Yhteistyössä