Hakutulokset

  1. T

    Vesikiertoisten pattereiden ilmaamisesta tietävät! Paljonko vettä saa tulla?

    Äidilläni käydään pattereita ilmaamassa,ei niistä kyllä vettä valu.. Auttaako jos avaat rauhallisemmin? Vai tuleeko vettä heti?
  2. T

    Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

    Kuinkas satuttiinkin samana päivänä tänne =) minäkin piiitkän tauon jälkeen tulin katsomaan. Taas yritän pudotella,kesällä tuli takapakkia :ashamed: Mitenkäs sinä natrium?
  3. T

    Mistä tietää että raparperi on kypsää?

    Nyt raparperi on niin nuorta,että esim kiisselin kun tekee,kiehauttaminen riittää.
  4. T

    MIstä semmosia vauvan korisänkyjä saa???

    Minä löysin huutiksesta uudenveroisen annansilmästä ostetun,hintaa 40e =)
  5. T

    siis mikä *** mättää?!

    Minulle antoivat kuolintodistuksen heti pyytämättä ja virkatodistuksetkin tuli parissa päivässä.
  6. T

    lapsiperheellä 2kerroksinen talo? millanen käytännössä?

    Itse olen kerran kompuroinut :D 2vuotiaat kulkevat hienosti rappusissa..
  7. T

    G: mitä kaikkea näistä löytyy kodistasi??

    1) leivänpaahdin 2)mikro 3)vedenkeitin 6)hapotuskone, eli limsakone 9) voileipägrilli 10)vohvelirauta 11)pirtelökone
  8. T

    kauanko olitte yhdessä,ennen avioliittoa?

    8 vuotta n.3000? hupsahti häihin
  9. T

    Voisko nämä viitata vauvan refluksiin?

    Meidän kylällä on lääkäri-asema minne vein,sieltä ollaan saatu apu joka vaivaan.Oli jo hyvä paikka kun olin lapsi :D Tuolla ainakin on lääkäreitä jotka on erikoistunut eri asioihin.
  10. T

    Voisko nämä viitata vauvan refluksiin?

    Niin yksityistä lääkäriä minäkin tarkoitin.En menisi omin päin antamaan mitään lääkkeitä :/ Meillä oli refluksio-epäily ja lääkäri kirjoitti ensin antibiootti-kuurin,millä kuulemma suljetaan muut pois.Ja sitten jos ei kuurilla olisi mennyt ohi,antoi reseptin valmiiksi jotakin lääkettä...
  11. T

    Laihdutus/ Painonpudotus / elämäntapojen muutos alk. Ma 23.3.2009

    Mitenkäs menee? Minulla -0.3 Hitaasti menee,mutta miinus riittää mulle =)
  12. T

    Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

    Moi :wave: Kävin kyllä puntarissa,mutta pidin "nettivapaan" -0.3 oli eroa edelliseen,kyllä se tästä..joskus :D Jaksamista sinullekin :hug: Menin muuten toiseenkin ketjuun mukaan,vaikka tuntuu sekin kuolevan heti alkuun :whistle:
  13. T

    Voisko nämä viitata vauvan refluksiin?

    Minä veisin varmuuden vuoksi lääkäriin.. Neuvolasta ei meille ainakaan ole apua ollut kun joskus jotakin on.
  14. T

    kumpaa mittaria uskoa? korva vai kainalo kuumemittaria?

    Niin lukee mullakin :D Enkä osaa kyllä laitetta oikein käyttää :ashamed: Näyttää millon mitäkin..
  15. T

    Miten toimia? Tytön kaveri ehkä vohki kirjan..

    Kysy kaverin vanhemmilta..jotenkin nätisti :/
  16. T

    Kyllä se on todettava, syöttötuolit on vauvoja varten

    Minä ostin molemmille valjaat.Ettei vain tule vahinkoa kun ovat niin nopeita.Tavalliselta tuolilta lappavat kaikki sapuskat&juotavat syliin :p
  17. T

    Milloin yösyöminen loppuu?

    Niinpä,toinen meillä on nukkunut 1v asti yönsä,toinen herää vieläkin kerran yössä(2v3kk)
  18. T

    Milloin yösyöminen loppuu?

    Neuvolasta saa mun mielestä välillä ihan ihme neuvoja.Minulle tosin ei sanottu mitään pitkästä imettämisestä..
  19. T

    Milloin yösyöminen loppuu?

    Toinen lopetti 4kk iässä tissittelyn kokonaan,toiselle meni 1,5v asti..

Yhteistyössä