Hakutulokset

  1. AnnClaire

    Ei tule lapset enään

    Tiiän, että yli 12v voi päättää itse tulemisistaan. Omituista lausuntaa lastenvalvojalta. Ottakaa yhteyttä lastensuojeluun, jos tuollasesta äidistä on kyse. Ihan lastenki takia.
  2. AnnClaire

    Paljonko Sulkuturva maksaa löytöpalkkiota avaimista?

    Sulkuturvalle on olemassa kilpailija, toinen sulkuturvapalvelu :) www.mysafety.fi
  3. AnnClaire

    Ei tule lapset enään

    Mä kyseenalaistan myös päätöksen. Jotenki tuntuu ettette ole kaikkia keinoja käyttäny. Rankalta kuulostaa, mutta isälläki on oikeus lapsiinsa. Minkä ikäsistä lapsista on kyse? Lastensuojelu auttaa, onko sinne otettu yhteyttä?
  4. AnnClaire

    BB:n äiti ihmiset. Miten kukaan äiti ihminen voi jättää lapsensa tositv ohjelman vuoksi

    No äitihän se on korvaamaton, joo. Ihan niin ku laps menis jotenki rikki siitä, että on pitkänkin aikaa hoidossa. Jos lapset oliski isänsä kans, nii olisko ne sittenki hoidossa? Mä en ymmärrä tuota äiti on korvaamaton mantraa. On toki silleen korvaamaton, mut siis ei silleen, etteikö lapset vois...
  5. AnnClaire

    Mä varma olen tyhmä, kun koko netti jo lukenut läpi, enkä löydä tietoa

    Sulla olis tarvetta psykologille.
  6. AnnClaire

    Kyllä, tuli pahaa mieli taas tämän palstan takia tai ehkä vain mä voin saada täällä niin paljon kakka niskaan, vaikka

    Tää on oikeesti jo iha uskomatonta. Eikö tätä tyyppiä vois bannata uusiksi? Monta alotusta aiheesta: Mulla on HPV! Apua! saahan sitä huomiota toki tälleenki, mutta ei se kovin hehkeetä kuvaa anna ap:sta.
  7. AnnClaire

    Onko tämä oikea ratkaisu mitä tein vai olenko hysteerinen sen papilloomavirus asian takia?

    sä oot kummallinen ihminen, ku jaat kaikki tietos täällä. Huomionhakuisempaa ihmistä saa hakemalla hakea. Sulla on HPV ja sillä selvä. Sen saa hoidettua. Sinuna miettisin mistä sen olisin saanu. Sukupuolitauti. Se et sä täällä sitä puit, menee yli hilseen nii että pölähtää vaan. Ei tulis...
  8. AnnClaire

    Naapurina vajaaälyinen pariskunta

    Jaa. Milleenhä se sitte ilmenee?
  9. AnnClaire

    Voiko joku sanoa jotain tähän. Koske siitä hpvtä, eli alapääasia:/

    Heitin sarkastisen heiton. Tautia tuskin oot saunan lauteiltakaa saanu.
  10. AnnClaire

    Voiko joku sanoa jotain tähän. Koske siitä hpvtä, eli alapääasia:/

    Tän siitä saa, ku harrastaa seksiä ilman kortsua. Papilloomaviruksen itämisaika vaihtelee muutamasta viikosta jopa vuosiin, joten turha hakea syyllisiä, jos et itte oo huolehtinu :) Ei siihen kuole. Voi aktivoitua uudelleenki käsittääkseni.
  11. AnnClaire

    Kokemuksia panacodista

    Panacod kuivattaa, siksi kannattee juua paljon. Mulla se aiheuttaa päänsärkyä, ei ole mikään paras lääke päänsärkyyn lekurin mukaan. Mulle aiheuttaa myös unettomuutta.
  12. AnnClaire

    Suhde äitiin ja isääni

    Ei tietenkään usko. Ikävää siun kannalta :( Yritä vain oppia elämään asian kanssa. Mie en helpolla usko, et vanhempas alkais raittiiksi, varsinki, jos oot puhunu jo asioista. Kokemusta on. Mie opettelin olemaan noteeraamatta ja muutuin näkymättömäksi. Yleensä olin sillo kavereillani paljo...
  13. AnnClaire

    Mikä hymiö sun mielestä puuttuu palstalta?

    Miks mun kans pitäs tapella?
  14. AnnClaire

    2v lapsi osaa numerot 0-100 suomeksi ja englanniksi

    Ap, oot sie itte kuullu laspsen luettelevan numerot molemmin kielin? Kuulostaa hiukka erikoiselta, mut miksei. Joillai lapsil on se mielenkiinto tiettyihi asioihi. Miun eka osas numerot 1-5 n. 1,5v iäs, ku hissis mentii. Nykyää on matikassa tosi hyvä.
  15. AnnClaire

    Mikä hymiö sun mielestä puuttuu palstalta?

    Ai, katos, se oliki tuos listas. Enpä kattonu alottajaa, katoin vain otsikkoa ja vastasin sen mukaan. Et sie ole mulle mikää, et pitäs seurata kui hai laivaa :p
  16. AnnClaire

    Avaa tämä VAIN jos olet mies ;)

    Jos exän nyxä tietää yhtään tätä sinisulkaa, nii jättäs menemättä. Mua hävettäs ihan hemmetisti olla missään tekemisis ap:n kans IRL.
  17. AnnClaire

    Avaa tämä VAIN jos olet mies ;)

    Sinisulka, sie oot todella säälittävä naisimmeinen. Ei jumaleisson, et myötähäpeä voi nousta korkeelle. Kas, ku et vielä Tuksuile. Toivottavasti sun huomios riittää muksuilles yhtälailla kuin miehille. Miehet kaikkoaa ihan satavarmasti epätoivosii naikkosii. Epätoivoisen säälittävää. Tarvihet...

Yhteistyössä