Hakutulokset

  1. fifiris

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    No niin, synnytys takanapäin! Niinkuin usein sanotaan, niin meni munkin synnytys ihan eri tavalla kuin kuvittelin.. Epinolla pääsin synnytystä edeltävänä päivänä 8 senttiin.. Synnytys käynistyi epäsäännöllisillä mutta kipeillä supistuksilla, ja kun menin sairaalaan, olin vasta 1 sentin...
  2. fifiris

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Ainakin mun laitteen mukana tuli boksissa vaan sellainen mitta-asteikko, jonka viereen kun pallon laittaa, niin siitä näkee sen halkaisijan. Siinä on myös laskettu mikä halkaisija milläkin ympärysmitalla tulee, mutta en ole itse jaksanut alkaa kangasmitalla mittailemaan pallon ympärysmittaa...
  3. fifiris

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Nipsu80, siitä se sitten lähtee!! =) Mä olen treenanut miltei joka päivä, mutta jotenkin harmittavasti jämähtänyt siihen 7,5 senttiin.. Pallo tuntuu niin järkyttävän isolta, että yksinkertaisesti uskalla pumpata lisää. Äsken tein kolme lyhyempää harjoitusta ja joka kerta ajattelin että nyt...
  4. fifiris

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Olen seuraillut tätä ketjua jonkin aikaa. Onnea MammaLa ja neiti peikonlehti vauveleista!! :heart: Kyllä se vaan niin on, että ei ne synnytyksen taida koskaan mennä ihan niin kuin etukäteen kuvittelee.. :flower: Itse hankin Epinon jo esikoisen odotusaikana, mutta se jäi käyttämättä kun...
  5. fifiris

    Pottailun aloittaminen kun on pikkuveli kohta tulossa

    Jotenkin tiltissä tämä sivu, kun rivittää noin... ja kun koitan muokata näkyy kaikki kahteen kertaan.. :headwall: No, kaipa tuosta selvän saa..
  6. fifiris

    Pottailun aloittaminen kun on pikkuveli kohta tulossa

    Poika on nyt 1,5 v ja varmaan alkaisi olla hyvä aika aloittaa pottailu, mutta tilanne on sellainen että 6 viikon kuluttua on pikkuvelin laskettu aika. Kannattaako pottailua aloittaa nyt vai vasta kun veli tuloon on ehditty tottua? En ole ihan varma mitkä valmiudet muutoin olisi...
  7. fifiris

    Epäonnistunut unikoulu

    Nostelen vanhaa ketjua, koska aihe on minulle ajankohtainen.. Eli unikoulu olisi suunnitelmissa ja vinkkejä/kokemuksia kaivattaisiin! Poika heräilee noin tunnin välein yöllä ja nukahtaa vain tissille. Ikää 6,5 kk.. Huudatusta en halua, mutta jos täällä olisi lisää kokemusta esim. tuosta...
  8. fifiris

    Vauva 3 vko, onko muilla samanlaiset tissimaratonit / iltahulinat

    Kuulostaa tutulta! :) Meillä ilta-imut kestää noin klo 19-23.. poika on nyt 2 kk, toivottavasti helpottais pian. Eilen nukahti tissille jo klo 22, ehkäpä sessiot olis jo lyhentymässä. :rolleyes:
  9. fifiris

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Eliakselle paljon onnea hienosta nimestä!! =) Verve, en osaa sanoa tuohon vatsalihastreeniin mitään, kun sektion takia on puolen vuoden vatsalihaskielto. :( Just tossa tuskailin peilin edessä että mahaan on jäänyt ylimääräinen rengas tän raskauden jälkeen.. Muualle ei ole oikeestaan kiloja...
  10. fifiris

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Kristina, toivottavasti teillä pahimmat rokote-itkut on ohi ja jaksette ristiäiset hyvillä mielin! Meillä kesti neljä päivää pahana ja viides päivä oli jo parempi. Nukuttamisesta, nukutan Samuelia vaunuissa ulkona, nukkuu selkeästi pidemmät päikkärit silloin. Ajattelin käydä nyt ostamassa...
  11. fifiris

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Pitkästä aikaa ehdin tänne kirjoittelemaan. Ristiäiset oli viime viikonloppuna ja meidän pojasta tuli Samuel. =) Oli kivat juhlat, mutta aika paljon tuli kaikkea säätöä niistä kun pidettiin ne kotona. Ja Samuel tietysti olisi roikkunut tississä koko ajan, kun piti siivota ja leipoa.. Sitten...
  12. fifiris

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Pikkuvadelma, híenoa ettei mitään leikkausta vaativaa syytä löytynyt! Lopetatko siis kokonaan imetyksen 3 kk iässä vai jatkuuko se kiinteiden rinnalla? Puhuin neuvolassa pulauttelusta, mutta toistaiseksi paino on kehittynyt hyvin joten terkkarin mielestä se vaikuttaa normaalilta...
  13. fifiris

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Pikkuvadelma, enimmäkseen pulauttelua tulee syömisen jälkeen, mutta toisinaan myös pidemmän ajan kuluttua. Silloin pulautus on ryynimäistä ja haiseekin vähän oksulle... Muutaman kerran pulautus on tullut ihan syöksynä puolen metrin päähän! Just äsken pulautti mun läppärin päälle oikeen...
  14. fifiris

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Astrid, kuulostaa vallan ihanalta nuo viiden tunnin unet putkeen yöllä!! Ehkä meilläkin vielä joskus... On kyllä totta että päivät menee ihan siivillä! Ihan hullua että tuntuu ettei ehdi tehdä kaikkea mitä pitäisi, vaikka loppujen lopuksi sitä enimmäkseen hengailee kotona vauvan kanssa. No...
  15. fifiris

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Pikkuvadelma, ei tule vauvaa :D. Täytyypä lukea toi juttu! Nyt kyllä mulla on kyllä sellainen olo, että maito varmaan riittääkin.. pojalla on vaan tapana ottaa joka ilta imetysmaratoni, joka kestää useita tunteja. Lueskelin netistä että ne on ihan tavallisia pienille vaaveille, eli sit vaan...
  16. fifiris

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Diodium, meillä sujui imetys hyvin tähän asti, mutta nyt parina päivänä ollut ongelmia.. Just niinku teilläkin, poika viihtyis kokoajan rinnalla... eilen illalla oli viidestä ko 12:sta asti rinnalla. Imee vähän aikaa, lopettaa, kitisee, imee... Vauva on itkuinen ja tuntuu että ois nälkäinen...
  17. fifiris

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Ihanaa, hyvin nukuttu yö takana. =) Toki herättiin vähintään kolmen tunnin välein, mutta jatkettiin sit aina heti unia. Edellisyö oli taas jotain ihan muuta, että kyllä nää öiden onnistumiset vaihtelee. Katsekontaktista olisin kysellyt.. Meidän poju on nyt siis 2,5 viikkoa. Hän kyllä välillä...
  18. fifiris

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Onnea Sunflower!!! :heart: Voin kuvitella että oli pelottava hetki kun kätilö lähti vauvan kanssa pois.. Onneksi kaikki oli hyvin! Sarma, tsemppiä viime hetkiin.. Varmaan vauvalla vaan ei ole enää tilaa kauheesti kääntyillä.. ja mullakaan ei ollut mitään merkkejä synnytyksestä, ei mitään...
  19. fifiris

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Kristiina, mä kans vihdoin kokeilin korvatulppia ja kyllä auttoi että sain edes vähän nukutuksi! Aluksi oli vaikea rentoutua kun ajattelin että jos en herääkkään vauvan hätään, mutta pian huomasin että hyvin kuuluu vauvan kovemmat äänet läpi. Ja onhan se vauvankin etu, ettei äiti ole ihan...
  20. fifiris

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Nukkumisesta/syöttämisestä kysyisin, onko muilla samanlaista... eli vauva alkaa hamuilemaan ja ääntelemään unissaan ja tiedän että hän alkaa olemaan nälkäinen, kun edellisestä syötöstä on jo aikaa. Vauva selvästi kuitenkin nukkuu vielä, eli ei herää kun sipaisen poskea ym. Annanko hänen nukkua...

Yhteistyössä