Hakutulokset

  1. N

    vauvan sukupuoli

    mä toivoin kahdella ekalla kerralla ehkä vähän enemmän tyttöä ja jostain syystä ajattelin että tyttö olisi jotenkin ihanempi. ehkä ajattelin että saan ommella hänelle mekkoja ja tehdä kaikkia tyttöjuttuja. nyt odotan kolmatta lastamme ja melkein toivon että saisin kolmannen pojan ja minua...
  2. N

    ponnistusvaiheen kipu..

    Mulla ensimmäisen ponnistusvaihe ei sattunut kovinkaan paljon verrattuna avautumisvaiheen kipuihin mutta ponnistusvaihe kestikin 30min toisella kerralla avautumisvaiheen kesti tosi hyvin mutta ponnistusvaihe sattui ihan hirvittävästi mutta kesti onneksi vain sen 5min. molemmat synnytykset ovat...
  3. N

    meneekö muilla koskaan hermo lasten kanssa?

    Kyllähän sitä välillä kyrvähtää ja tulee ärjäistyä noille vaikka kuinka koittaa ajatella että lehmän hermot, märkä turpa, tyyni rauhallinen mieli. Vanhempi on 3v, nuorempi 1v2kk ja ite rv19 Ei ne lapset rikki mene vaikka välillä menis äitilläkin hermot, äititkin on vaan ihmisiä ja kun vaan...
  4. N

    3 lasta, millainen auto?

    Toyota Avensis kaks turvaistuinta ja turvakaukalo mahtuu takapenkille just ja just.
  5. N

    Kuinka pienessä asunnossa asuu 2aikusta ja 3 lasta?!

    Musta tuntuu et meillä on oikein tilavaa nyt 65,5 neliötä on paljon sen edellisen 52,5m2 jälkeen ;) tosin siellä lapsia oli vaan kaks.
  6. N

    Oululaisia???

    Tuirasta löytyis yksi 23v äiti ja kaksi poikaa 06/07 ja 06/09 ja kolmas tulossa vuoden vaihteeseen. Kovasti kaipailisin juttuseuraa itselle ja leikkikaveria/kavereita pojille. Ollaan muuttu vasta vähän aikaa sitten eikä täällä ole ennestään tuttuja, saa laittaa yksityisviestiä :heart:
  7. N

    Kuvia plussatesteistä

    tuossa vielä kuva minun testisarjasta kiertopäivät merkattuina tikkuun :) vieläkään en meinaa uskoa kun tein tässä kierrossa kaksi negatestiä kp:t 28 ja 35! Pitkälläkin kierrolla siis voi tärpätä :heart:
  8. N

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    koittakaas googlailla babydisperin, mä söin sitä heti kierron alusta :)
  9. N

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

    smesmira, mulla ainakin on nipistellyt just oikean puolen munista kovastikkin ennen plussaa! Ehkäpä teilläkin.. :) Nyt sit ne nipistelyt on muuttuneet venytyskivuiksi, siis jos venyttelee itseään, aivastaa tms, niin repäisee kohdun reunoja eli ne kannattimet siellä alkaa vissiin taas jo löystyyn
  10. N

    Kuvia plussatesteistä

    ensimmäinen testattu kp40/28-? toinen testattu kp41/28-? kolmas testattu kp43/28-? eli ovis on ollut myöhässä mutta niin vaan plussaa tuli :heart:
  11. N

    myöhäinen plussa

    Näinkin voi siis käydä että myöhäisillä kiertopäivillä 40+/28 voi se plussa tulla vaikka testit näyttäis ensin negaa. Minun tapauksessani ovis on todennäköisesti ollut tooooosi myöhään! Stemppiä kaikille!
  12. N

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    minut saa siirtää plussanneisiin, soitan tänään neuvolaan ja varaan ajan :heart: Ihan hirvittävästi stemppiä muille yrittäjillle, tulkaa pian perässä!!!! Jos jotain kiinnostaa tai kenellekkään on apua niin, meillä vauvaresepti oli että molemmat söi jo ennen yritystä: monivitamiini...
  13. N

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

    minut saa siirtää plussanneisiin, soitan tänään neuvolaan ja varaan ajan :heart: Ihan hirvittävästi stemppiä muille yrittäjillle, tulkaa pian perässä! Meillä vauvaresepti oli että molemmat söi jo ennen yritystä: monivitamiini, foolihappo, omega. Yrityksen aikana minä söin lisäksi ihan...
  14. N

    Voi mikä kirpparilöytö!!

    Ihana <3 minulla oli kans hyvä löytöpäivä tänään :) ihana näin kevättä kohden kun ihmiset siivoaa kaappejaan ja tuo aarteita myyntiin pikkurahalla!
  15. N

    myöhäinen plussa

    Tämänaamuinen testi oli jo aika selkeä että eiköhän siellä nyt joku ole tarttunut matkaan ja toivottavasti pitää tiukasti kiinni! Ovista en bongannut varmasti ollenkaan. Tilanne on siis edennyt niin et kp 28 nega, kp 35 nega ja luovutin ihan kokonaan et ei sitä vauvaa tuu.. Kuitenkin miehen...
  16. N

    Kummitusjuttu (eli asiaa haamuista)

    Tämänaamuinen testi oli jo aika selkeä että eiköhän siellä nyt joku ole tarttunut matkaan ja toivottavasti pitää tiukasti kiinni! Ovista en bongannut varmasti ollenkaan. Ensimmäinen selvästi värillinen haamu oli kp41 ja kp42 vahvempi, tosin haalea vieläkin vaaleanpunainen viiva piirtyi...
  17. N

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

    kai tää pitää kohta uskoo kun myös tämänaamuisessa testissä oli kaks viivaa, toi toinen ei oo kyllä vielä yhtä vahva kun kontrolli mut selkeesti kuitenkin vaaleenpunanen :heart: mä en voi uskoo tälläistä onnea! ei niin voi vaan tapahtuu et kerrasta napsahtaa kun tuota kakkostakin yritettiin vuosi!
  18. N

    myöhäinen plussa

    kääkkis, minäkään en olisi testannut mutta kun mies pahainen meni eilen yllyttämään ja sitten tietysti tänään piti koittaa uudestaan että oliko se testipahainen ihan susi koska on minulle aiemminkin käynyt niin että olen aika selkeänkin viivanpaikan saanut (silloin tosin erimerkkinen testi rfsu)...
  19. N

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

    miisuliisa, hyvältä näyttää ainakin minun mielestäni :)
  20. N

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Mä otin vielä kuvankin noista mun testeistä, tuossa tietenkin jo kuivuneita mut samat viivat tuli molemmissa siihen 5min testiaikaan. ylempi on eilinen ja alempi on tänpäiväinen

Yhteistyössä