Hakutulokset

  1. N

    mitä mä teen??auttakaa päättämään! 1v7kk ikäisen päiväkotiin menosta

    Kyllä mä kans laittaisin lapsen hoitoon, kyllä se tuossa iässä jo mukana pärjää :) Kuten tintti kommentoi, että sun taustaa ja sun/lasten tulevaisuutta ajatellen, kannatan kouluun menemistä.
  2. N

    mitä tänään ruokana?

    Muksun toivomuksesta makaronia ja jauhelihakastiketta jossa on myös porkkanaraastetta ja soijarouhetta. Lisukkeeksi on tomaattia, paprikaa ja punakaalisalaattia. Nam :) Niin ja tarkoitus on tehdä sen kokoinen satsi, että siitä riittää huomenna minulle töihin lounaaksi ja meille molemmille...
  3. N

    mitä tänään ruokana?

    Muksun toivomuksesta makaronia ja jauhelihakastiketta jossa on myös porkkanaraastetta ja soijarouhetta. Lisukkeeksi on tomaattia, paprikaa ja punakaalisalaattia. Nam :)
  4. N

    Lapsi+aikuinen taloudessa pakollisten menojen jälkeen jää 440 eur/kk. Paljon vai vähän?

    Kyllä me ainakin pärjättäis moisella summalla varsin hyvin :D Tällä hetkellä jää suunnilleen tuon verran käteen vuokran, vesimaksun ja sähkölaskun jälkeen ja sillä pitää vielä maksaa auto, vakuutukset, ruuat, (lapsen) harrastukset, puhelimet jne. Meidän perheessä siis kaksi, muksu 8v.
  5. N

    Soijarouheesta kastike!

    Googlaamalla löysin soijarouhepizzan ohjeen, piti laittaa ohje talteen :)
  6. N

    Soijarouheesta kastike!

    Teen samalla tavalla ku jauhelihakastikkeen, paitsi että soijarouheella :)
  7. N

    Tytölle nimi

    Hups, mun moka :)
  8. N

    Keksikää tekemistä, pää lyö tyhjää.....

    Riippuu siitä missä asutte...
  9. N

    pitääkö OLLA LUPA PIHAKIRPPIKSEEN?

    Hyvä kysymys, merkkaan ja jään venaileen viisaamman vastausta :)
  10. N

    Keksikää tekemistä, pää lyö tyhjää.....

    Olisko muksut vaan väsyksissä reissaamisesta. Ensi hätään voi laittaa leffan pyörimään ja antaa välipalaa, jotta voivat hetken rauhoittua.
  11. N

    Mitä joitte?

    Sininen enkelin, Ville vallaton ja amppari oli ne ekat mitä tuli baarissa tilattua :) Kaljaa ja tequilaa tuli myös juotua. Lapsen saamisen jälkeen juominen on ollut maltillisempaa ja harvinaisempaa ja miltei joka kerta on tullut kokeiltua eri siideriä, kun kalja ei enää maistu ja monet...
  12. N

    Päiväkodin/perhepäihoidon/kerhon askartelut

    Tää sama homma tapahtui kahtena vuonna... Toki asialle voi olla joku selitys, mutta enpä vain tullut sitä koskaan kysyneeksi :s
  13. N

    Mitä ruokaa tekis jauhelihasta?

    Kuullostaa kokeilemisen arvoiselta. Meillä taidetaan maistaa tänään tätä. Tosin jauhelihan sijasta taidan laittaa soijarouhetta, nami :)
  14. N

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    Nykyisen kanssa seurusteltu viisi vuotta. Edellisen kans olin yhteensä viisi vuotta joista osan naimisissakin ja tästä liitosta on lapsi joka on nyt 8v.
  15. N

    Ammatti galluppi..

    Koulunkäyntiavustaja
  16. N

    miten korvaisitte sukulaisille kun auttavat rempassa??

    Tarjoisin ruuat remppapäivinä ja illanistujaiset sit lopuksi :)
  17. N

    Erilainen kuvaketju

    Ihana!
  18. N

    Erilainen kuvaketju

    Tää oli kiva ketju :) Tässä minä: http://www.aijaa.com/v.php?i=6472248.jpg

Yhteistyössä