Hakutulokset

  1. risupesä

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnea JohSar!! :flower:
  2. risupesä

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tervetuloa Pauliina1979! Mä käyn Ovumiassa.
  3. risupesä

    Kokemuksia klnikoista

    Tampereellahan on kaikki 2 yksityistä mistä valita... itse olen nyt Ovumiassa alottamassa hoitoa, ja se on ainakin edullisempi kun Fertivova. Alku oli nihkee (pakolliset psykologihaastattelut lahjasolujen takia) mut sittemmin sujunu ihan suht mukavasti. Fertinovasta ei ole muuta kokemusta kun...
  4. risupesä

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    7 1-luokkasta alkioohan on ihan huikeen hyvä tulos! Oisin ite todella tyytyväinen jos saisin niistä 26:sta 7 top-pisteistä, tai edes hyvää.. Menee nyt vähän pilkun hässinnäks :ashamed: mutta tuo inssihän = inseminaatio/iui, tarkoitit varmaankin ivf (tai icsi)-hoitoa ;) Hyvät viikonloput...
  5. risupesä

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tervetuloo Nippusipuli munkin puolesta, ja toivotaan että onnistuu! Wannawalli, no huh, kyllä on insseilläkin hintaa :( mut mitäpä tässä ei nyt yrittäs...kun palkinto voi olla se mikä on. Mulla kans 2 punktioo (1. ja 3.) on menny kivuttomasti, tai niin että se pahin oli se kanyylin laitto...
  6. risupesä

    IVF/ICSI/IVM+PAS hoidot jatkuu 2014

    Harmillinen ja outo juttu Nipsu74 :hug: toivottavasti nyt kaikki kunnossa jatkoon eikä ainakaan mitään vaaraa enää ois! Ja onhan siinä se hyvä puoli että jotakin ainakin yritti tapahtua, vaikkei sit jatkunukaan.. ja pakkasessakin vielä useempi mahdollisuus :) :flower:, tsemppiä sinnekin, samoin...
  7. risupesä

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    sisko36 niinpä.. siellä on kai vaan 3 lääkäriä joista valita, tai itseasias en tiedä voisko sitä edes valita, oon menny aina vaan sille jolle aika laitetaan. Nyt kun kolme kertaa oon nähny tän nykysen lääkärin niin kyllä se jotenkin aina on ollu sellanen suorapuheinen että töksäyttää niitä...
  8. risupesä

    Paljonko Lugesteronia PAS:ssa ?

    Täällä kans vähän ihmetyttää kun aiemmissa siirroissa ollu 3 x 200mg (1 kapselissa se määrä) päivässä mutta nyt tulevassa ois 2 x 300mg (eli 3 kpl 100mg kapselia kerralla) päivässä?! Miks nää tällei vaihtelee vai onkohan ihan klinikkakohtasta, jos ei yksilökohtasiakaan? Aiemmat hoidot siis...
  9. risupesä

    Lapsettomuushoitojen tukilääkitykset ja niistä kysymyksiä

    Onkohan kellään ollu kaikkee mahdollista yhdessä hoidossa mitä nyt tulee mieleen, eli gonapeptyl, kortisonit, disperiinit ja synarelasuihkeet? Vai oisko jopa jotain haittaa noin monista samaan hoitoon? Sit tietysti kun lääkkeellinen kierto niin zumenon ja luget.. ja muistaakseni jotkut on...
  10. risupesä

    IVF/ICSI/IVM+PAS hoidot jatkuu 2014

    Limisultrassa kaikki ok, nyt kp20 ja paksuus 1cm! Enskiertoon sit zumenon+luget ja siirtoyritys (+gonapeptyl) jos niistä pakastetuista ja icsatuista munasoluista tulee jotain siirrettävää.
  11. risupesä

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnea hoitoihin niissä juuri nyt käyville ja toivotaan tosiaan että ne treffit 9kk päästä siellä sit häämöttää :) Nyt on limakalvoultrassa käyty ja kaikki oli ok, paksuus oli 1cm eli mun mittapuulla oikeinkin hyvä kp20 paksuudeks ja enskiertoon sitten zumenonin alotus ja siirto jos saadaan...
  12. risupesä

    GALLUP raskaaksi haluaville!

    Olen nykyään yksinäni hedelmöityshoidoissa, ja tuolla on moni kysymys puolisoon liittyen ilman vaihtoehtoa "minulla ei ole puolisoa".. eli ei voi ikävä kyllä vastata.
  13. risupesä

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Nostelen taas tätäkin vaikka tästä nyt tulis pelkkää yksinpuhelua.. eli ensviikolla ois limakalvoultra kp20 ja jos siinä kaikki ok, niin siirtoo yritettäs sit enskiertoon! Söin tosiaan niin pitkään melkein koko hoitotauon Orgametriliä, ja on kuulema niin vahvoja /vanhakantasia lääkkeitä että...
  14. risupesä

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    sisko36 Ai täällä on muitakin kani-ihmisiä ;) niinhän se on lemmikin omistamisen ikävin puoli, kun voi joutua tekeen loppuvaiheessa vaikeita päätöksiä, ja ylipäätään juuri se luopuminen...mutta sitä ennen niistä on iloo jopa monia vuosia ja jää paljon ihania muistoja :heart: no mut jottei menis...
  15. risupesä

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    JohSar, no voi harmin paikka :hug: mutta oikea asenne, uutta yritystä kehiin vaan! Täällä tää kierto taitaakin venähtää sitten, edellinen oli liian lyhyt ja nyt ei meinaa pato aueta kiusallakaan.. kp29 menossa. Viikonloppuna oli jo vihlontoja mut ei näkyny mitään. No eiköhän ne sieltä...
  16. risupesä

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ahaa, okei.. :) ajattelinkin että siinä on varmaan joku kertamaksujuttu.. Suomessahan lahjottajille ei makseta palkkioita, mutta tietenkään mitään ei joudu itse maksaankaan, esim. matkakulut käsittääkseni korvataan. Niin juu, tuleehan siitä sitten sen verran varmaan helpostikin jos ne...
  17. risupesä

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Huh, aikamoisia hintoja jo pelkästä inssistä!! :o Missä sä olitkaan hoidossa JohSar, jos haluat kertoa? Oliko sulla jotain stimulaatiolääkkeitä vai ihan luomusti? Miten noi siittiötkin on noin järkyttävän hintasia? Katoin esim. tuolta Ovumian sivulta että inssi ois 515-687 ja siihen sisätyis 2-3...
  18. risupesä

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    En määkään kivun puolesta jännittäs aukiolotutkimusta, enemmänhän siinä se on jännittäny onko auki.. mulla se on tehty peräti 3 kertaa, toinen kerta tosin nukutuksessa laparoskopian ohessa. Tässä kumpaankaan ei menny nesteet, mutta koska kirurgi sano että johtimet näytti kuitenkin ulospäin...
  19. risupesä

    Endometrioosi ja sperman vasta-aineet?

    Ei tullu hoidoilla mitään ja sitten tuli erokin kesken 3. hoidon. Nyt olen jatkamassa yksinäni hoitoja 3,5 vuoden tauon jälkeen, kun ei kovakallosena vielä perikskään osaa antaa :) Mulla tuli seuraavissa hoidoissa ihan normaalisti soluja siitäkin munasarjasta missä oli kysta, vaikka olihan se...
  20. risupesä

    Endometrioosi ja sperman vasta-aineet?

    Hei, mulla todettiin myös endo samalla tavoin ultrassa joitakin vuosia sitten. Pesäke munasarjassa oli tuolloin muistaakseni 2-3cm. Laparoskopiaan oli tosiaan vaikea saada lähetettä, ja kun vihdoin pääsin leikkaukseen (noin vuosi diagnoosista), oli kystan viereen kasvanut jo toinen pesäke ja...

Yhteistyössä