Hakutulokset

  1. H

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    :wave: mukana!!!!!!!!!!!
  2. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Huomenta! Olkkis- Meilla myos tytto katseli enemman vasemmalle aluksi, otti tavarat vasempaan kateen jakaantyi vaan toiselta kyljelta, mutta ajan myota alkoi sitten touhuamaan myos toisella puolella... Eli ehka teillakin menee ohi ihan itsekseen ajan kanssa! Me ollaankin mietitty, josko...
  3. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Huomenia! Niin se aika tosiaan kiitaa, meillakin on ollut toinen lapsi jo yli 6kk!!! Meilla myos mies valitsi nimen lapselle, ihan siita syyta, ettei paasty yksimielisyyteen ja ma en jaksanut enaa miettia! Meilla nimi oli valmiina ja kaytossa jo ennen syntymaan. Hyvan kokoinen pikkumies...
  4. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Iltapaivaa vaan kaikille! Kyllapas on KYLMA!!! :o Hankalaa yrittaa vauvaa tunkea haalarissa istuimeen! =) Ruokailut on alkaneet sujua hyvin, eilen tytto otti lisaakin! :laugh: Kyllapas oot ahkera Olkkis! Oikea tarmonpesa! Mun pitais seurata sun mallia, meilla on yha ristiaiset...
  5. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Meilla on sitten lahdetty liikkeelle- hankalaltaan tuo tyyli nayttaa, paa massa, pylly pystyssa ja kadet laahaa takana... mutta kylla sillakin tyylilla eteenpain paasee.... :laugh:
  6. H

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Huomenta! Tuntuu, etta aina on niin kiire, ettei ehdi tannekaan kirjoitella- lukemaan vaa n... :ashamed: Kaikki sujuu hyvin, tytto on puoli vuotta ja ryomii hassusti, paa maassa ja pylly ylhaalla, kadet takana laahaten... :laugh: Soseita aloitetaan viikonloppuna, niin mieskin paasee...
  7. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Heissan! Voi ei Olkkis! :hug: Tuo rintatulehdus on kylla tosi ankee!!! Saitko laakitysta? Toivottavasti paranet pian! Miten teidan poitsuli? Onko miehella isyysloma? Niiskis! :hug: Hyva, etta menkat alkoi ja on laakitys! Mulla ei se kierukan asetus muutakuin nipistanyt vahan- ei paha...
  8. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Sori Olkkis- unohdin ihan lisata sut listalle, mutta siella nyt oot! =) No, ompa mielenkiintosta, etta ikkunastakin voi maailmaan valilla katsella ja sekin hoitaa! Kiva juttu! Milta nayttaa pojan vari tanaan?Eihan tuo keltaisuus kovin pitkaan jatku kai yleensakaan? Meilla on rauhallinen...
  9. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    No sehan toimi nopeasti! Hienoa!! =) Joo, eilen ja edellispaivana oli kylla ihana ilma! Ma annoin eilen tyton vahan imeskella banaania... tuntui tykkaavan. Luulen, etta saatan ovuloida nyt, on tutut kivut munasarjankohdalla... voikun ne menkat pysyis viela poissa- taa on niin ihanaa...
  10. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Ompas pikkumies hyva nukkumaan Olkkis! =) Harmi, etta pitaa heratella syomaan kolmen tunnin valein, mutta jos tuo auttaa... Saat hyvalla omallatunnolla istuskella vauvan kanssa takapihalla tai puistossa! Kylla munkin on jo ikava tuota sopoa vastasyntynytta... Mutta ihanassa iassahan ne lapset...
  11. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Mita sulle kuuluu Niiskis? :hug: Oot sina aika sissi AAM, toi afro kuulostaa ihan oikeelta liikunnalta, toisin kun mun aiti- vauva -jooga... Mut kivaa se on kuitenkin! Kuulostaa aika pelottavalta toi sun toimenpide! :o Kai siihen jotain kipulaaketta saa? Hyvan kokoinen tytto tuo...
  12. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Tuli vahan isona, mutta siis ISOT onnittelut Olkkis!!! :laugh:
  13. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Ihanaa Olkkis ja tervetuloa! Paljon onnea pienesta pojasta!!! :heart:
  14. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Onpas tosi p- mainen juttu Niiskis! :( :hug: Toivottavasti hoidot tehoaa pian ja saat paremman olon. Koska sulla olikaan seuraava laakari? Tanaan verikokeet? Kierukasta sen verran ,etta mulla on ollut se ja toimi hyvin- tosin seksuaaliset halut vaheni, kuten mulla aina hormonaalisella...
  15. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    :hug: :hug: ihan aluks Niiskis! Syotan tyton ja tuun takaisin
  16. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    :hug: Taa! Hieno juttu, etta imetys nyt onnistuu! =) Mutta teetpa mita vaan, et ole epaonnistunut! :hug: Lapset kasvaa eritavalla ja eri vauhdilla... toiset rintamaidolla, toiset korvikkeellaa ja sit niita kiinteita annetaan eri vaiheessa... meilla esikoinen on reppana, pieni (lyhyt) ja...
  17. H

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Iltapaivaa! Taalla on oltu kesalomalla... tytto kasvaa kovaa vauhtia ja kaantyy mahalle...Kovasti yrittaa myos paasta lattialla liikkeelle! Paino 5kk 7.7kg ja pituus 67.5cm! Siina on jo raahattavaa aidilla! Kiinteiden aloitusta olen miettinyt, mutta taidan jattaa nyt ainakin vahaksi aikaa...
  18. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Voi etta noita syysflunssia! Pikaisia paranemisia! :hug: Meilla taa tytto- tankki on kasvanut hyvin, ikaa 5kk ja pituutta 67.5cm ja painoa 7.7kg. Siina on aidilla jo raahaamista! =) Meilla sujuu yotkin viela hyvin eika mitaa ylimaaraista nalkaa nayta olevan, joten en ihan viela aio...
  19. H

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Onko paino nyt pojalla hyvin nousussa Emppu? Meilla on taalla tanaan tyytymaton tytto... Mikaan ei ole hyvin. :| Toivottavasti paivaunet auttaa!

Yhteistyössä