Hakutulokset

  1. S

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Hei kaikille taas piiiitkästä aikaa :) Ensinnäkin onnittelut kaikille nyyttinsä syliin saaneille ja onnea tulevaan koitokseen myös kaikille jotka pientään vielä masussa kantaa :) Sekoitanpa arvauskisaa vielä entisestään ilmoittamalla että meille syntyi tyttö 30.11.2012. PAinoa 3382g ja...
  2. S

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Heipä hei kaikille piiiiiitkästä aikaa :) Aivan alkukuukausina kirjoittelin jonkin verran mutta muuten olen ihan vaan keskittynyt teijän juttujen lukemiseen. Varmasti joka ikisen jutun oon käynyt iltaisin puhelimella lukasemassa ;) Nyt kun jäin äitiyslomallekkin niin ajattelin hieman harrastaa...
  3. S

    Mitä tekisit jos olisit minä? (asiaa yksinäisyydestä)

    Osaan kyllä just samaistua ap:n tunteisiin. Aikaa ennen lapsia meitä oli iso kaveripiiri joista moni mulle läheisiä ystäviä. Moni heistä aloitti lastenteon aikaisin, silti ystävyys jatkui vaikka itse olin lapseton. Siinä vaiheessä kun muiden lapset oli jo "isompia" itse vasta aloitin...
  4. S

    Kolmas lapsi vai ei?

    Samoja pohdin itse viime vuoden puolella. 6- ja 4-vuotiaat lapset ennestään. Ikää itellä 32v. Mies on heittänyt pallon mulle jo nuorimmaisen syntymästä lähtien että jos haluan kolmannen niin hän on kympillä mukana. Viime vuonna vasta tosissaan alin miettimään että kun ei tiedä halutakko vai ei...
  5. S

    Onko 4- ja 6v liian pieniä Puuhamaahan?

    Jotenkin sain nettisivuilta sellaisen käsityksen että olisi isompien juttuja... Mutta ilmeisesti oli väärä käsitys joten taidamma kallistua Puuhamaan suuntaan :)
  6. S

    Onko 4- ja 6v liian pieniä Puuhamaahan?

    Tai siis toki sinne voivat mennä mutta onko siellä se puuha enemmänkin isommille tarkoitettua? Kokemuksia haluaisin.. Pähkäilen kun kesälomalla sillä suunnalla liikutaan niin olisko Puuhamaa vai Särkänniemi tuon ikäisille parempi?
  7. S

    Iso voileipäkakku

    Ite tein Pirkan sivuilta kinkku-juustokakun ja tykkäsin kovasti ja vieraat myös. Mutta ehdottomasti pirkka sinihomejuuston sijasta oikeaa AURA-juustoa. Teet kaksinkertaisena ja muutenkin voi muokkailla oman maun mukaan mutta hyvä pohjaohje :)
  8. S

    Apuja, jotain tarjottavaa kaupasta vähällä vaivalla ja nopeasti?

    Itse ihastuin tällaisiin pizzoihin: Valmis voitaikinalevy 3n osaan. Päälle jotain nopeaa "mitä kaapista löytyy" pizzantäytettä, juustoraastetta ja uuniin :) Helppoa ja nopeaa sekä hyvää...
  9. S

    Käykääpäs tutustumassa www.synerki.fi....

    http://www.synerki.fi/fi/system/files/BECKIN+TERVEYSOHJELMA_4.pdf
  10. S

    Käykääpäs tutustumassa www.synerki.fi....

    Mielenkiintoista.... Mitä jos turhissa lääke- syöpä- ym. hoidoissa onkin vain kyse rahasta.. lääketehtaat tienaa ihmisten hengen kustannuksella. Eräs tuttavani joka on lukenut paljon vaihtoehtohoidoista ja tutustunut tuohon Beckin Protokollaan, väittää että näin on ja noilla sivuilla...
  11. S

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Piiiiiitkäään aikaan en ole kirjoitellut, joka ikinen päivä kylläkin känyt pikaisesti valkaisemassa uudet kuulumiset.. Pahoitteluni kaikille huonojen uutisten saajille :( Ihan liikaa ollut huonoja uutisia. Tänään kuulin vielä hyvän ystävän saamasta keskenmenosta.. Raskaus sai alkunsa...
  12. S

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Heipä hei kaikille piiiitkästä aikaa :) Miwwi tuskin sulla mitään hätää on pienen tuhrun kanssa, varsinkin alkuraskaudessa saattaa tulla pikkuvuotoja sen mitään tarkoittamatta :) Ensimmäisessä raskaudessa lorotin 13+jotain viikolla ihan kunnolla kirkasta verta. Hysterian vallassa lähdin...
  13. S

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Kirjottelin tuossa yks päivä vähäistenkin raskausoireiden katoamisesta.. Niin rupes kauhukuvat viliseen mielessä etenkin kun kaikkea netistä lueskelin (jota ei kannattais tehdä) että neuvolassa lupasivat ultrata ens viikon lopulla. No eihän mulla pää olisi sinne asti kestänyt joten tänään kävin...
  14. S

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Heissan kaikille :) Paaaaaljon on tullut uusia juttuja sitten viime käynnin.. On se vaan jännä että tässä kiirrenkin ja kasaantuneiden kotitöiden keskellä ampaisee tänne heti kun jokin mieltä askarruttaa.. Raskaus kun tosiaan siinä vaiheessa ettei sitä ole vielä paljastellut ja tietenkin se että...
  15. S

    Kiusaaminen päiväkodissa, onko saatu jotenkin loppumaan?

    Paha mieli tulee pikkuisen puolesta :( Mieleeni tulee vain millainen päiväkoti on kyseessä.. isokin? Omani ovat yksityisessä päiväkodissa jossa 3 ryhmää, kussakin 8-12 lasta ja ihan äyttömän hyvin ovat puuttuneet jo pieniinkin pelkkiin epäilyksiin mahdollisista kiusaamisista ja syrjimisistä...
  16. S

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    MInä täällä kovasti mietiskelen milloin kertoa.. Toisaalta tekis mieli huutaa koko maailmalle että olen RASKAANA mutta toisaalta, kun ei koskaan tiedä mitä tuleman pitää. Töitä teen päivät läheisteni kanssa ja miettinyt että sama olisi kertoa koska jos jotain ikävää sattuu, tuskin pystyn töitä...
  17. S

    Palstalääkärit hoi ;) Mikähän tauti iskenyt 6v tyttöseeni...?

    Silmässä sanoi selvästi kivun olevan eikä päässä.. Tiedä sitten lapsen sanomisesta. En sitten kuitenkaan tänään soitellut mihinkään kun vaikkakin kuumeessa, silti pirteämpi kuin eilen. Silmään kyllä koko päivän sanonut vähän sattuvan mutta tuskinpa mitään vakavaa vaan juuri tuosta kuumeesta...
  18. S

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Itekkin soitin neuvolaan eka aikaa ja ajan sain vasta 11.5. eli silloin on jo 10+2... Hieman ihmetyttää kun ensimmäisestä ja toisesta ollut jo 8+5 ja 8+4. Nooh, ei auta kun malttaa ootella vaikka fiilikset on melkeen yhtä jänskättyneet kun ekaa odotellessa :)
  19. S

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Niin ja ikää minulla 32v
  20. S

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Täällä ilmottautuu myös uusi joukkoon iloiseen :) Kaksi lasta ennestään -06 ja -08 syntyneet. Tuntui jo että kyllä kaksi riittää mutta toisin kävi ja vauvakuume yllätti :D Pillereitten jätöstä toisella kierrolla tärppäsi.. Vaivoihini kuuluu PCO joten hieman varauduin että pitempäänkin saadaan...

Yhteistyössä