Hakutulokset

  1. lauantaipussi

    tv-lupa poistaa ja tilalle yle-vero, minä tykkään :)

    Me ollaan kans aina maksettu, ja eihän tuo paljoa nouse siihen nähden, mutta korpeaa kun kaikesta saa maksaa enemmän kuin muut. :/ Ja mä en kans ymmärrä ku monet tuttavatkin kehua retostelevat että "meillä ei tv-lupia makseta!" Siinäpä sitten kärsitään kaikki... Että ähäkutti kaikille...
  2. lauantaipussi

    tv-lupa poistaa ja tilalle yle-vero, minä tykkään :)

    Ihan shaibaa! Tää on niin per*eestä että jos tienaat hiukan enemmän ku "köyhemmät" niin joudut kyllä maksajaksi monessa paikassa! "Maksa sä ku sulla on kymppi ja mulla vaan vitonen!" :vampire:
  3. lauantaipussi

    Hyvä joulumieli - musta tuntuu, että mua huijattiin..

    Onneks en tiiä mistä puhutte. Mut enpä ole lahjoja kerjäämässäkään mistään, ostan ne ite. ;)
  4. lauantaipussi

    Moita joiden mielestä alastomuus nyt vaan EI OLE luonnolista

    Mä en kans jaksa sitä että pitäis kaiken olla niin luonnollista! Ja ihmetellään porukalla että mitä, eksä tykkää per*panoista? Hä, etkä mee saunaan miehes kaverin kans? Jotku asiat vaan ei oo luonnollisia ja sillä hyvä.
  5. lauantaipussi

    paha mieli lapsen vuoksi

    Mua kans harmittaa miten pinnallisia tuollaset 9vuotiaatki saattavat jo olla!
  6. lauantaipussi

    Mihin sisustukselliseen seikkaan kiinnität ensimmäisenä huomiota muiden kotona?

    Katon yleisilmeen: onko siistiä ja onko junttia vai tyylikästä ;)
  7. lauantaipussi

    Olen tainnut ihastua... mieheni ystävään :)

    Kannattaa viettää hetki itsensä kanssa ja miettiä mikä on sinulle tärkeintä. Jos päädyt omaan mieheesi, ole onnellinen ja naurahda sille "ihastumisellesi" ja jatka elämää kuten ennenkin, ja voit huomata että ei se ihastumisesi tainnut ollakaan ihan niin ihmeellistä mitä ehkä alkuun kuvittelit.
  8. lauantaipussi

    Jos teillä on 3 tytärtä, niin jääkö yksi juttujen ulkopuolelle?

    Tahtoohan se kuopus väkisinkin jäädä perheen vauvaksi, kun niitä pienempiä ei enää ole! :) Mutta halu on kyllä kuopuksellakin olla iso tyttö kun siskotkin ovat! Kyllähän isompia väliin ketuttaa kun tuntevat että pienin saa heidän mielestään eri kohtelua ja on muutenkin "niin vauva"... :D...
  9. lauantaipussi

    Jos teillä on 3 tytärtä, niin jääkö yksi juttujen ulkopuolelle?

    Iät 4v, 7v ja 10v tytöt meillä. Isommat ovat ku paita ja peppu, pienin välillä jää ulos leikeistä. Mutta osaavat kyllä kolmestaankin leikkiä, ja heillä on tosi kivaa :) Jos riitaa tulee, se tulee sitten vanhimman ja nuorimman välillä -he ovat luonteiltaan aika samanlaisia ja ovat siten enemmän...
  10. lauantaipussi

    Mikä on leluhevonen jota mainostetaan Juniorilla?

    Jee, kiitos, tää se oli! :D Eiku siis tilaamaan pukinkonttiin...
  11. lauantaipussi

    Mikä on leluhevonen jota mainostetaan Juniorilla?

    Ok. mä jo aattelin että tulit ovelasti mainostamaan myymättä jäänyttä heppaa :D
  12. lauantaipussi

    Mikä on leluhevonen jota mainostetaan Juniorilla?

    Olisko ollu oma tuote? ;P Ei se tuo ollu :D
  13. lauantaipussi

    Mikä on leluhevonen jota mainostetaan Juniorilla?

    Tyttäret ei osanneet tarkemmin kertoa, mutta kuulemma hirnuu ainakin... Yritin googlettaa mut en kyllä löytäny :/ Pitäis katsastaa oisko siinä meidän 4vlle joululahjaks... :)
  14. lauantaipussi

    Mitäs te itse haluatte joululahjaksi?

    Mää tahtoisin kicksparkin :) Ei mulla muuta toivetta oikein ole, varsinkaan ku 3lle lapselle, vanhemmille, veljenpojalle, miehelle, mummolle, parille muulle läheiselle pitää ostaa lahjat ;) Ja meille tulee uus auto loppuvkosta -nii eiköhän rahareikää oo tässäki jo...
  15. lauantaipussi

    Uskaltaako jouluvalojen johdon vetää parvekkeen oven alitse sisälle?

    Voitko laittaa ikkunan välistä johdon meneen sisälle? Siinä ei tulis sitä "auki-kiinni"-hinkkausta...
  16. lauantaipussi

    10-vuotiaan pojan ”essee” aiheesta "Lehmä".

    Mulla kans tuli mieleen ettei mun "kohta" 10v kyllä varmaan noin lapsellisesti kirjoittais... On varmaan vähän väritetty tätä esseetä ;)
  17. lauantaipussi

    Ilmanraikastinko? Kaikkea ne keksiikin

    Ei helvata!! :D Mää ostaisin kyllä yrjön ja rapulapaskan hajuset raikastimet! Ja menkkapieru ehottomasti!
  18. lauantaipussi

    Keraaminen liesi on maailman typerin keksintö!!!

    kiitos tuosta induktio-vinkistä! Ehkä määkin ostan sellasen ku ollaan miehen kans enempi rapatessa roiskuu-tyyppisiä kokkaajia :D Keraamisen kans menis takuulla hermo sit. Nyt vielä tavallinen liesi, mut sit ku aika tulee vaihtaa niin ostetaan sit toi induktio suosiolla...
  19. lauantaipussi

    Kuinka usein teidän miehet vaihtaa sukat+alushousut?

    mun mies käy suihkussa useammin ku minä... Eli käy 1-2krt pvässä. vaihtaa sit joka pvä siis alkkarit ja sukkansa. Ja paitansa. Ja voi per''le sitä pyykin määrää!! :kieh:
  20. lauantaipussi

    G:Muuttiko kahvin hinnan kallistuminen kahvipaketin merkkiä teidän perheessä?

    No minä en laita kahviin kyllä 7euroa... Menee costarica ihan hyvin alas ku ei oo nirso.

Yhteistyössä