Hakutulokset

  1. M

    Oksennus rv 39 - Mitäs tää nyt sit on ??!?!?

    Mä oksensin, kun poika oli kääntynyt yöllä väärinpäin.. kaksi kuukautta ennen la:ta.. eikä kääntynyt oikeinpäin.
  2. M

    Pitäiskö 10v. ikäsen nukkua omassa sängyssään?

    Omaan sänkyyn vaan!
  3. M

    Vauva perätilassa

    No niin käynti sairaalassa meni niin, ettei alkanut lääkäri käänteleen tätä meitin vauvaa. Oli sellasessa takakeno asennossa ettei olisi onnistunut. Nyt meille on sitten varattu sektioaika parin viikon päähän. Tässä ollaan kuitenkin viikoilla 37+2. Saa nähdä innostuuko itse kääntymään vai miten...
  4. M

    Vauva perätilassa

    Moi! Täällä ollaan kans perätilassa ja maanantaina meno synnytystapa-arvioon sekä mahdolliseen kääntöyritykseen. Pienoinen jännitys päällä jo nyt, mutta uskon et kaikki menee hvyin=) Olen tällä hetkellä rv 36+4 joten saa nähdä miten tässä käy. Lapsi kasvaa muutenkin yläkäyrillä et miten pulska...
  5. M

    Päijät-Hämeen odottajat

    Onnittelut Neitiperholle :flower:
  6. M

    kertokaa äkkiä mitä leivon ristiäisiin

    pätkiskakku ja keksejä sitten valmistaikinapohjaan tehty joka hyvä suolainen piirakka.
  7. M

    Minkälainen kuivausrumpu teillä on?

    Meillä Mielen pesukone ja kuivausrumpu. Tosi hyvät ja kestävät. 7 kg mahtuu koneeseen ja se on paljon se. Periaatteessa voi minkä tahansa laittaa päällekkäin. Liikkeestä saa erikseen ostaa asennusjutun jolla liitetään yhteen.
  8. M

    Minkälaiset kolmekymppiset?

    No sähän on olet "ajoissa" liikkeellä... Mä olen sitä mieltä et vieraat sen juhlan tekee ja turha suunnittelu voi pilata juhlan. Hyvä porukka jotka tuntee toisensa pientä purtavaa ja juotavaa, niillä pääsee jo pitkälle. Itelläni olisi tuossa noin viikon päästä 30v, mut ne juhlittiin jo viime...
  9. M

    Päijät-Hämeen odottajat

    Moi! Torstaina kävin lääkärillä siis sillä normi käynnillä tässä vaiheessa raskautta. Rv 26+5 nyt menossa. Kaikki hyvin ja masuasukki on pää alaspäin onnellisesti ja toivottavasti myös pysyy. Sokeriseurantaan tosiaan jouduin joten kaksi kertaa viikossa mittaillaan. Vähän jäi sellanen olo...
  10. M

    Hiljainen masuasukas

    Onnittelut pikku prinssistä ja et kaikki meni loppujen lopuksi mainiosti. :heart:
  11. M

    Päijät-Hämeen odottajat

    Moiskis kaikki! Tuota mammajoogaa voin suositella kaikille!! Ite olen tykännyt kauhiasti. Nyt mulla jo loppusuoralla. Onko teil kellään ruvennut tulemaan tuota huonomuistisuutta?? Ite makasin maanantaina sohvalla lukemassa kirjaa kaikessa rauhassa. Mies tuli kotiin ja siinä juteltiin päivän...
  12. M

    *MarrasMassutII elokuun tuulissa*

    Moi! Äitiyspakkaus tuli tänään ja voih kun on niin ihanat värit. Just sellaset kun itse tykkään!! Tilasin 30.7 ja tänään siis tuli, et kyl siinä aikaa vierähti. Nyt mennään rv 26+2 ja sokerirasitus oli maanantaina. Tuomio on se, et loppu raskaus sitten mittaillaan... Blääh! Torstaina...
  13. M

    Suonenvetoa

    Huh viime yönä heräsin niin järkyttävään suonenvetoon et huh!!! Koko päivän on ollu pohje tosi kipeänä. Tämähän oli odotettavissakin... RV 24+3 menossa ja kyllä on aika mennyt siivillä. Vastahan mä tein sen testin) Magnesiumia kävin ostamassa suonenvetoon ja vettä olen juonut koko päivän...
  14. M

    Päijät-Hämeen odottajat

    Viikonloput on ainakin mulla totaalisesti ylibuukattuja tän elokuun. Miehen tytärkin meillä aina joka toinen viikonloppu, et silloin ollaan perheen kesken. Juu,u tapaamisesta taitaa kehkeytyä pienoinen ongelma:) No odotellaan vastauksia ja katsotaan miten käy. Taitaa tosin porukalla olla töitä...
  15. M

    Kuivauskaappi vai kuivausrumpu?

    Meillä kummatkin! No kaappia käytetään vaatteiden kuivaukseen silloin, kun on lakanaa ym. Talvella kaappi loistava vaatteiden kuivatukseen mäen laskun jälkeen. Rumpua käytän sit muuten pyykinpesun jälkeen.
  16. M

    sant paulioista tietävät!!!!

    :heart: Juu mä tapoin monta sp:t mut sit äiteeni sanoi, et ne ottaa veden itse alusastiasta. Täh mikä toi hiivajuttu on?? En oo tollasta kuullutkaan? Tosin jotkut kasvit on sellasia et ne ei välttämättä kasva sulla mut naapurissa kasvaa...Valo ym vaikuttaa kuulemma:)
  17. M

    sant paulioista tietävät!!!!

    Kummatkin istutus keinot hyviä. Ja tosiaan älkää kastelko ruukkuun vaan alusastiaan!
  18. M

    Päijät-Hämeen odottajat

    Moro! Kyl tää aika sit kuluu siivillä. matsu83 tervetuloa!! Kikkelis kokkelis tässä kiireessä kerkee edes perässä pysyä, mutta miltäs kuulostaisi tapaaminen 13.8??? Mikäs olisi aika tuolloin?? Pääseekö porukka päivällä vai miten?? Missä nähdään ja näin??
  19. M

    Lähes kolmikymppiset ekakertalaiset, elokuussa

    Moro kaikki! Elokuu alkoi ja kuun lopussa sitten meikäläinen vanhenee... ei ole kyllä mitään 30 kriisiä näkyvissä:) on Plussasinpas78 nimimerkin jos joku viisaampi osaa vaihtaa Marraskuu08 niin kiva!! Aina tää patturan kirjautumis ongelma painaa päälle. Odottelen tässä sokerirasitusta joka on...
  20. M

    *MarrasMassutII elokuun tuulissa*

    Heips kaikki! Päätin tulla tännekkin piipahtamaan. Masu kasvaa ja Rv 24+1 menossa. Mulla siis LA 23.11.2008 Ensimmäistäni odotan Lahdessa siis 3,5 vuoden "yrityksen" jälkeen. Täällä on poika olo joten saas nähdä kuinka käy:) PHKS:ssa olisi tarkoitus synnyttää...

Yhteistyössä