Hakutulokset

  1. W

    Neuvoton Kahden äiti... auttaakaa minua

    Mies ei hyväksy nuorinta lastanne? Mies, joka ei hyväksy omaa lastaan, taitaa olla varsin epäkelpo mieheksi ja isäksi. Suosittelen varaamaan aikaa perheneuvolaan tms. jossa ihan ensimmäiseksiselvitetääntätä isä-lapsi -suhdetta. Sitä kautta varmastilöytyy helpostusta lapsen itkuisuuteenkin. Ja...
  2. W

    G:kuinka usein itse käyt pesulla ja vaihdat vaatteet?

    Suihkussa aamuin illoin. Alusvaatteet ja sukat vaihdan päivittäin, muut vaatteet tarpeen mukaan.
  3. W

    millä herkuttelet?

    Väinämön palttoonnappeja ja päällä homejuustoa ja viinirypäleen puolikkaita + kylmää valkkaria. :p
  4. W

    Nyt kaikki vastaamaan, kerro yhdellä sanalla mielipide nimestä Aksu?

    Aleksin ja Akselin lempinimi
  5. W

    Paljonko omistatte..

    Muutamia perintökoruja, mies ostanut mm. kalevalakorun kehrääjä, kielo- - ja talon sydän sarjan korvikset, riipuksia, käätyjä jne sekä Lapponia-sarjaan useita koruja. Tallella on myös exän osatmat kihla- ja vihkisormukset, lasten syntyessä saadut korut ja muut lahjukset. Ulkomaan matkoilta...
  6. W

    Anna kouluarvosana (4-10)

    10+ Rakkautta ja intohimoa riittää jokaiseen päivään. Keskustelemme kaikesta mahdollisesta, kunnioitamme ja arvostamme toisiamme. Molemmilla on halu pysyä yhdessä aina. Kehumme toisiamme, kiitämme pienestäkin aiheesta, järjestämme pikku yllätyksiä toisillemme :heart:
  7. W

    voi paska

    Toivottavasti sulla ei ole sama tilanne kuin mun yhdellä kaverilla eli mies väitti lomansa moneen kertaan peruuntuneen vaikka todellisuudessa vietti lomapäivät niin,että lähti aamulla "töihin" ja olikin koko päivän toisen naisen luona...illalla sitten palasi "töistä väsyneenä" kotiin.
  8. W

    Tekeekö kenenkään mies kotihommia ilman

    Kyllä tekee ja hoksaa tehdä paljon sellaisia kotitöitä, joita en älyäisi edes pyytääkään.
  9. W

    Antakaas mammat hyviä vinkkejä!

    Pikkusisko asuu Madeiralla ja odottaa esikoistaan, jonka pitäisi syntyä joulukuussa. Lähdetään torstaina miehen kanssa muutamaksi päiväksi heille kyläilemään ja olisi kiva viedä jo jotain vauvaan liittyvää tuliaista, mutta mitä! Hyviä vinkkejä, kiitos!
  10. W

    Lapsen kengistä: paljonko menee rahaa ja kuinka monta numeroa vuodessa? Mikä on suosikkimerkkisi?

    Meillä on pojilla, 7v. ja 11v. kummallakin parhaillaan lenkkareina Niket, koulussa sisäkenkinä Crokcsit ja eilen hakittiin kummallekin Vikingin core-tex - varsilenkkarit. Luultavasti myös talvikengät ovat Viking -merkkiset. Ja kumpparit kummallakin Nokia. Kenkiä hankitaan, kun tarvitaan, eikä...
  11. W

    Hyvä keitto hakusessa!

    Välimeren kalakeitto...nam... :p Ohje löytyy googlettamalla
  12. W

    nimestä mielipide,kiitos!

    B on paras. Meillä on Topi kissannimenä, mutta se ei nyt tähän kuulu.
  13. W

    Ei varmaan oo ihan normaalia...

    Raskaushormoonit jyllää...ja taidat tykätä siitä miehestäs aika lailla ;)
  14. W

    auttakaa, mä pelotan itseäni!!

    No sitten ei kun miehen kanssa hommiin =)
  15. W

    Raskausasiaa...

    Siskoni oli jo viikolla 24, kun raskaus todettiin. Hänellä tuolloin ikää 42 ja lapset 16v ja 14v. Menkat tuli miten sattuu ja sisko kuvitteli vaan vaihdevuosien alkaneen...
  16. W

    G: Mitä suunnitelmia huomiseksi?

    Töihin klo. 8-16, päivällä lounastamaan hyvän ystävän kanssa, kotihommia, illalla lenkille miehen kanssa kahdestaan sillä aikaa kun vekarat harrastuksissa.
  17. W

    Kiva "harrastus" reilun vuoden ikäiselle ja muuta tekemistä?

    Muskari, vauvauinti, seurakunnan tai MLL:n perhekerhot
  18. W

    Sanokaa mulle,että mä nousen tästä vielä

    No sinähän todellakin nouset vielä! Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että vaikka sulla nyt on ihan helvetin vaikeaa ja tekis vaan mieli lyödä hanskat tiskiin ja itkeä, niin ajan kanssa helpottaa ja ihan varmasti vielä sanot,että hyvä kun pääsin siitä miehestä. Nyt et usko, kun sanon...
  19. W

    Millä muulla tavalla vois ottaa osaa suruun kuin

    Kaunis osanottokortti tai adressi tai sitten esim. tilanteeseen sopiva enkeli,jonka voit lähettää kirjeenä (kirjeenä siksi että vastaanottajan ei tarvitse lähteä sitä itse postista noutamaan). Tai jos et lähetä mitään, niin soita vaikka useamminkin ja kerro, että halutessaan voivat soittaa...
  20. W

    onko teillä aina leivänpäälle juustoa ja/tai makkaraa?

    Makkarasta meillä ei välitä kukaan, mutta juustoalöytyy aina. Itse käytän margariinin sijaan tuore- ja sulatejuustoja.

Yhteistyössä