Hakutulokset

  1. HalleB

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pakko oli tulla onnittelemaan. ONNEA johkunen pienistä pojista!! :) :heart:
  2. HalleB

    Adoptioneuvonta alkaa 2014

    Moikka! Ilmoittaudun mukaan. Meillä on eka neuvonta parin viikon päästä ja seuraava menee elokuulle. Kotimaan adoptio tähtäimessä. Mulla ikää 29 ja miehellä 34. Kyllä jännittää vaikka sosiaalityöntekijä kuulosti oikein mukavalta. Mitkä fiilikset on teillä, jotka ootte jo käyny...
  3. HalleB

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos Calcifer ja iitu :) onnea iitulle piinailuun! Calcifer meillä on siis ennestään todettu miehen siittiöistä vikaa eli niitä on vähän, ne liikkuu huonosti ja muoto on epänormaali. Liian kallista lähteä enää niin huonoilla siittiöillä uuteen lahjamunasoluhoitoon.
  4. HalleB

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Olen pysytellyt taustalla, kun on pitänyt käsitellä valtavaa pettymystä. Hoito ei siis tuonut onnea. Tämä oli kahdeksas siirto ja ensimmäinen PAS. Luovutettuja munasoluja meidän ei kannata enää kokeilla, kun vikaa on myös miehessä eikä hyvät edes hyvät munasolut auttaneet korvaamaan miehen...
  5. HalleB

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen ollut taustalla, kun on tehnyt niin kipeää. Hoito ei siis tuonut onnea eikä meidän kannata enää kokeilla lahjamunasoluja, kun miehessä on myös niin selkeästi vikaa. Voi olla, että kokeilemme jossain vaiheessa lahja-alkioita, mutta nyt pidämme taukoa ja aloittelemme adoptio-prosessia...
  6. HalleB

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Calcifer sun tarina onkin mun lohtuna :) Pregnyl ei oo tehny tissejä aroiksi, vaikka yleensä on tehny. Munasarjoja on vihlonu ja alapäätä kirvelly noi Luget. Hassutassu kiitos! :) Olikohan se nimeltään Embryoskooppi? Hinta kahelta päivältä 860e. En tiiä paljonko muuten maksaisi? Eli meidän...
  7. HalleB

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    LempiViola kiitos! Jotenki mä vaan uskoin, että sä pääset siirtoon! Onnea kyytiläisen johdosta!:) Mä oon sitä mieltä, että meidän tapauksissa kannatta ottaa se riski, että punktio tehdään vaikka olisi vain 1-2 follia. Hiskias ihanaa, kun ymmärrät ahistukseni :hug: Huippua, että pääsit...
  8. HalleB

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Jonnuli kiitos! Voi rähmä ton hoidon kanssa.. En kyl yhtään ymmärrä miksi tota Elonvaa edes käytetään meikäläisille. Mul oli yhen hoidon alla e-pillerit (Femoden) ja ne pisti mun munasarjat niin uneen, että munasolut ei lähteny kasvamaan, joten tehtiin inseminaatio. neitoperho aika kallis...
  9. HalleB

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Calcifer kysyit aiemmin, että mitä noille muille alkioille tapahtui. Toinen pysähtyi siihen kolmanteen päivään, vaikka aiemmin näytti hyvälle ja toinen (jonka olisivat lyhyemmän viljelyn perusteella siirtäneet) oli hidas ja todella fragmentoitunut. Labrahoitaja sanoi, että oli todella...
  10. HalleB

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Calcifer no en varmaan malta! :D Onneksi tuo Pregnyl tukihoito jarruttelee mua vähän :p Me kuulema saadaan se video, jos tästä raskaaksi tullaan :) Kiitos johkunen, Rouva k33 ja Sussuanna tykkäyksistä :) Carolyn kiitos!
  11. HalleB

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hiskias niin ne kytki meidän alkiot johonkin laitteeseen (embryoskooppi?) joka kuvaa niiden kehitystä. Myö katottiin sitten tietokoneelta se pätkä ja saan sen kuulema muistoksi, jos tulen raskaaksi. Hianoa nykyteknologiaa :) Toivottavasti limis kasvaa eikä tarvitse katua :) ei se lääkäri olisi...
  12. HalleB

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    rydy onnea! carolyn oon pahoillani :hug: Calcifer kiitos kysymästä! Tänään siirrettiin yksi varhaisblasto 9,7mm limakalvolle. Tukihoitona Luget, Pregnyl ja Disperin. Kahdesta muusta alkioita ei ollut mihinkään. Tänään oli huippua nähdä video alkioidemme kehityksestä :) 18.4 testipäivä.
  13. HalleB

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hiskas aika tylsää jos ette pääse kokeilemaan pitkää viljelyä..:( Onneksi mulla ei ole sitä kortisonia, kun tulisin varmaan ihan hulluksi :D neitoperho juu mulla on jäänyt päälle tää varmistelu ja oon aina todella selvillä missä mennään, kun julkisella kiireessä tapahtui välillä jotain...
  14. HalleB

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    neitoperho onnea hoitoon ja toivotaan, että flunssa ei häiritse stimulaatiota :) se on varmaan ihan hyvä, että sumut puolittuu jo ennen, että munasarjat ei olis liian unessa. lempiviola vaikee kuvata sitä olotilaa mikä noista piikeistä tuli. Sellanen fyysinen ja psyykkinen sumu, turtumus...
  15. HalleB

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Johkunen hui, kun säikyttelee nuo vuodot.. Toivottavasti seuraavassa ultrassa on edes se yksi sykkivä sydän :heart: Mä pidin tuoresiirron jälkeen kevytpaaston ja sen aikana jo siirryin hiljalleen gluteenittomaan sekä maidottomaan ruokavalioon. Oon syöny mielettömiä määriä marjoja, hedelmiä...
  16. HalleB

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Jonnuli niinhän se 2mm/vrk vauhti on se perus, mutta mulla se on menny aina seuratessa vähän miten sattuu. Lääkäri sanoi, että ovulaatio pitäisi saada tapahtumaan, että saadaan se oma keltarauhanenkin tukemaan loppukiertoa ja sanoi myös, että ne on niin arvokkaita nyt ne alkiot, että ei...
  17. HalleB

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iida-Karoliina mulla se on lisännyt myös kovasti vireystasoa ja kuonat on lähteny kyllä tehokkaasti liikkeelle. :) johkunen tulehansit kertomaan tulos :)
  18. HalleB

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hiskias mulla tehdään ihan luonnolliseen kiertoon eli ei ole estrogeenia käytössä. On siis arvoitus milloin ovulaatio tulee. Mulle on myös arvoitus mistä ne supistelut johtuu. Mun lääkäri sanoi, että Luget aiheuttaa sellasta hyvänlaatuista aaltoliikettä, jonka tarkoituksena on auttaa alkiota...
  19. HalleB

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    plastex kiva kun teillä on jo uudet suunnitelmat! :) Iida-Karoliina mä oon ihan normaalipainoinen, mutta kiva saada aina sitä inhottavaa turvotusta pois, joten oon tehny pari kertaa vuodessa ton paaston. Multa lähtee yleensä 1-2kiloa ja sitä lähtee yleensä sitä enemmän mitä enemmän on...
  20. HalleB

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    neitoperho mulla tekee Luget? myös supisteluja ja mieliala laskee rajusti. Hiskias milloinkas sulla on eka ultra? Jonnuli tää mun kierto, johon yritetään passia on kierronpäivässä 8 menossa ja tiistaina eka ultra. Yritän kyllä saada ultran jo huomiseksi, kun mulla on sellanen pelko, että...

Yhteistyössä