Hakutulokset

  1. OnnestaSoikeana

    Ja mä kun oon luullut olevani melko älykäs..

    jaa-a... sulake palanut tms? siis sulaketaulusta
  2. OnnestaSoikeana

    Ja mä kun oon luullut olevani melko älykäs..

    meillä on silleen, et nuo isompi numerosarja (1-8) on ajastamiseen, sit siinä toisessa, ku kääntää esim 2-3 kohdalle, niin ne on tunteja, jotka sauna on päällä. En ymmärrä itsekään omaa selitystä.. :/
  3. OnnestaSoikeana

    Taloudellinen ahdinko

    Soita pankkiin, kait nyt yhden lainaerän voi siirtää? soita ja kerro nyt ainakin tilanne, varmasti ratkaisu löytyy :hug:
  4. OnnestaSoikeana

    Finswingers

    Siellä enemmistö on pareja, sit tietty myös sinkku naisia ja miehiä on jonkin verran :) Mukavaa porukkaa kaikinpuolin, paljon uusia tuttavia ja jopa ystäviä ollaan saatu :)
  5. OnnestaSoikeana

    Finswingers

    Kuinkas monelle tuttu foorumi vai oletko jopa jäsenenä? :D täällä yksi tunnustautuu... :p
  6. OnnestaSoikeana

    Voinko aloittaa yasminellet muulloinkin kuin kierron 1.pvänä?

    eikös ne eka kertaa aloiteta samana päivänä ku menkat alkaa?
  7. OnnestaSoikeana

    remontti :)

    Meillä sama edessä.. :) kuinkas vanha tuo tosi vanha on?:) meillä on talo n.1850 rakennettu..
  8. OnnestaSoikeana

    Huomenta!

    Huomenta!
  9. OnnestaSoikeana

    juhannus suunitelmat

    Perheen kanssa kotona :) mies onkin ollut pitkiä päiviä töissä, et tekee hyvää ollakin kotona..
  10. OnnestaSoikeana

    Huomenta!

    Huomenta! Pitää testata tätä sivua kirjautuneenakin =) Hymiöt on kyllä kiva saada käyttöön.... :D
  11. OnnestaSoikeana

    Korvaako kela aina yksityisellä ultrassa käynnistä osan vai

    ...ainoastaan "hyvällä syyllä"? KOvasti kiinnostais käydä rakenneultrassa yksityisellä, meillä kun ei täällä päin kunta ilmasiks järjestä, mut ne hinnat on aikamoisia...
  12. OnnestaSoikeana

    voiko jotku olla näin tyhmiä...

    höh.....
  13. OnnestaSoikeana

    pikkuPIKKU bikinit :)

    Huomenta! Jokos te arvon äidit ja muutkin naiset olette kaivaneet bikinit kaapin säilöistä esille tulevaa kesää ajatellen?:) Ihanaa ajatella, et vielä jonkin aikaa, niin saa pihalla köllötellä vain bikineissä... toisin sanoen laittaa pihaa kuntoon :)
  14. OnnestaSoikeana

    tervetuloa.. :)

    Elikkäs kaikki kivat ihmiset ovat eritttäin tervetulleita täyttämään "postilaatikkoani".. se on täysin tyhjä :o uudet ystävät olisivat enemmän, kuin tervetulleita.. =)
  15. OnnestaSoikeana

    laitetaas kuvia omista taloista

    Juu, alakerrassa n.95neliötä asuinpinta-alaa.. yläkerrassa samanverran, ku vaan saisi joskus remontin valmiiksi. =) Sopivan verran kolmen lapsen kans..
  16. OnnestaSoikeana

    laitetaas kuvia omista taloista

    Profiilissa pitäis olla n.150 vuotta vanha talomme :) remontti pahasti kesken...
  17. OnnestaSoikeana

    Sain selville että mieheni on biseksuaali..

    Ei ole sallitua, mut noin se vain menee, jos on suhteessa bi-miehen/naisen kans..
  18. OnnestaSoikeana

    Onko ketään vielä paikalla?

    :wave: nuorimmainen aina herää viiden aikoihin :)
  19. OnnestaSoikeana

    minkäkokoisia

    Meillä syntyi 37+4 vkolla A poika 3170g 48cm B tyttö 2320g 45 cm

Yhteistyössä