Hakutulokset

  1. B

    söittekö paljon raskaana ollessanne..

    Nääh, tää oli paljon maallisempaa :D
  2. B

    söittekö paljon raskaana ollessanne..

    Ikäviä Sivuseurauksia :D Ei tuu tarkennusta.
  3. B

    Osaisikohan joku jelppiä

    http://www.sanakirja.org/ :D Tulee todella vähän sinne päin...
  4. B

    Mä tein itse tänään verhot:/Onko ne kauheat?

    Siis et kai sä ihan oikeasti osta kangasta VAIN siksi, että se on VI:n mallistoa?? Jos et muuten tykkää siitä?
  5. B

    Mä tein itse tänään verhot:/Onko ne kauheat?

    Mitä kuvioita siinä on? Näyttää ihan pallogrilleiltä? :D Ihan liian tummat mun makuun kyllä.
  6. B

    Jos nyt saisit pojan, minkä nimen antaisit?

    Arttu Matias
  7. B

    söittekö paljon raskaana ollessanne..

    En, kun siitä oli hyvin ikäviä sivuseurauksia :snotty: Ei sillä ettei olis mieli tehnyt...
  8. B

    Mitä mieltä pitkistä hiuksista pikkupojilla?

    Mun nyt 3-vuotiaalla pojalla oli vielä keväällä pitkät vaaleat korkkiruuvikiharat, mutta vappuna leikattiin kesätukka (eikä anneta enää kasvaa ennenkuin tosiaan itse pesee ja kampaa...). Ei näyttänyt tytöltä kiharoineen. (kuvia facebookissa, kaverit voivat sieltä vilkaista ;) )
  9. B

    Miksi kynnet on täynnä mustia viivoja?

    Käsien pesu on unohtunut? :whistle:
  10. B

    Täällä kun usein tuomitaan hyvin jyrkästi ne perheet joissa on kaksi autoa...

    Hmm... Meillä on kolme autoa ja moottoripyörä, ja perheessä vain yksi aikuinen (minä siis). Joudunko mä nyt kadotukseen...?
  11. B

    Mitä todella mautonta teillä on kotona? :D

    Varmaan sitten toi ruokapöytä tuoleineen :D Aitoa 80-lukua: kromirungot, paksu savulasilevy, tuolit mustaa satulanahkaa. Mä tosin etin niitä KAUAN että löysin juuri haluamani =)
  12. B

    Minun rahat, miehen rahat (taas...)

    Mikä katkera Herra100 täällä nillittää? :D Mutta joo, kenkää olisi tullut tollaselle ukolle jo aikoja sitten. Tuskin sille menee perille edes solukämppämalli.
  13. B

    Lohja vai Salo?

    No älkää sitten ihmeessä ainakaan Lohjalle. Juuri tosta syystä me muutetaan täältä ensi maaliskuussa pois. Palveluita ei ole eikä tule.
  14. B

    joko ootte ostaneet lapsille talvivaatteita?

    Olen jumissa pojan tulevan talvihaalarin koon kanssa. Pakko se on kai ottaa 104 että mahtuu vielä kevättalvellakin päälle. Ja ensi viikolla olis tarkoitus käydä semmonen noutamassa.
  15. B

    Kokemuksia Sotkan matoista?

    Meillä oli Sotkan semmonen ryijymatto mikälie, ja se ainaki pölyää ihan hitosti. Oli pakko antaa pois kun ei mikään auttanut. edit. Siis siitä lähti nöyhtää vaikka kuinka imuroi ja tuuletti.
  16. B

    Minkä kirjan luit viimeksi?

    Vähänpä täällä luetaan :whistle:
  17. B

    Paljon suunnilleen maksaa leivinpaperi?

    1-2 euroa. Outo kysymys... :whistle:
  18. B

    facebookista jälleen kerran...

    Kaverilistassa klikkaat sitä sinistä ruksia kaverin nimen kohdalla oikeassa reunassa
  19. B

    facebookista jälleen kerran...

    No sitten on rajoitettu profiili.
  20. B

    facebookista jälleen kerran...

    Joko se on poistanut sut kaverilistalta tai sitten olet rajoitetussa ryhmässä :D

Yhteistyössä