Hakutulokset

  1. S

    Isorintaiset, hoikat naiset:

    En oikein mistään. Rinnan kohdalta kirraa ja jos ottaa isomman koon niin olkapäistä on tuhat numeroa liian iso. Satunnaisesti löytää eri merkeiltä jos on joustava tai nuorten merkeistä. Muuten kyllä pidän paljon neuletakkeja, ne istuvat hyvin päälle.
  2. S

    onko liikaa 2kk ikäiselle

    Jos 3vko eivät ole olleet tekemisissä ja vauva vasta 2kk niin tuo on minusta liikaa. Vauvalla voi olla turvaton olo.
  3. S

    Ikägallup

    29v, 5 lasta
  4. S

    jenni joka oottelee vauvaa, ni ketä epäilette ?

    Sopisi hyvin. Eikö hän saanut viime vuonna esikoisen?
  5. S

    Mies ei anna ottaa 2,5vuotiasta mukaan etelänlomalle.

    Ymmärrän kyllä miestäsi. Ja uskoisin sun nauttivat matkasta vaikket nuorempaa ottaiskaan mukaan.
  6. S

    G: Mitä ruokana tänään?

    Lounaaksi oli pinaattikeittoa ja keitettyjä kananmunia. Päivällisellä syödään eilistä kasvislasagnea.
  7. S

    Kohtuuaika odottaa huutismyyjältä maksettua vaatetta?

    2 viikkoa odotan maksua/tuotetta, sitten kyselen perään.
  8. S

    SARIELILLA POISTUNUT KUVA PROFIILISTA

    Eikös NinaTT:n pitänyt treffata Aksu, mutta Aksulle tulikin vanha ihastus kuvioihin mystisesti. Hehh hauskaksi menee :D
  9. S

    jenni joka oottelee vauvaa, ni ketä epäilette ?

    no sehän olisi nopeaa toimintaa :D
  10. S

    jenni joka oottelee vauvaa, ni ketä epäilette ?

    Ketäs Jennejä on muita kuin HAukio ja Räikkönen? Nyt tekee niin oikosulun :D
  11. S

    Mikä tuota Suomi24:n postia vaivaa??

    No nyt sain toimimaan :) Eilen ei toiminut.
  12. S

    Olisko tää jotenkin liikaa häihin?

    Upea puku, ei ole liikaa.
  13. S

    Mikä tuota Suomi24:n postia vaivaa??

    Kokeilin eilen eikä toiminut. Tulee se valkoinen sivu, jossa valikko vasemmalla, mutta ei pääse mitenkään postin sivulle. Kurjaa, kun odotin sinne tärkeää viestiä :(
  14. S

    Raskaana oleva Martina: Viinilasillinen silloin tällöin ei haittaa

    Kyllä mä olen silloin tällöin juonut lasillisen viiniä ja se on ok.
  15. S

    Stella-av = Non Compos mentis

    Harmaana olen tässä palstaillut, kuten voit profiilistani katsoa milloin olen viimeksi tänne kirjoittanut ellei tätä päivää lasketa. Yleensä olen vieras tai muu minkä satun nyt siihen kirjoittamaan.
  16. S

    mikä ihme siinä on, että kaikki vanhemmat eivät

    Esikoinen täyttää elokuussa 7 ja meillä on 5 lasta. Kertaakaan ei olla komennettu ketään. Tietysti lapsemme ovat lapsia, on uhmaa jne, mutta sanon mielummin "KÄVELE" kuin että huutaisin "ÄLÄ JUOKSE". Ja muutenkin kyse on johdonmukaisuudesta kasvatuksesta. Ja siitä, että lapsen annetaan tutkia...
  17. S

    Stella-av = Non Compos mentis

    Kun kysyttiin onko talossa uima-allas, vastasin ettei ole. Meillä oli 2 pesukonetta ja pesin villapesua/käsinpesu ohjelmaa, kai tiedät ettei se kestää yhtä kauan kuin normaali pesu? Ja kyllä jokainen ehtii tehdä mitä vain jos on ahkera, se oli sitä paitsi erikoispäivä muutenkin, halusin tehdä...
  18. S

    Stella-av = Non Compos mentis

    No luin sen siitä palstakeskustelusta mikä oli minulle uusi tieto! Ja todellakin tänne tuli paljon AV:lta porukkaa uudistuksen myötä. Enkä tarkoittanut, että tämä paskaa olisi, mutta olen saanut olla rauhassa harmaana.
  19. S

    Kotikutsuista

    Näihin olen koukussa: Tupperware PartyLite Me&I
  20. S

    mikä ihme siinä on, että kaikki vanhemmat eivät

    Meillä lapset syövät niin usein ravintolassa, juhlissa tms, että osaavat käyttäytyä kuin enkelit. Ei olla pidetty valjaita rattaissa koska ei ole sellaiseen ollt tarvetta. Itsestäänselvyys pienten pitää kiinni kädestä/rattaista. Emme koskaan komenna lapsia. Käsien pesu on itsestäänselvyys...

Yhteistyössä