Hakutulokset

  1. Matamimimmi68

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

    Summer...voimia sulle surutyöhön :hug: Meillä arki pyörii eteenpäin...töissä olen koko kesän, kun oltiin tuo toukokuu Thaimaassa ja mun kesäloma meni siihen, mutta ei haittaa minua. Lontooseen olen lähdössä siskon kanssa elokuussa, ihan mukavaa, kun pääsee ilman lapsia...onkin ensimmäinen...
  2. Matamimimmi68

    Suositelkaa matkarattaita lentokoneeseen + thaimaaseen

    Meillä on kahdella reissulla ollut thaimaassa Mclarenit, ne ovat kevyet ja ne saa helposti kasaan ja kainaloon. Thaimaassa saattaa olla todellakin kapeat kävelytiet ja rattaita pitää nostella, ne pitää olla kevyet nostaa vaikka lapsi on kyydissä. Meillä on myös Manduca kantoreppu, mutta todella...
  3. Matamimimmi68

    Mitä mieltä nimestä Leon?

    Meillä pojalla toisena nimenä, tykkään :)
  4. Matamimimmi68

    Miksi kaikki saavat tyttöjä?

    Mulla on kaksi poikaa, joiden kanssa on ollut helppoa vauvasta asti. Sain iltatähdeksi tytön ja voi mahdoton mitä vääntöö ollut joka asiasta :O ( raskausaikana aattelin, et tyttö olis kiva yllätys )
  5. Matamimimmi68

    Matkalle 1v lapsen kanssa? Apua!

    Olen vienyt joka lennolle omia kotoa tuotuja eväitä, eivät ole ottaneet niitä pois koskaan, ollaan lennetty Thaimaahan TUIfly koneella viimeksi.
  6. Matamimimmi68

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

    Hyvää ystävänpäivää mammalaiset :heart::hug:
  7. Matamimimmi68

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    hyvää ja onnellista uutta vuotta 2012 mammat ja muksut!
  8. Matamimimmi68

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    katrinainen mukava kuulla teidän kuulumisia =). Meillä meno Edithin kanssa aivan mahdotonta, on myös aikas vilkas tapaus. Veljensä ( 9v. ) kanssa tappelee ihan kokoajan : /, eivät tule toimeen yhtään ja syy on suuri ikäero! Neiti uhmailee joka asiasta, pukemisesta, syömisestä ja tekee kiusaa...
  9. Matamimimmi68

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    Summer...sanattomaksi saa kyllä tuo sun asia, joudut kyllä taistelemaan päivän kerrallaan :(...jaksamista voi vain toivotella. Hyvä asia, että sulla on siellä tukijoita, kun yksinolo tuossa tilanteessa on tosi vaikeeta eli anna vaan aikaa itsellesi siihen muuttoon...oloasi voi vaan arvailla, kun...
  10. Matamimimmi68

    Äidilleni laitettiin tänään peg-letku ja mieli on surullinen

    Isäni kuoli ALS:siin v. 2006, oli kyllä rankkaa aikaa :'( Diagnoosin saatuaan eli vain 10 kuukautta ja pystyi syömään ja kävelemään heikosti loppuun saakka. Jaksamista sinulle :hug:
  11. Matamimimmi68

    ~ toukokuun toivotut 2008 kesällä 2011~

    Repa...ehdottomasti halutaan nähdä teitä...enhän ole edes tavannut Akselia vielä! Ensiviikolla olisin ti tai ke vapaalla? Aikataulusta voit sinä päättää, mikä teille sopii parhaiten...mut laittele viestiä sopisiko jompikumpi päivä =)
  12. Matamimimmi68

    ~ toukokuun toivotut 2008 kesällä 2011~

    Onnea Sarbba Pitkästä aikaa täällä...on vaan kaikkea sattunut, niin ei ole ehtinyt mitään kirjoittelemaan. Me jouduttiin muuttamaan TAAS...talossa oli kosteus- ja homeongelmia : /. Tällä hetkellä asutaan sitten kaupugin keskustassa, jossa ollaan kylläkin viihdytty erinomaisesti =)...
  13. Matamimimmi68

    ~ toukokuun toivotut 2008 kevättä rinnassa 2011~

    Moi pitkästä aikaa!! ONNEA Nemikan Timille :flower: ja myöhästyneet onnittelut Jennin Neealle :flower: Meillä kyllä ollut ihan kamala kevät, olen totaalisesti uupunut :(...kohta voin huokaista, kun pääsee sinne reissuun ja koulusta alkaa kesäloma :)...kuukausi Thaimaan lämmössä tekee...
  14. Matamimimmi68

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Jossu-71...joo kiukkuttelua ilmassa täälläkin, mutta tuo neiti on tulta ja tappuraa varmaankin aina jossain muodossa. Todellakin paljon on tullut kaikissa asioissa kehitystä...esim. puheessa sekä leikeissä...leikkii mielikuvitusleikkejä ja tarinaa tulee mahdottomasti...ja keksii omia lauluja...
  15. Matamimimmi68

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ IHANAISET :heart:...voi mahdoton miten paljon kaikkea surullista täällä on tapahtunut : / Elämän Ilo...pahoittelut keskenmenosta ja voimia surutyöhön :hug: Summer81...voi miten ikävää, kun koti on tuossa jamassa, toivottavasti ei löydy enempää ja pystytte asusteleen...
  16. Matamimimmi68

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    repa onnea koko perheelle pienestä pojasta <3
  17. Matamimimmi68

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Elämän ilo alias kirsikkatomaatti mahtava kuulla sinusta :) ja tosi paljon onnea plussasta :heart: repa...paljon jaksuja loppumetreille :hug: Nemika....en kyllä käsitä teijän vastoinkäymisten määrää :(...eiköhän jo alkaisi riittämään, voimia sinne :hug: Sarbba...osanotto suureen suruun...
  18. Matamimimmi68

    ~ Toukokuun toivotut 2008 JOULUKUUSSA 2010~

    HYVÄÄ JA PAREMPAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE Minymonhaalari...ostin Edithille alkutalvesta sellaisen raidallisen 92cm on koko...aivan ihana haalari ollut ja todellakin kiva pukea päälle verrattuna Ticketin haalariin ( joissa hirvittävän tiukat resorit hihansuissa :( )...meinaan kyllä vaihtaa...
  19. Matamimimmi68

    ~ Toukokuun toivotut 2008 JOULUKUUSSA 2010~

    summer...kyllä valitsisin sinuna tuon sairaanhoito- ja huolenpito...antaa kuitenkin enemmän kuin vanhuspuoli mielestäni...itse olen käynyt sen. Mukavaa kun teijän Sulo on parempi :)
  20. Matamimimmi68

    ~ Toukokuun toivotut 2008 JOULUKUUSSA 2010~

    Jenni....kiitos kauniista sanoistasi :heart: Paljon lämpöisiä jouluhaleja ja rauhaisaa Joulua kaikille ihanat Toukokuun toivottujen äidit :xmas::hug: Repa...olet mielessä...ison surun kannat näin Jouluna...kovasti voimia sinulle :hug:

Yhteistyössä