Hakutulokset

  1. R

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Hei kaikille! Ja Onnittelut plussistanne! Täällä uusi halukas tähän rimpsuun. Meillä siis odotellaan toista. Esikoinen, 3v, oli vuosien työn tulos. Nyt kyydissa IVF-alkuinen pakastettu alkio, josta tuli selkeä punainen haamu PP9 (eli 9 pääivää siirrosta) ja tänään pp12 hieman kontrollia...
  2. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Onnea Minttu ja Äitiliini tyttösistä! :flower: :heart: Ja vielä on jokunen vauva masussakin, tsemppiä kamalasti loppusuoralle. Se se vasta tuntuu pitkältä. Mutta pisinhän tämä miun odotus näköjään olikin. Kaikki muut saaneet vauvansa ajoissa paitsi minä, ja sekin käynnistettiin. Mutta on...
  3. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Ihanaa Jannaliini! Tuhansittain onnitteluja hyvin menneestä synnytyksestä ja pienestä tyttösestä! :flower: Pantalaimon: Kiitokset! :heart: Kyllä se vuosien odotus, murhe ja tuska pyyhkiytyy hiljalleen pois kun oma pieni on nyt tässä. Ihmeellistä. Sinunkin poikanen on jo noin iso! Toisaalta...
  4. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Voi onnea Alexandrialle keijuprinsessasta! :flower: Inha tuo toksemia, onneksi ilmestyi mulle vasta lasketun ajan jälkeen. Toivotan toipumisia Sinulle, ruokahalua pienoiselle ja kamalasti vauvantuoksuista onnea koko perheelle. :heart: Täällä alkaa jo elämä voittaa, alkanut saada energiaa...
  5. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hopelle vaaleanpunaiset onnittelut keijukaisprinsessoista! :flower: Aivan ihanan tomeroita pikkuneitoja teillä! Nämähän eivät olleet identtiset kaksoset? Ovatko kovasti toistensa näköisiä? Jannaliini: Kyllä sinä nyt olet seuraava joka pääsee tositoimiin! Mullahan meni niin, että supistuksia...
  6. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Kiitos Minttu! :heart: Onni on myös todella kaunis nimi. Laitan nyt tähän yhden eilisen kuvan, eli ikää Einolla tässä kokonaiset 5 päivää. Toivoopi Bee ja Ee MUOKS: Hupsista, tulipas isona! En oo ihan yhtä hyvä kuvien kanssa näköjään kun Napsis. :)
  7. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Heippa Äidit! Taikiksen prinsessa (ja synnytys) kuulostaa todella ihanalta! Napsiksen kaunis poika taas näyttää ihan omaltani, tosi hassua. :D Eli miun ei tarttee laittaa tänne kuvaa ollenkaan. :laugh: Juu, eli meille kävi viime viikon torstaina niin, että olin jo ite diagnosoinut...
  8. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Onnea Taikis! :heart: :flower: Minä olen niin kade teille synnyttelemään päässeille! Synnytyskertomuksia olisi tosiaan kiva kuulla. Sanoinhan että synnytät ennen meikäläistä. Jotenkin niin pettynyt olo että tuntuu nyt että jokainen teistä synnyttää ennen meikäläistä. Olen aivan varma, että...
  9. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Alexille ja Mintulle tsemppejä, teitä on raskaudet koetelleet! :hug: Minä tulin tänne manailemaan että tänään olis pojan laskettu päivä! :kieh: Arvatkaa vaan onko edelleenkään ollut m itään supistuksia, ensimmäistäkään? Tai limatulppia? Saatikka mitään muuta? No ei ole ja ihan on semmonen...
  10. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Alexille ja Mintulle tsemppejä, teitä on raskaudet koetelleet! :hug: Minä tulin tänne manailemaan että tänään olis pojan laskettu päivä! :kieh: Arvatkaa vaan onko edelleenkään ollut m itään supistuksia, ensimmäistäkään? Tai limatulppia? Saatikka mitään muuta? No ei ole ja ihan on semmonen...
  11. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hei taas naiset ja vauvat masuissa ja ulkosalla! Ei oo totta, Napsis kiilas jonossa! :D Onneksi poika oli reilun kokoinen ja jo täysiaikainen, eli ihan hyvä aika jo synnyttää. Eipäs ehtinyt liian isoksi. Hui miten jännää! Eilen siellä Naikkarin infossa sanottiin, että vain 16% synnytyksistä...
  12. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hei Naiset! Ei ole nyyttiä kainalossa ei! On vaan jotenkin ollut viime päivinä niin turhauttava olo, etten ole tännekään kirjoitellut. Mulla siis sama tilanne kun Taikiksella, ei ole limatulppia mennyt eikä tulossa, eikä supistuksia, ei mitään. Niitä harkkasupistuksiahan kun en edes...
  13. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hei Naiset! :wave: Napsis: Siun poikanenhan on tosi nätin kokoinen! Hienoa ettei liikaa ole kasvanut ettei lisää synnytyspelkoa (?). Mie ainakin kovastikin toivon ettei tää nyt kasvas sinne nelikiloiseksi... Minttu: Hyvä, että sullaon apujoukkoja ikkunoita pesemään! Me meinattiin ihan...
  14. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Mukava kuulla myös Jannaliinista! Taikiksellakin ollut pääsiäissiivous, en oo kuullutkaan moisesta ennen. Mutta mie oon käyny ulkokukat partsille. Ja seuraavaks pestään ikkunat. Tsemppiä huomiseen lääkäriin! Täälläkin odotellaan huomenna klo 9-12 sitä lääkärin puhelua. Tuomio siis tulossa...
  15. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hei Naiset! :wave: Ja oikein aurinkoista pääsiäistä ihan jokaiselle! :flower: Minua ärsytti aivan todella älyttömästi se eilinen päivä Naistenklinikalla, en siksi oo kyennyt tännekään kirjottamaan. Onneks pääsin tänään neuvolaan purkautumaan. Siis lyhykäisyydessään homma meni näin...
  16. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Taikis: Tulinkin nostelemaan tätä ketjua just! Pelottaa käännös! Turvotus on lähtenyt pois, ja paino tippunut nyt 4 kiloa, mikä vei massun alakäyrille. Vauva taas on yläkäyrillä reilusti, joten kääntämiseen ei juurikaan ole tilaa. Maha on napakka ja kivikova pallo, täynnä vauvaa. Viime viikon...
  17. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Tuulia: Minä myös matalapaineinen, mutta en huomannut lentäessä mitään vaikka eestaas lennettiin liki vuorokausi... Kannattaa toki varmuuden varalta nauttia vähän suolaa (tai lakua, salmiakkia ymv.) ja ottaa evääksikin jos ne paineet laskee yhtäkkiä. Tervetuloa Suomeen, kevätaurinko saa...
  18. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Onnea Tikille, sieltähän tupsahti molemmat! :flower: :heart: Onneksi vauvat syntyivät Suomeen niin varmasti saavat hyvää hoitoa ja vahvistuvat päivä päivältä. Voimia vanhemmille ja kasvuspurtteja pikkuisille. Toivoopi Bee ja Ee
  19. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    OI mitä ihania uutisia! Annielle onnittelut tyttösestä ja hyvin sujuneesta synnytyksestä! :flower: Haaveelle onnittelut pienestä mutta pippurisesta poikasesta! :flower: Aivan ihanaa kun tämä pino alkaa olla tässä vaiheessa, että osa on jo palkittu ihanilla vauvoilla! :heart: Oli...
  20. R

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hei Naiset! Kiva kun nyt taas piritynyt kirjoittelu. Turvotusta näyttää olevan monella. Miehän olin oikein turpea jo pari kuukautta sitten ja jäin sen vuoksi saikulle. Matkalla tilanne kärjistyi niin, että painoa tuli 6 kiloa kahdessa viikossa. Onneksi sain sen nyt vesihieronnalla ja...

Yhteistyössä