Hakutulokset

  1. A

    PITÄÄKÖ OLLA HUOLISSAAN KUN 6 VIIKKOINEN VAUVA EI HYMYILE

    No ei tarvi. Meidän pimu oli niin itkuinen ja kiukkuinen vauva, että hymyili ekan kerran vasta 2-kuisena ja ihan normaali typy on nyt.
  2. A

    Miksi tuo lapsi ei leiki...

    Kukin tyylillään. Mä olin ekan kans tuota mieltä kans. :D Sittemmin viisastuin ja keskityin tärkeämpiin asioihin ja jätin turhan työn. ;) Eikä kaikkea tarvi siivota! Vain ne tärkeimmät.
  3. A

    Miksi tuo lapsi ei leiki...

    Öö, miten ois valvonnan tehostus? :D Tai pääsyn rajoittaminen. Roskiksen oviin lapsilukot, tärkeät tavarat tavoittamattomiin. On kaikilla mukavampaa kun ei tarvi nipottaa ja niuhottaa koko ajan. :)
  4. A

    miten minun rauhallisesta, suloisesta pikku pojasta tuli tuollainen 3v riiviökakara !!!!

    Tjaahas. Meillä on molempia ja tasaisen vaikeita ovat vaihtelevasti niin tytöt kuin pojatkin. Se on se ikäkausi, ei ole normaalia jos ei kapinoi ja tahtokauttaan jossain vaiheessa läpikäy. Miksi se on niin ihmeellistä, että lapsi kehittyy ja kasvaa? Monet ylistää "suloisia ja kilttejä...
  5. A

    Häihin kahden uhmaikäisen kanssa!

    Paljon eväitä, viihdykkeitä, rusinoita, rapisemattomia karkkeja. :D Takarivi ja helppo poispääsy. Palkinnoksi lelu hyvästä käytöksestä ja terve järki mukaan, mölyapinat ulos ja heti.
  6. A

    hopeinen, valkokultainen vai kultainen kihlasormus?

    Kultainen. Valkokultainen. :)
  7. A

    Kuka muu ei hanki enää lapsia?

    :wave: Kolme on ja ne riittää.
  8. A

    Onko erityislapset jotenkin erityiskilttejäkin?

    No olipas se kysymys. Tottakai se riippuu erityisyyden laadusta, erityisyyden asteesta ja luonteesta. Ja rajoista ja ja ja...
  9. A

    Voiko 3.5v. leikkiä yksin omalla pihalla?

    Riippuu tapauksesta. Omiani en olisi voinut tuon ikäisenä harkitakaan. :D
  10. A

    Kaalilaatikon ohje?

    N. Kilo kaalia suikaleina keität, vettä päälle niin että peittyy, sekaan 2-3 liha-/kasvisliemikuutiota. Paista jauhelihaa ja sipulia reilusti ja kaada sekaan ja 1,5 desiä riisiä. Keitä n. 10 min ja kaada koko sotku uunivuokaan ja halutessasi/tarvittaessa vielä ruokakermaa/maitoa joukkoon. Saa...
  11. A

    Korkkasin siiderin :)

    Hyi sua. :kieh:
  12. A

    Mitä opeille lahjaksi?

    Opettajana sanoisin, että älkää tuoko mitään. :) Ihan oikeesti. Kyllä ne lapset on se kiitos työstä ja se palkka. ;) Jos ihan pakko on, tuokaa jotain tosi pientä, itse tehty kortti, leivonnaista, kesäkukkanen tms. Mä olen sitä mieltä, että ne lahjukset voisi lailla kieltää...
  13. A

    Mikä melestäsi paras voileipäkakun kuorrute?

    Tuorejuusto + kermaviilin/ranskankerman yhdistelmä, noilla siis löystytetään sitä. Maustan ripsauksella aromisuolaa tuon maustamattoman. Sulatejuustokin on hyvää mutta menee ikävän näköiseksi jääkaapissa. Tuorejuusto säilyy nätin valkoisena. Ja tuon päälle sitten hieman juustoraastetta ja...
  14. A

    Pian edessä tuttipullosta vieroitus...

    2,5-vuotiaaseen voisi hyvin tepsiä jo lahjontakin. :) 3 pullotonta iltaa ja yötä ja sais jonkun pikkupalkinnon (ennalta sovittu)? Itse tosin olen vieroittanut ihan perinteisellä "purraan hammasta"-menetelmällä ja kyllä sekin hyvin sujuu, pari iltaa ja sitten unohtaa.
  15. A

    voiko laivalla maksaa pankkikortilla vai pitääkö varata käteistä?

    Näyttipä nekin juuri Siljalla käyvän!
  16. A

    Mikä elokuva saa sinut itkemään?

    Varmaan kaikki, joissa hiukankin on romantiikkaa, surua tai kaipausta tai ihmiskohtaloita. Porukolli kun olen..
  17. A

    Mitä tänään syötäisiin?

    Mietin tässä ihan samaa ja päädyin tekemään jauhelihakääröjä, joissa mozzarellaa sisällä ja uuniperunoita.
  18. A

    voiko laivalla maksaa pankkikortilla vai pitääkö varata käteistä?

    Kortit käy. :) Mutta itse varaan ainakin hieman riihikuivaakin mukaan, jos tulee joku katkos korttiliikenteeseen.
  19. A

    Saanko minäkin: mitä mieltä nimestä

    Kaunis nimi eikä kaipaa mitään enää peräänsä. :heart:
  20. A

    Sytyttääkö teitä isot vai pienet miehet?

    Isot. B) Sellaiset nallekarhut eritoten. Tosin ei se ole ainoa mittari.

Yhteistyössä