Hakutulokset

  1. S

    Huomautatko, jos kassa on veloittanut liian vähän tuotteista?

    En sano vaikka huomaisin heti kassalla virheen :whistle: Mun mielestä Suomi on muutenkin kallis maa asua että jos jotain joskus saa ilmaiseksi niin en mee huutelee et hei unohdit lyödä ton vielä! :p
  2. S

    Käytätkö alushousuja?

    Käytän, en osaa nukkua edes ilman :) tulee muuten sellainen olo et jotain puuttuu, eikä saa unta.
  3. S

    Onko väärin jos minä..

    Näytä miehelles että jos sun seura ei iltaisin kelpaa niin sie voit hakee sitä muualtaki :) Enkä nyt meinaa mitään seksisuhteita tähän, vaan että lähde ystäviesi kanssa vaikka elokuviin, iltaa viettämään yms. Voi pian mies kaivata sinuakin sinne kotiin enemmän kuin pelejään.
  4. S

    Haluan tilata nämä mekot! Mielipiteitä kiitos! Onko joukossa jotain ei niin kiva?

    Niinpä! Mitä noloa siinä on jos haluaa käyttää jotain muita vaatteita kuin tennareita ja mammavaatteita? Todellakaan ei kannata kenenkään pukeutua muita ku itteesä miellyttäviin vaatteisiin. Jos jollekin se on ongelma, se on tasan sen ongelma! :) Taitaa joitakin pikkasen syödä kun ei itte osaa...
  5. S

    Jos naapurisi bilettäisi häiritsevästi pe iltana...

    Jos se biletys ois tosi kova äänistä ja jatkuisi todella myöhään, mä kävisin sanomassa et vähän ääntä alaspäin kiitos. Poliisit soittaisin jos en jostain syystä uskaltais mennä sanomaan, onhan noita hc-naapureita jossain taloissa, että nyrkistä saa jos menee pyytää vähän pienempää ääntä.. :|...
  6. S

    Mitä mieltä ootte näista puukkareista?

    En tykkää. Aika tavallisen näköiset mun silmään. Hienompiakin oon nähnyt.
  7. S

    Haluan tilata nämä mekot! Mielipiteitä kiitos! Onko joukossa jotain ei niin kiva?

    Liikaa on liehuvaa härpäkettä mun makuun, ja noista missä on vain toinen hiha en tykkää ollenkaan. Noista ostaisin ite vaan tuon viimeisen. Mutta itehän sä mekkojas pidät niin osta vaikka kaikki :)
  8. S

    Taitaa olla liian hieno baariin...?

    On aika hieno baariin.. itse en kyllä pistäisi tuota perus biletys iltaan. Juhlamekko ennemminkin.
  9. S

    Jumpin/One Piece ja muut COLLEGEHAALARIT

    Lapselleni voisin ostaa, kun on vielä niin nuori (3v) Mutta ite en päälleni pistäis :D ihan hirveitä aikuisten vauvahaalareita. En ymmärrä koko villitystä.. aikuiset kun tommosen vetää päälle niin ei kyllä tuu muuta mieleen kuin että vaipat ne vaan puuttuu.
  10. S

    Rehellisesti: Kun haette oman lapsenne hoidosta, niin katsotteko samalla millaiset ulkovaatteet muilla on?

    No enpä oikeastaan kattele muitten vaatteita. Jos osuu silmään joku kiva vaate niin toki sillon käy mielessä että onpas nätti/kiva. En kuitenkaan ole siitä sitten kauppaan menossa saalistaa samanlaista :D
  11. S

    Must on tullu ihan kauhee "jakaja" vai onko?

    Mä kanssa ihmettelen tota että nainen on aina "jakorasia" jos miehiä ollu useampia, vastaavasti mieshän ei sit ole mikään miespuolinen "jakorasia". Se että nainen tykkää harrastaa seksiä eri miesten kanssa ei välttämättä aina meinaa sitä että on "helppo" tai "jakorasia". Joskus nimittäin ne...
  12. S

    Koiranp...a-asiaa

    Aivan, sun mielestä on siis ihan okei että muksut ja isommatkin ihmiset astuu kenkänsä pilalle sun koiras paskaan kun et viitsi kiikutella rakkaan lemmikkis jätöksiä muovipussissa kädessäs pitkin pihoja? pitäskö sit antaa sen piskin paskoa vaikka sinne omaan kotiin/pihaan ja lenkittää sitten sen...
  13. S

    Annan(ko) lapset pois

    Ota ainakin apu vastaan ja pyri muutokseen itsessäsi kanssa. Jos vanhemmat kotona huutaa,paiskoo ovia,kiroaa,tappelee niin lapset tekee sen kaiken perässä ja silloin kierre on valmis kun huutamalla koitetaan lopettaa huutaminen. Eihän se silloin mihinkään lopu. Nyt teidän vanhempina kannattaisi...
  14. S

    Mikä on uskontosi tai elämänkatsomuksellinen vakaumuksesi?

    Ei kyllä mä uskon että jo ihan tässä elettävässä elämässä se karma antaa takaisin. En sen suuremmin tiiä kuka/mikä päättä rangaistukset ja palkinnot mutta pääsääntöisesti koitan itse ainakin olla enemmän hyvis kuin pahis jotta saisin itsekkin elämältä enemmän hyvää. Ja kai jokainen sisimmässään...
  15. S

    Seitsemän lasta, viisi eri isää =O

    :laugh: indeed.
  16. S

    Kirppiksellä nähtyä

    Jep, siltikin on ihan eri asia peittää vika ja näin harhauttaa ostajaa kuin että jättäisi sen rehdisti näkyville. Totta kai semmoisissa tuotteissa joissa reiät/muut viat ovat näkyvillä ostaja tekee itse valinnan ostaako vikaisen vaatteen/tuotteen vai ei.
  17. S

    Mikä on uskontosi tai elämänkatsomuksellinen vakaumuksesi?

    Karma. Kaiken annetun ja hajotetun saa jossain muodossa jossain vaiheessa takaisin. Hyville hyvää, pahoille pahaa.
  18. S

    Kirppiksellä nähtyä

    Ei taida ollakkaan mielipidekysymys, monesti vaan kirppisten kassoilla on lappu missä sanotaan jotta ei oo palautusoikeutta. Toki jos jaksaa viedä asian kuluttaja-asiamiehelle asti niin so not. Minen ainakaan jaksaisi, palautetta antaisin kyllä myyjästä ihan kirppikselle itelleen ja rytkyllä...
  19. S

    Kirppiksellä nähtyä

    Ja siinä mielessä tahrat ja viat totta kai kuuluu kauppaan jos niitä ei aleta peittelemään. Mutta jos vikoja peitellään jollain hintalapuilla niin minusta se on huijausta! Ei siinä, en mä lähde jotain 1€ paitaa palauttelemaan mutta jos jaksaisin olla niin pissipää niin varmasti menisi :kieh:
  20. S

    Kirppiksellä nähtyä

    Ei minunkaan mielestä ole palautusoikeutta ja minä en ala kurkistelemaan hintalappujen alle että onko siellä irti lähtemätön tahra vai reikä vai mitä kettua :) Totta kai oletan että ihmiset on rehtejä kauppakumppaneita kirppiksilläkin.

Yhteistyössä