Hakutulokset

  1. H

    Joulukuun pikkutontut

    Rokotuksista Meillä ei tullut Rota-rokotteesta juuri mitään oireita, eikä tullut keskimmäisellekään, esikoinen ei oo tätä saanut. Pneumokokki(ei varmastikkaan oikein kirjoitettu) otetaan kanssa ja yleisen rokotusohjelman rokotteet. Rotaa ja tota pneumokokkia en välttämättä ottais jos ei olis...
  2. H

    Joulukuun pikkutontut

    Rokotetutkimus lappu tuli meillekin ja sitten vielä soittivat että halutaanko osallistua, mutta ei lähdetty mukaan. D-vitamiininä meillä on jotain 3d tippoja, en nyt muista merkkiä, neuvolasta saatiin purkki. Vatsavaivoja niistä ei hirveämmin oo tullut. Nyt taas ei riitä kädet ja mieskin...
  3. H

    Joulukuun pikkutontut

    Baarbi: Mä teen aina joskus kotona pilatesta kiinteytymiseen, kun en oo jaksanut salille mennä :) On tehokasta, kun tekee oikein. Mulla on sellainen kirja missä neuvotaan liikkeitä, löytyy varmaan kirjastosta + siellä saattaa olla dvd:näkin. Netistä oon kanssa joskus surffannut youtbesta pätkiä...
  4. H

    Joulukuun pikkutontut

    Hellurei :) Se on ihana tunne kun kaikki lapset on hetken samaan aikaan unten mailla tai muutoin hiljaa :laugh: Meillä on kaikki, paitsi ylläri ylläri minä, kuumeessa. Onneksi ei oo ihan hirveetä räkätautia siinä sivussa, vähän tottakai, mutta vauvakin on jaksanut syödä mukavasti, eikä sen...
  5. H

    Joulukuun pikkutontut

    Meillä jäi napatungästä pieni osa napaan, mutta neuvolasta käskivät vaan putsata desinfiointiaineella, ja aika nopeesti se hävisikin. Voimia niille joiden vauvat valvottaa/nukkuu muuten hassusti :hug: Meillä nukutaan joka toinen yö todella hyvin ja jokatoinen sitten herätään usemman kerran...
  6. H

    Joulukuun pikkutontut

    Huomenia kaikille :) Mä oon tosi huono antamaan noita d-vitamiinitippoja, mä siis yksinkertaisesti unohdan ne, joten niitä syödään meillä tosi epäsäännöllisesti :ashamed: Vinkkejä miten ne muistaisi antaa? Isommat söivät pullosta sen verran usemammin, että sinne muisti aina tipauttaa jossain...
  7. H

    Joulukuun pikkutontut

    Tännepäin ei kuulu mitään sen kummepia :) Tällä viikolla on ollut ja tulee olemaan aika paljon kaiken näköistä ohjelmaa |O Kahlanille onnea tulevan vihkimisen johdosta :) Mä kävin tänään kävellen hakee pojat hoidosta,vaikka iltapäivällä satoi ihan hirveesti lunta ja kyllä oltiin märkiä kun...
  8. H

    3kk vauvan rytmi?

    Jos ite pitää päivässä just rytmiä niinkuin tuo vaunulenkki ja tiettyyn aikaan iltatoimet jne. niin kyllä sitä rytmiä alkaa tulemaan mitä todennäköisemmin jossain vaiheessa. Noiden kiinteiden aloitus on myös sellainen mitkä rytmittävät sitä päivää :) Rytmi ja sen muodostuminen on yksilöllisiä...
  9. H

    Joulukuun pikkutontut

    FantaIhana Musta tuntuu kanssa, että meidän keskimmäinen on se joka on kurittomin kakara aina tässä talossa. Isommalle voi sanoa, että mene yläkertaan omaan huoneeseen, mutta ei tuo vajaa 2vee oikeen usko sellaisia kehotuksia |O Meilläkin kakkaa tulee usein päivän mittaan joko vähän...
  10. H

    Joulukuun pikkutontut

    Ihanaa talviaamua kaikille :D Mä niiiin tykkään kun on kunnon talvi (tykkään kyl siitä kunnon kesästäkin), eikä mikään loskakeli. Eilen oli meilläkin niin kylmä (-18) että ei lähetty kukaan mihinkään ulkoilemaan. Sen kyllä näki isommista lapsista kun mulla oli vielä synttärit ja olin leiponut...
  11. H

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea Miimaulle ja Tirpalle pienistä. Kiva kuulla, että tirppa on toipunut sektiosta hyvin jo ja toivottaa, että Miimaun pieni pääsee nopeasti vierihoitoon :)
  12. H

    Joulukuun pikkutontut

    Raskauskilot ovat lähteneet suht hyvin,12 kg tuli varmaan yhteensä, joku 8 kg jäi sairaalasta ja nyt on 2-3kg jäljellä lähtöpainoon. Tarkoitus olisi siitä vielä tiputtaa muutama kilo, että pääsisin siihen painoon mitä oon ollut laihimmillani lasten syntymän jälkeen, mutta jos pääsis ensiks tohon...
  13. H

    Joulukuun pikkutontut

    Meillä syntymäpaino on saavutettu 9vrk iässä. Meillä kanssa vauva nukkuu tuolla viileässä eteisessä vaunuissa minne mä jätin ennen salille lähtemistä,jaan siis PrinsessaV:n kanssa tämän saman ihmettelyn :) Nyt on salilla käyty, venytelty ja kohta ruoatkin tehtynä, että täytyy varmaan mennä...
  14. H

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Mä nostelen jos joku haluu vielä tähän pinoon ilmoittaa pienen syntymästä :)
  15. H

    Joulukuun pikkutontut

    Mangolle kiitos unitietoudesta :) FantaIhanaa ajattelin tossa yks päivä justiinsa, kun et ollut mitään kirjoitellut, mutta kiva nyt kuulla kuulumisia :) Susimielellä oli ristiäiset jo tänää, onnea pienelle näin etukäteen nimen johdosta :) Meillä nukahtaa kanssa vauva ulos lähtiessä jo...
  16. H

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Mä yritin aiemmin puhelimella kirjoittaa, mutta ei näköjään tullut.. Miimaulle onnea matkaan, saattaapi olla nyytti jo kainalossa :)
  17. H

    Joulukuun pikkutontut

    Tankkauspäiviä on täälläkin, että saa taas kysynnän vastaamaan tarjontaa :) Isommilla oli vielä sellaisia nukkumispäiviä siinä lähellä jolloin varmaan keräsivät voimia kasvupyrähdykseen :) Ulos lähtee tämänkin äiti tammikuun vikana viikonloppuna, vielä en oo kyllä päättänyt että haluanko...
  18. H

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Pusukalle tsemppiä :) Marcianolle onnea pienestä :)
  19. H

    Joulukuun pikkutontut

    Päivärytmistä Meillä alkoi olemaan viimeistään siinä vaiheessa kun alettiin kiinteitä syömään (4kk) säännöllinen rytmi, tokalla oli 2-3kk kun päivät oli esikoisen takia säännöllisemmät. Tuisku: Tuskin on 2 viikkosen kanssa vielä peliä menetetty, kun tuskin on tuon meidän 6 viikkosenkaan...
  20. H

    Unikoulusta

    Mä en tosta kunnollisesta unikoulusta tiedä, mutta kahden lapsen kanssa oon vaihtanut maidon veteen tuttipullossa ja siihen on loppunut aika nopeasti heräilyt :) Jos tälläinen poppaskonsti sallitaan tähän väliin :D Täytyy lisätä siis vielä, että kyllä ne selkeä vuorokausi rytmi on ihan...

Yhteistyössä