Hakutulokset

  1. V

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    En tiedä tarkkaa ovulaatiohetkeä mutta oireina on/on ollut hedelmällisten päivien jälkeen (aikajärjestyksessä) mm.: -EI endokipuja (normaalisti alkaa ovulaation jälkeen) -EI PMS-kipuja ja turvotusta rinnoissa (norm. ovulaation jälkeen) -tekee jatkuvasti mieli seksiä -välillä olo, että olen...
  2. V

    Ruokahaaste vko 36

    Peltileipää välimerentyylillä: Ainekset: 3 dl vettä 1 tl-2tl suolaa 1 rkl sokeria 2 dl vehnäleseitä 1 ps kuivahiivaa 5-6 dl vehnäjauhoja ½ dl juoksevaa rypsiöljyä Pinnalle: Fetajuustoa/salaattijuustoa Oliiveja Punaista paprikaa/aurinkokuivattua tomaattia Voiteluun: Kananmunaa...
  3. V

    Ruokahaaste vko 35 äänestys

    Pakko testata Palakki ja kikherneet :flower:
  4. V

    Ruokahaaste vko 35

    Vuohenjuustonuudelit Esikeitä/hauduta hyvälaatuiset nuudelit (varo ylikypsyyttä), pilko punaisesta chilista pätkä, viipaloi kevätsipuli sekä valkosipuli. Kuullota chilit ja valkosipulit wokkipannussa öljyssä, lisää nuudelit, mausta mm. soijalla (lisäksi maustoimme tällä kertaa...
  5. V

    Ruokahaaste vko 34

    Minestrone Ainekset: Chilia Sipuli Pätkä varsiselleriä Reilusti valkosipulia Juuressuikaleita 250g (tällä kertaa valmiita: Apetit) Öljyä kuullottamiseen Tomaattipyretta pieni purkki Tomaattimurskaa purkki Kourallinen pientä pastaa esim. tumma...
  6. V

    Raskauden suunnittelu ja mielialalääkkeestä luopuminen

    Olen haaveillut lapsesta jonkun 7 vuotta. Se on nyt nähty ja todettu, etten pääse lääkkeistä eroon, mitä ei saa käyttää raskaana, joten taidan siirtyä elämäntilannelapsettomien joukkoon - pysyvästi. Toivottavasti sinulla parempi tilanne.
  7. V

    Onko blogikritiikki mahdollista?

    Kansalaiset "kritisoivat" yhtä lailla kirjailijoita ja blogisteja. Media ei. Joten keistä edes kirjoitat, kun kerrot kritiikin antajista?
  8. V

    Mistä tietää että on masentunut? vai mikä mua vaivaa?

    Ei voi "vielä" diagnosoida masennusta.
  9. V

    Onko blogikritiikki mahdollista?

    Blogia voit arvostella mutta se on aivan eri asia, kuin itse blogistin arvostelu. Jälkimmäistä tuppaa "blogien arvostelut" pitkälti olemaan. En edes tiedä kumpaa tarkoitat: blogin vai blogistin arvostelua, sillä ensin kirjoitat yhdestä ja loppulauseessa toisesta.
  10. V

    G: Mitä harrastit lapsena/nuorena?

    Balettia tanssin 4-vuotiaasta teiniksi.
  11. V

    masennuslääkkeet ja raskaus

    Niin, kyseiset lääkkeet tulee todellakin lopettaa/vähentää vähitellen, eikä yht´äkkiä. Ei lapsia noin vain päätetä tehtäviksi. Joo, yleensä varataan lääkärille aika vastaavissa tilanteissa. Kyllä, oireesi voi palata, etkä välttämättä saa enää lapsia. Joko johtuen sinusta, lääkityksestä...
  12. V

    Mitä mun vatsassa on ?

    Ilmavaivoja, suolistovaivoja. Ei kun siis, tietysti olet raskaana :attn:
  13. V

    mieheni

    Mitäs sä sitten teet? Tuskin olet mikään pulmunen, kun tuollaisessa liitossa elät. Turha hakea sääliä täältä, sitä et tule saamaan. Voit toki rypöä itsesäälissä ja haukkua miestäsi vaikka koko loppuelämän mutta jokuhan sinut saa elämään tuollaisessa suhteessa ja luultavasti olet itsekin hieman...
  14. V

    Kehtaatko maata selluliitti reisillä rannalla?

    Tietysti, toivottavasti kaikki muutkin uskaltavat. Sellua on niin laihoilla, normaalipainoisilla kuin ylipainoisillakin, jos on ollakseen. Jos häpeilet, häpeilee muutkin.
  15. V

    Uusi miestuttavuus vihjailee kalunsa pienuudesta, mitä voin odottaa?

    Oletko jotenkin vammainen? Lue kunnolla.
  16. V

    Mitä lääkkeitä käytät viikoittain?

    Ketipinor ei ole vitamiini.

Yhteistyössä