Hakutulokset

  1. I

    Likainen koti

    Kädet pitää pestä jos ne on likaiset = näkyvä lika ja myös silloin ne on hyvä pestä kun on ollut ihmisjoukoissa = kauppa, bussi, koulu ,päivähoito tms paikka missä ihan maalaisjärjellä kohtaa paljon "pöpöjä". ja vessassahan niitä tietysti on. Sitten se toinen puoli asiaa eli mitä niillä käsillä...
  2. I

    Erityislasten vanhemmat

    oli se nyt niin tai näin toisten kohdalla niin sanotaan että "kaikilla on ristinsä" niin sinun miettimällä toisten elämä ei muuksi muutu.... mutta omaansa voi vaikuttaa paljonkin... aina emme ymmärrä mitä kaikesta elämän eteen heittämästä on tarkoitus oppia, joskus sen ymmärtää vasta aikojen...
  3. I

    Kertokaapas millä nämä banaani kärpäset saa pois? MENEE HERMOT!

    laita pöydälle omenaviini etikkaa lautaselle...ja tai laita hedelmätkin jääkaappiin / viileäkaappiin ja kaikki muukin ruoka pois näkyviltä ja myrkytä... älä tuo puutarhasta mitään suoraan sisälle hedelmät porkkanat sipulit ym vaan putsaa ja laita jääkaappiin joksku aikaa
  4. I

    Erityislasten vanhemmat

    meillä ei ole selvää diagnoosia mutta oppimisvaikeutta muistin ongelmaa jne...tutkimukset on ainakin auttaneet avun saannissa ja siinä että kun tiedetään missä ongelmaa osaa auttaa oikealla kohtaa....lukivaikeutta näyttäis olevan ... jos jonkun lapsella ollut kuinka teillä ilmennyt? Meillä jää...
  5. I

    Lääkkeet ja kipukynnys( turhis kaipaa huomiota)

    enpä mä sitä ny oo ottanu enää eilisestä ollenkaan kun on pitäny yrittää autolla ajaa kun ei oo ketää käymään kaupas ku mies on töis rekkareissus eli epä ny enää nii huurua:D
  6. I

    milloin laitatte valoja

    tänään laitoin sellasen valoketjun altomaljakkoon missä on valkohopeisia perhosia ulos joskus marraskuussa paisi kynttilälyhtyjä oon jo polttanu monesti
  7. I

    Lääkkeet ja kipukynnys( turhis kaipaa huomiota)

    Mun polvi on tähystetty / putsattu kierukka revenny jne... popsin tulehduskipulääkkeenä 3x 800mg buranaa ja tarpeen mukaan panacodia.... mistä mä tässä lääkehuurussa tiiän koska mun polveen sattuu liikaa...kun pitäs liikkua ja levätä sopivas balanssis miten mun luonnollinen kipukynnykseni...
  8. I

    Asumisongelma

    pitääs toimitella tarkemmin että mikä sillä miehellä sitä viihtymistä nakertaa ...asunnon ahtaus... asumismuoto jos ootte kerrostalossa haluisko omakotital tms... vai onko onkelma ollenkaan oikeesti asuminen vai vaan omassa itsessä ja arkistumisessa pitkästymisessä tms... ostakaa kesämökki...
  9. I

    imetys sattuu

    ei lopu kun et lopeta se menee ohi imetä vaan tutki toki rinnanpää ettei oo rikki eikä ole tulehtunut talirauhanen nännipihan alueella...osta sitruuna ja purista jääkaappikylmää mehua muutama kerta rinnan päähän voit pestä pois enen imetystä mutta ei haittaakaan vaik vaavi voi vähän irvistellä...
  10. I

    Vähemmän lainaa ja vanha talo vai enemmän lainaa ja uusi talo

    odottakaa kiinteistöjen hinnat tippuu ens kesään mennes about 20% ... ja se on niin ittestä kiinni jaksaako vanhan talon ikuisuus remppaamista ja siinä on sitte aina se yllärien pelko jos on jotain kosteus / home onkelmata....jotta kuntokartotusta ja huolellista mietintää ja malttia ja...
  11. I

    Miehelle joululahja

    solmioneulaa sitä tukan ja parran trimmauskonesta lenkkitakkia, lahjakorttia uusiin juoksukenkiin jne.. mitä tarpeentykää nyt on tullu vastaan mennä aikona meillä ei tarpeetonta kräsää oikees ostella
  12. I

    kun mikään ei kelpaa :(

    kyllä sitä vaan on itse tiedettävä missä muodossa se elämä on hyvää itse kullakin ei sitä voi toisten sanomisten mukaan joka suuntaan kumarrella kun väkisin johonkinpäin pyllistääkin:D ota huumori kehiin ja päivittele päivittelevien kans että saiskohan ensvuonna jo päiväkotiin kolmeks pvää...
  13. I

    Kuinka toivuitte polven "tähystyksestä"

    jotain toista tuntia puudutuksineen odotteluineen ja tikkaamisineen. oli se vähän outoa kattoa näytöltä instrumentteja tietäen että toi on MUN polven sisältä:) se väline näytti kalan ( hain tms millä on hampaat) suulta ja niin se "söi" suihinsa kaiken irtonaisen ja ylimääräisen:)
  14. I

    6- ja 8-vuotiaiden syysloma, kun mulla ei ole vapaata :(

    onko mitään kerhoja päväleiriä tms. miten teiltä pääsee kulkemaan....meilläpäin järjestetään sellasia kirkon ja kaupungin nuorisotoimen yhteistyöllä... et tunne ketään vanhempaa luotettavaa nuorta joka vois käydä kattoon kerran pvässä ja jolle vois soittaa jos on hätä ja sitte menis paikalle...
  15. I

    Kuinka toivuitte polven "tähystyksestä"

    nostan tän täältä vielä
  16. I

    Kuinka toivuitte polven "tähystyksestä"

    nivelkierukan repeämä oli ja kerukasta poistettiin vaurioitunut osa ja sitten kuluman aiheuttamaa "murua" nivelpinnoilta jne...sulle kuka oot menossa... ei ollut kivulias eikä pelottva toimenpide. Vähän on kipua nyt mutta "mömmöt sen mukaiset ettei paljoa tunnu. Äitee ihmisellä tää sauvoilla...
  17. I

    Saako teidän lapset juoda energiajuomia?

    9 ja 13 eivät saa nuo juomat ovat jonkin sortin ongelma....minä aina kuvaan sitä niin että nyt teet ittes ensin ihan väsyksiin ja hengästyksiin ja mä rupeen sitten piiskaan sua about 6 tuntia että jaksat (on pakko) tehä samaa hommaa lisää ja kerron että tämän te teette elimistöllenne joka kerran...
  18. I

    Kuinka toivuitte polven "tähystyksestä"

    Tuon edm toimenpiteen kokeneet kiinnostais kokemukset. Polvi leikattu perjantaina. Sitä nyt tässä enenmän ja vähemmän turhautuneena podeskelen ja tylsistyn:headwall:
  19. I

    Kummallinen tuo joidenkin ennakkoluulo, että vain läskit ostaisivat kevyttuotteita

    juuri keinomakeuttajat ja natriumglutamaatti ovat niitä läskin luojia.... ja käsitys siitä että kun syö "kevyttä" ei ole väliä kuinkapaljon ja koska ja kokoajanko syö ja juo :headwall:

Yhteistyössä