Hakutulokset

  1. Hitsin Pimpula

    Mikä vaivaa nuoria naisia jotka raiskaa naisen?

    Mäki kuulin, että tekijöillä ois mielenterveydellisiä ongelmia, eikä vissiin kotiolotkaan mitään hurrattavia. Mutta nää on vaan huhupuheita, ite en tunne tyyppejä. (en ole alkuperänen paikkakuntalainen)
  2. Hitsin Pimpula

    Mikä vaivaa nuoria naisia jotka raiskaa naisen?

    Aika hirvee juttu oli.. Tyttö parka, aika kärsimyksen joutunu kokemaan. Mikä ihme tekee ihmisistä noin raakoja..? :(
  3. Hitsin Pimpula

    Toimitus kysyy: Mitä lapsesi leikkii?

    Tyttö 3,5v. Leikkii mieluiten kauppaleikkejä. Tykkää kans nallejen kanssa leikkiä erilaisia roolileikkejä,jossa "keskustelevat", leikkivät ja pelleilevät (2 pehmoo keskenään, ylensä mä joudun ohjaan toista :) ). Tykkää palapeleistä tosi paljon ja pelaa myös NallePuh-peliä, palapeliä sekä etsi...
  4. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    Alotin tän pelin uudeleen ja päässy nyt siihen, että avaamati A, J, EE ja II Mut nyt tarvittas siis nalleen sitä vasaraa TAAS, noihin sanomiis. Mut mulla ei oo taaskaan vasaraa kun hävis TAAS AA-kaapissa. |O Säilykö se teillä muilla vai ootteko te vaan osanneet mennä tän pelin siinä...
  5. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    Pakko keskeyttää ja lähtee kauppaan, ei toi likka anna mun olla lainka rauhassa vaikka iskä sen kans leikkis. Hirveetähän se on et äiti tekee jotain muuta kun huomaa hänet |O Pitää koittaa toiste paremmalla menestyksellä..
  6. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    Mä en pääse eteenpäin.. Käytin tota vasaraa heti siihen aa oveen ja se hävis. Nyt en saa g kaapin pohjasta enää mitään :(
  7. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    Voi vitsi, yritin kaikkee pal vaikeempaa :ashamed: kiitti! :flower:
  8. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    juu, lyö nyt täysin tyhjää..
  9. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    pistä kaikkien täysin tyhjien sivujen luvut peräkkäin Mut mä en keksi tota JJ kaapin koodii
  10. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    hö, toi likka heräs eikä anna mun lainkaan miettiä rauhassa, ei tästä mitään enää tuu :/
  11. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    Sit pitäis ratkasta toi e-kaapin jutsku..
  12. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    Sama homma, just sain! :D
  13. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    kirjassa on täysin tyhjiä sivuja, niitten kohdilla on koodikaappeja. Yhteen kaappiin sopii ainaki yks vuosiluku, joka oli kirjassa..
  14. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    Saiks sä muita koodiluukkuja auki?
  15. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    Yks luukku aukee ja siellä on kirja missä vihjeitä. Oon päässy sen verta eteenpäin, että sain avaimen, mutta se p****le juuttu aa luukkuun kiinni, eikä mitään tapahdu! :kieh: Täytyyköhän sitä sovittaa just oikeeseen luukkuun ja alottaa nyt alusta, vai..? jumissa siis..
  16. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    En oo aikoihin pelannu huonepelii ja nyt tekee mieli! :p Alotin tätä: http://www.gamershood.com/flashgames/7432 Tuleeko joku mukaan? :)
  17. Hitsin Pimpula

    Mites loruilet tämän: " Harakka huttua keittää..........." ?

    Harakka huttua keittää, hännällänsä hämmentää antaa tuolle, antaa tuolle.. mut toi on ollu tuhma, se ei saa mittään (peukalo) Lähtee hakemaan kaivosta vettä, tulee kivi ja kiertää sen (ranne), tulee oja hyppää sen yli (kyynärtaive), pääse kaivolle siellä onkin kivi mihin kompastuu ja...
  18. Hitsin Pimpula

    Kukaan ostanut vanhaa omakotitaloa

    Kyllä pitäis 10000 selvitä tosta koko remontista, ellei ole kovin vaativa ja kallis maku. Kantsii vertailla ja kilpailuttaa sekä miettiä että ostaako ite materiaalit, jotka tullaan vaan asentamaan (saattaa olla halvempaa niin tai sit ei, riippuu firmasta). Kyselkää kans tutuilta, että tuntevatko...
  19. Hitsin Pimpula

    Kukaan ostanut vanhaa omakotitaloa

    Mä olen tässä selvitelly hintoja kun omassa talossa remppa edessä. Meillä ei tavi ihan noin laajaa juttua tehä, mutta tässä jotain hintoja: (Huom. hinnat halvimmillaan mitä olen löytäny ja tuttu "remppareiska" antanu) Varaaja 300l - 650e Putket 120e/20m Tarvikkeet ym. 500e Pesukonehana 15e...
  20. Hitsin Pimpula

    Bad Virginin vauva syntynyt :)

    :heart: Onnea! :flower:

Yhteistyössä