Hakutulokset

  1. P

    Saatiin lähete putkitukseen =)

    No en ole tietoinen tuosta immuniteettisyysteemistä. Laitatko jotain faktaa pöytään... Lastentautien erikoislääkärin kanssa olen korvatulehduksista ja kitarisojen poistosta puhunut useampaan otteeseen, joten mielelläni näkisin jotain virallista tietoa väitteeseesi.
  2. P

    Oltiin laivalla ja oli ihan pakko kytätä ihmisiä kun huomasin, että suurin osa

    No en mä kyllä ala jonottamaan joka kerta puolta tuntia, että saan taas pikkuisen annoksen otettua! Sori vaan!! Jonota sinä rauhassa, mutta mulla on muutakin tekemistä kuin käyttää aikani pelkästään ruokajonossa seisomiseen. Suomesta löytyy muutamakin ravintola joihin tarjoillaan pöytiin...
  3. P

    Saatiin lähete putkitukseen =)

    Kiva kuulla! =)
  4. P

    Saatiin lähete putkitukseen =)

    Mäkään en jaksa elätellä suuria toiveita, koska esikoisella tosiaan putkitus ei auttanut mitään. Mutta hän oli reilu 2v kun putket laitettiin, nuorempi on toivottavasti alle 1v, jos nopeasti päästään, ja jotenkin aattelen, että mitä aikaisemmin laitetaan sitä parempi.
  5. P

    Saatiin lähete putkitukseen =)

    No en usko, että miehen tupakanpoltto ulkona, on altistanut molempia lapsia korvatulehduskierteeseen!
  6. P

    Saatiin lähete putkitukseen =)

    Mies polttaa, ulkona. Kuinka niin?
  7. P

    Saatiin lähete putkitukseen =)

    Viime perjantaina lääkäri laittoi lähetteen keskussairaalaan korvapolille =) Oon niin onnellinen! Nyt ainoastaan mun tarvii olla jämäkkä ja vaatia kitarisapoisto samalla. Ja sitten vaan toivotaan, että auttaa lasta, esikoisella ei auttanut. Mutta hyvä, että tällä kertaa asiat rullaa...
  8. P

    Hyviä vuosia (Yö) löytyykö mistään, ei ainakaan youtubesta? Sanat edes..?

    Kiitos! Tiedätkö löytyyko youtubesta? Mä en löydä... Mistä löytyis musavideo? Ei taida olla... Kiitos sanoista kuitenkin, niitä just tarvin!! :flower:
  9. P

    G: Rokotatko/rokotitko lapsesi?

    Emme rokota. Lapset 03/05 ja 02/09.
  10. P

    *Kukas uskalla laita kuvia ilman meikkiä vaikka heti herättäestä?*

    Miksi ohitit mun viestiin vastaamisen?
  11. P

    *Kukas uskalla laita kuvia ilman meikkiä vaikka heti herättäestä?*

    No juu... Miten sun suomenkieli ei vieläkään parane? Kun oon ollut hiukan sitä mieltä että provoilet... ?
  12. P

    te keiden lapsilla korvatulehduksia

    Ei auta aina...
  13. P

    te keiden lapsilla korvatulehduksia

    En viitsi edes pahemmin kommentoida. Juuri kirjoitin toiseen ketjuun aiheesta. Tai aiheen vierestä. Tää on jonkinsortin provoa. Yritetään ärsyttää. Sori, mut lapset on aina puettu hyvin ja kädet pesty jne. mä ja mies ei olla sairasteltu korvatulehduksia, mistä johtuu että molemmat lapset niistä...
  14. P

    *Kukas uskalla laita kuvia ilman meikkiä vaikka heti herättäestä?*

    Kauan siitä kun olin päivittäin täällä, mutta onko ap sama vanha savanna?
  15. P

    Korvatulehduksista taaaaas..

    Meidän vanhempi poika, 03/05, hänellä todettiin eka korvatulehdus 10kk iässä ja siitä se sitten lähti. Joka kuukausi ainakin yksi antibiootikuuri, välillä jopa kaksi. Joka kerta kun mentiin kuurin jälkeiseen kontrolliin, lähdettiin pois uuden reseptin kanssa. tätä kesti melkein 3 vuotta. Ikä...
  16. P

    9kk mittoja?

    Pitkä =)
  17. P

    9kk mittoja?

    Meillä poika: 10kg270gr ja 72.4cm :heart:
  18. P

    Kaikille TEILLE jotka sanovat EI sikuinfluenssa rokotteelle!

    Mutta eiköhän se sitten vajaan vuoden päästä nähdä miten vaikutti maha-asukkaisiin... Toivon, ettei mitenkään... Nähtäväksi jää.

Yhteistyössä