Hakutulokset

  1. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Voi perkeles... mä sekoilen nyt ihan huolella näiden nimimerkkien kanssa. Nyt kun ei tarvi raskautta enää salailla niin kirjoittelen tästä lähtien täälläkin millipilli nimellä! Menee liian vaikeeks :laugh: :laugh: :laugh: eli hani vaihdatko hapamperin tilalle listaan millipillin
  2. H

    mitä tuumaisit jos miehesi jäisi kiinni nuuskan käytöstä

    En tykkäis kyllä kun niin hienosti siitä pääsi puoltoista vuotta sitten kertalaakista eroon
  3. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    nasis voi itku :hug: :hug: paljon voimia teille ja toivotaan, että pääsette pian onnelliseen odotukseen! Tuntuu kyllä hurjalta kun vieläkin tulee näitä ikäviä uutisia, mutta toisaalta muistan esikoista odottaessa kun porukasta putosi pari vielä puolenvälin jälkeenkin :/
  4. H

    VERISEULAN TULOS!!??

    Meillä on samalla systeemillä, että eka käydään verinäytteessä ja sen lapun kanssa sitten np-ultraan. Juuri eilen sain kanssa tuon lapun. En tiedä noista arvoista, mutta mulla ovat. S-PAPPA 456 mU/I ja S-hCG-B-V 70 ug/l ja viikot näytettä otettaessa oli 9+1
  5. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    No nyt on ihan uudestisyntynyt olo kun sain nukkua vaatimattomat neljän tunnin päikkärit :D zukkis Mulla ei oo enää noilla viikoilla matkustamisesta kokemusta. Oiskohan ollut jotain 28 viikkoja kun oltiin pitkä viikonloppu Prahassa. G: uudelleensynnyttäjille millä raskausviikoilla...
  6. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    AM Mä eka aattelin johonkin kirppikselle tai huutikseen laittaa, mutta totesin sitten että laitan vaan muutaman tosi hyväkuntoisen huutikseen ja loput lähetyksen laatikkoon tms... mitä ne nyt sitten onkaan. Uffille en taida laittaa kun ne kiskoo niistä niin kovia hintoja myymälöissään...
  7. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    SusseN Tervetuloa mukaan :wave: funkkis Nou hätä, ei sitä yhdestä "vahingosta" kannata huolissaan olla. Ite söin viime viikonloppuna lihaa mediumina ja maksamakkaraa vielä päälle ;) Meillä olikin sitten uneton yö... ei tullut uni mulle eikä miehelle. Sitten kun oltiin nukahtamassa...
  8. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    G: nimimerkin keksin vaan äkkiä kun en halunnut julkisesti millipillinä kuumeilla (sitä nimimerkkiä käytän tuolla Mitäs nyt -puolella) ja hapamperi on meidän pojan versio sanasta raparperi :D
  9. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    allusmamma Aivan ihana kuva!!!! :D Mulla on ihan sama juttu, ei mitään oireita paitsi väsymys ja itku tosi herkässä... totesinkin että oli ihan hyvä ehkä etten nähnyt sitä BB:n Andreaksen juttua kun paruin täällä jo pelkästään BB-sivuilta sitä uutista lukiessani :laugh: :laugh: :laugh...
  10. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    allusmamma Ihanaa =) :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: kyllä mäkin oon nyt jo ihan rauhallisin mielin, vaikka 12 viikkoo ei oo vielä ylitetty... tosin mulla on ollut jotenkin koko tän alun ihan hirveän rauhallinen olo
  11. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Eilen ihan unohdin onnitella kaikkia hyviä ultrakuulumisia saaneita! Neuvolassa käyty ja siellä se pienen sydämen syke kuului :heart: :heart: :heart: Kohtu oli kasvanut hyvin ja lääkärin mukaan kaikki on niin hyvin kun vaan voi olla :heart: Viikon päästä on sitten np-ultra, mutta oon...
  12. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Ai niin... mun piti teille vähän kiukutella. Mä huomasin eilen rinnoissa ekat raskausarvet |O |O |O Esikoisesta ei tullut arpia vatsaan yhtään ja rintoihin tuli ihan loppuraskaudessa + sitten kun maito nousi pojan syntymän jälkeen, mutta ne tuli tonne rintojen alaosiin josta niitä ei ite...
  13. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Uusille tervetuloa :) vuffi, vau!!! Tuplaonnittelut sinne suuntaan :) daisy ja nasis Voi ei :hug: :hug: :hug: iso halaus molemmille. Mä oon vaihteeks taas ihan pihalla kaikesta kun oltiin pari yötä mökillä... väsy painaa edelleen ja huominen jännittää. Lääkärineuvola on siis huomenna...
  14. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Heippa kaikki! Mä oon ihan pihalla kuulumisista vaikka koitin ketjua kyllä kahlata läpi... Oltiin miehen kanssa kaksi yötä hotellissa iiiiihan kaksin ja nyt väsyttää. Meni myöhään molempina iltoina ja varsinkin eilen jolloin juhlittiin ystävien häitä. Kivaa oli, vaikka sainkin katsella koko...
  15. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    hehee... Kävin tänään neuvolassa puhelintunnin aikana hb:n mittauksessa kun on tota huimausta ja pyörrytystä ollut nyt parina päivänä. Olin ihan varma, että hb on laskenu siitä parin viikon takaisesta lukemasta 128... noooh, hb oli 147 :laugh: :laugh: :laugh: eli huimaus ei ainakaan siitä...
  16. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Awwww, ihana kesiksen ultrakuva :heart: :heart: :heart: ruttana, sama juttu täällä!!!! Alavatsalla tuntuu pieniä nykäyksiä tms. ihan kuin ekat liikkeet esikoisesta, mutta mä en usko kyllä että ne on mitään liikkeitä vielä... eihän se kohtukaan kaiketi oo vielä noussut? Eilen mietin voisko...
  17. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Valitan nyt teillekin... Pari viikkoa on jo ollut se ihan järkyttävä väsymys. No, nyt sitten kaupan päälle alkoi huimata ja pyörryttää :/ voi pjärse... edellisessä neuvolassa oli kyllä hemppa ja verenpaine molemmat alhaalla. Mietin vaan jaksaako odottaa viikon vielä seuraavaan neuvolaan vai...
  18. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Olipas paljon tullut taas tekstiä :) tinkatar voih, toivottavasti olisi harmitonta vuotoa vaan :/ työt: Mä olen sh-opiskelija ja jouluna (tai viimeistään tammi-helmikuussa) valmistun suuntauksena lapset ja nuoret. Juuri olin kolme kuukautta töissä vastasyntyneiden tarkkailu- &...
  19. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Mulle tapahtui juuri masentuminen... edellisen raskauden aikaisista äitiyshousuista vaan kahdet mahtuu mulle :kieh: :kieh: :kieh: |O |O |O Sen nyt muistin, ettei jotkut mahtunut loppuun asti, mutta että nyt jo on pienet... prkl
  20. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Tipi voi ei... :hug: :'( Jaksamista kovasti teille ja toivottavasti pääsette pian takaisin! miracle Häät kuulosti ihanilta :) Ihanaa, että kaikki meni hyvin. Onnea vielä! Mä olin lauantaina muutaman mamman kanssa mökillä yötä ja oli ihana rentoutua ja jutella ja nukkua, nukkua, nukkua...

Yhteistyössä