Hakutulokset

  1. M

    Emmaljunga Spider vs. Brio Pony

    :xmas:
  2. M

    Emmaljunga Spider vs. Brio Pony

    Plussia ja miinuksia? Meidän Scooterit lähtee NYT vaihtoon :)
  3. M

    Onko noi TICKETIN haalarit oikeasti reiluja? riippuuko vuodesta/mallista tms.?

    Joka vuosi mun mielestä mitoitus muuttunut, hirmu vaikea arvioida ilman sovittamista.
  4. M

    Minkä pituiset sukset?

    Googlaa.
  5. M

    G: Minkä tyyppisiä vauvanvaatteita tykkäät/tykkäsit käyttää vauvallasi?

    Body + velourhousut. Perus- potkuhousuja tai collegepukuja en ole käyttänyt kellään lapsistani ikinä.
  6. M

    Lapsi 1 v. Laittaisitko ulos nukkumaan tällä varustuksella (-21 astetta pakkasta)

    Sanokaa mitä sanotte, mutta mielestäni -20 astetta on vielä ihan passeli pakkasmäärä 1veelle olla ulkona. Iät ja ajat Suomessa on nukutettu lapsia ulkona, niin minäkin olen tehnyt kaikille kolmelle lapselle. Kun on tarpeeksi päällä, eikä tuuli käy vaunuihin, eikä nyt anna mitään megapitkiä...
  7. M

    Lapsi 1 v. Laittaisitko ulos nukkumaan tällä varustuksella (-21 astetta pakkasta)

    Tuu sanomaan tuolle meidän 1veelle, että sisälläkin voi nukkua päivällä.. ;)
  8. M

    Lapsi 1 v. Laittaisitko ulos nukkumaan tällä varustuksella (-21 astetta pakkasta)

    Täällä on -19 ja aion laittaa juuri 1v täyttäneen parvekkeelle nukkumaan. Sisävaatteet toppapuku Eisbärchen Ja tarkenee takuulla :)
  9. M

    Tupperin silikoninen nokkamuki

    :wave:
  10. M

    1-vuotiaalle joululahjaksi

    Meidän 1v saa Teletappitalon, Barbapapa kylpyleluja, Emu-karvatossut, Hello Kitty-lakanat, Hello Kitty-palikat..
  11. M

    Tupperin silikoninen nokkamuki

    Meillä ollut tytöllä käytössä tuo puolisen vuotta ja nyt näyttää että silikoninokka on murtunut :/ Meneeköhän takuuseen? Ei tainnut tuo uusi kestää sen paremmin kuin se vanhakaan..
  12. M

    Mikähän siinäkin on että ei mene kaupaksi (huutonet)

    Laitas linkkiä niin katotaan missä vika :wave:
  13. M

    Kysyin täällä vähä aika sitten legoista!!! JA MUA HUIJATTIIIIIIIIN!!!!

    Ei ole olemassa mitään keskikokoa, vain Duploja ja Legoja.
  14. M

    Kysyin täällä vähä aika sitten legoista!!! JA MUA HUIJATTIIIIIIIIN!!!!

    Legoja ei kyllä ole kuin Duploja ja pikkuLegoja. Kaikki pikkuLegot käy niihin varattuun alustaan. Meidän Belvillet on kyllä ihan pikkuLegoja.
  15. M

    Paljonko maksaa kunnon sukset 3v.:lle?

    n. 100€:n kieppeillä taitaa olla pienten suksipaketit. Kannattaa kertalaakista ostaa kunnolliset, ne kenkiinlaitettavat vievät kyllä kaiken motivaation pieneltä opettelijalta.
  16. M

    Mistä voi ostaa Mauri Kunnas -puuhamaton?

    Prismoissa olen nähnyt :wave:
  17. M

    Jos joulukuun palkka maksetaan 15. tammikuuta....

    Meillä maksetaan joulukuun palkka 30.12 juurikin sen takia, että jää tälle vuodelle. Muutoin palkkapäivä on 10.
  18. M

    Kertokaa mikä noissa Ticketin haalareissa on hyvää?

    Laatu ja ovat kivannäköisiä. Meillä oli viime talvena 3veellä Ticketin haalari & takki ja housut. Kaikki nuo säilyi TODELLA hyväkuntoisina, haalarissakaan ei ole karheentumaa tai kulumaa missään, vaikka sitä pidettiin huomattaavasti enemmän.

Yhteistyössä