Hakutulokset

  1. K

    Mä luulen että pitäis mennä hakee lääkkeitä.

    ei se kaikilla onnistu silleen tuo masennuksesta parantuminen, että "ottaa vaan itseään niskasta kiinni"... :hug: ap:lle
  2. K

    Miten toimisitte, jos paljastuisi että n.8-10-vuotias lapsenne on näpistellyt pitkään ja paljon??

    no tässähän kysyttiin että mitä tekisitte, vastasin siihen. ei se tarkota sitä, että muiden pitäis toimia samoin.
  3. K

    Miten toimisitte, jos paljastuisi että n.8-10-vuotias lapsenne on näpistellyt pitkään ja paljon??

    mä varmaan menisin ihan aluksi vähän itseenikin, että onko moraalikasvatuksessa jokin mennyt pieleen..
  4. K

    Niän paljon ruokaa ja vain 35 e uroa meni!

    tarkotatko, että ostat ylimääräisiä kauppakasseja roskapusseiksi? onkohan tämä vitsi..
  5. K

    Niän paljon ruokaa ja vain 35 e uroa meni!

    että ihan 3 muovipussia tarvit noihin?
  6. K

    Tässäpä retro talo!

    karsea :x
  7. K

    Sammakko

    sun ei kai auta muu, ku käydä ostamassa uus multapussi :)
  8. K

    Pariskunnan epäillään pahoinpidelleen kehitysvammaisia lapsia uunipellillä ja remmillä sijaiskodissa

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1692410 vetää kyllä ihan sanattomaksi! miten tämä on mahdollista, että sijaisperheeksi on päässyt tuollainen hirviöperhe :o
  9. K

    Vitsit ku löysin ihania meikkejä! *kuva*

    värit on kyllä tosi nätit, mutta noita pitää osata laittaa sillain, ettei näytä pellehermannilta tahi pubiruusulta.. enkä epäile, etteikö ap osaisi :)
  10. K

    Uskallanko laittaa miehelle viestin?

    no annoitko nyt viimeksi hänelle? minkä ikäisiä olette? valitettavan usein totuus on tuo, että jaksetaan piirittää mutta kun saadaan mitä halutaan niin unohdetaan koko juttu. mutta jos näin on, niin hän ei ollut sinulle se oikea! :hug:
  11. K

    Uskallanko laittaa miehelle viestin?

    mulla tuli kans tosta "soitellaan" mieleen, ettei oikein nappaa. mutta aika näyttää :)
  12. K

    Anna Eriksson on hyvä!!

    oisko "jos otavasta tähti putoaa"?
  13. K

    miksi lapsilisä ei ole tullut??

    hyvä että asia selvisi! :flower:
  14. K

    Työterveystarkastus/ Työhöntulotarkastus

    riippuu varmaan työnantajasta. meillä kuului ainakin kokonaisvaltainen elimistön tarkastelu ja huumetestit.
  15. K

    Elämäni ensimmäinen (lähes) kokonaan valvottu yö takana.

    aika pitkään oot kyllä selvinnyt jos nyt vasta ensimmäisen yösi valvoit :o
  16. K

    Löysin sitten tämän

    Pöllö oli tosi söpö, mistähän kaavan saisi, tai ehkä ne osais tehä itsekin..
  17. K

    ikävä

    miksette voi lähteä sinne joulunviettoon? tai pyytää heitä teille?
  18. K

    Siisti ilta eilen. Ei ole tietoa missä laukku->avaimet->lompakko->autonavaimet

    voi olla :whistle: ite en ees ylläty enää moisista tempauksista B)
  19. K

    Siskoni soitti kiukkuisena hotellista

    no kyllä voi vähän peiliinkin katsoa jos ei ole etukäteen tarkistanut asioita.. ei mahda tuollainen hotelli paljoa edes maksaa niin sama kai se on missä yhden yön nukkuu, halvalla.

Yhteistyössä