Hakutulokset

  1. E

    Tajusimpas just yhden jutun..

    Tän kenestä palstalaisesta pidät-kyselyn mukana tajusin että eihän mua oikeesti kiinnosta pätkääkään tää palsta tai palstalaiset. Ajan kulumiseksi oon täällä istunut ja se jäänyt tavaksi, taidampa lopettaa sen ja ryhtyä uusiin seikkailuihin :p Ei muuta kuin hyvät uudet vuodet ja adios...
  2. E

    Kenestä palstalaisesta pidät?

    Kai se on tunnustettava että kaikki on mulle ihan yhdentekeviä :snotty: Nimimerkkejä ilman sen kummempia sisältöjä.
  3. E

    Hautajaiset, kun eroan kirkosta? Millaset ne on yleensä?

    En jaksanut lukea ketjua tän pidemmälle, luultavasti sut on tyrmätty jo monesti. Just olin hautajaisissa jossa kirkkoon kuulumattomalle pidettiin meidän kesken pieni tilaisuus eikä pappia/suntiota/vast. näkynyt mailla halmeilla. Kuolleen omasta tahdosta.
  4. E

    Mitä tehtäis? Sika pestäis (mites sinä tätä loruilet)

    Pohjantähdestä tulee pohjanpoika -> mikä poika? ja lapsen nimi :D Heppu 2v oppi just tän lorun, on ihan innoissaan hokemassa joka päivä.
  5. E

    yksinäistä :(

    Aattele samalla tavalla kuin mä, kyllä yhden uuden vuoden voi olla lapsen vahtina kun niitä on niin monta jo ehtinyt juhlia =) Ja ehtii tulevaisuudessakin.
  6. E

    Mies joka on ihastunut minuun, panee muita

    Siis nyt mä repesin :laugh: Mies kyllä panee jos on kiinnostunut ja pimpsa siihen eteen nakataan. Jos ei pane niin ei kiinnosta tai on varattu. Aika helppoa. Mistäs kalamies on tän romanttisen hömpän napannut? Muoks. tai sillä on aktiivinen herpes..
  7. E

    Mies joka on ihastunut minuun, panee muita

    Juu, yleistä ihmeessä :D Kaikki miehet toimii just noin.
  8. E

    Mies joka on ihastunut minuun, panee muita

    Sori, ei voinut minkään.. :ashamed: Ja onhan mulla vielä muutama tunti aikaa, jos vaikka samanlaisia helmiä osuis eteen :D
  9. E

    Mies joka on ihastunut minuun, panee muita

    Seksi on seksiä ja vakava suhde jotain ihan muuta.
  10. E

    Vuosi vanha taakse jää ja uusi alkaa. KErro minulle elämästäsi ja puhun sinulle järkeä jonka pohjalta voit aloittaa uuden vuoden.

    Mun elämä on ihan mahtavaa, on kaikki mitä oon halunnutkin. Mitäs sä tähän lisäisit :xmas: ?
  11. E

    Ja mitäs tähän sanotaan?

    Mikä ongelma tässä pitäis olla, jos jokainen on tyytyväinen tilanteeseen? Lycka till ja mazel tov vaan kaikille, elämä on lyhyt ja niin pois päin. Moraalinvartijat vetää nopeat johtopäätökset tuntematta taustoja sen enempää :whistle:
  12. E

    Ja mitäs tähän sanotaan?

    Sanoisin että siitä vaan jos kaikki osapuolet on tyytyväisiä.
  13. E

    saako miehesi saunoa vieraiden naisten kanssa?

    Mäkin soittelen miehelle samalla kun käytiin samaan sänkyyn nukkuun kaverin kanssa, miehen siis. Ja aamulla kun heräsin toisen vierestä samassa makuupussista. Ei ongelmia, kavereiden kesken kun tapahtuu nää. Sama pätee saunomiseen ;)
  14. E

    onko teillä elämä muuttunut jollain tavalla.. (kirkosta eroaminen)

    erottiin yhtäaikaa, eikä elämä ole muuttunut mihinkään. Paitsi että palkasta jää enemmän käteen.
  15. E

    Ottaisitko sossuperheen vuokralaiseksi?

    Ketjua lukematta, en ottais. Jos oman lainan maksu ei onnistuis siksi että toisille ei tuet tullutkaan, ei hyvä homma. En ottais riskiä.
  16. E

    Mies lähti kavereiden kanssa juhlimaan

    :laugh: Ensin huudetaan ja sit haistellaan vaatteita..oukkei, kuulostaa terveeltä :saint:
  17. E

    Mies lähti kavereiden kanssa juhlimaan

    Kannattiko kiukutella?
  18. E

    G: Mitä ensi vuosi tuo tullessaan?

    Muutto, työharjoittelu,perhe-elämää, luultavasti jokilaivoja, ammuntaa, sisustusta, painiotteita, treenausta ja iloista elämää, ystäviä ja kavereita =)
  19. E

    Kuinkahan moni varattu pettää taas tänään puolisoaan ja jättää tulematta kotiin...

    Ai, näin mä oon aatellut tehdä ja löysin just uuden vuoden aattona oman miehen.. Joskus voi onnistaakin ;)

Yhteistyössä