Hakutulokset

  1. hibiskus

    Teinin kanssa kreetalle, vinkkejä?

    Kohta ollaan lähdössä tyttären kanssa Plataniakseen. Olis kiva keksiä jotain tyttöjen juttuja paikapäällä. Onko kellään kokemuksia paikan palveluista, esim. hoitolat, kylpylät, kampaamot vesipuistokin...?
  2. hibiskus

    jämyt+kilometrikorvaus

    kyllä ne on vähennyskelpoisia kun sulla on matkapäiväkirja josta pystyt asian todistamaan. Siis pystyt erittelemään yksityisajot ja työmatkat.
  3. hibiskus

    unelmamajoitus kaupanpäälle (samsung)

    Hei kertokaas tästä miten kävi! Uteliaisuus heräsi kun näin...
  4. hibiskus

    Odottajan koko ja monikkoraskaus?

    Pituutta 160 ja painoa ennen raskautta 56. Komia oli maha ja vauvat syntyi sektiolla rv 37. Ei mitään isompia ongelmia raskausaikana :heart: :heart:
  5. hibiskus

    tunisia ja sousse siellä, kokemuksia?

    En enää hintoja muista, mutta ei mitään kymppejä, ihan edullinen, siis oli sellainen lounge. Paikallista väkeä ja aika täynnä. Kyllä tavallinenkin taksi ihan turvallinen kyyti oli. Sillä turvallisuudella tuossa aiemmin tarkoitin lähinnä auton kuntoa. Kairouan, siis koko kaupunki, kuuluu...
  6. hibiskus

    tunisia ja sousse siellä, kokemuksia?

    En nyt mitään ihmevinkkejä osaa antaa, olen 2 kertaa käynyt soussessa,viimeksi 2002. Ekalla kerralla oltiin ihan siinä soussen keskustassa, vanhahko hotelli, mutta ihan kiva. Junarata menikin ihan vierestä, asema oli kävelymatkan päässä. Hevoskyytejä lähti rantakadulta, en nyt hintaa muista...
  7. hibiskus

    minkä firman matkat?

    Huomenna alkaa finnmatkoilla thaimaan ensitalven myynti. Te jotka olette käyneet, minkä firman matkat parhaita/halvimpia? Meitä lähtis 2 aikuista ja kaks lasta, siis sen ikäisiä että saavat joka firmasta lapsialennuksen.
  8. hibiskus

    Netti sillon joskus

    :laugh: Hauskoja juttuja, näitä on joskus kelailtu ystävienki kans. 10 vuotta vanhoissa lehtien mainoksissa ei ollut vielä liikkeiden tai firmojen nettiosoitteita ollenkaan. Meillä oli vuonna 91 täällä pohjolan perukoilla käytössä ns. TIILISKIVI, eli sellanen kauhea halko- mobira ja kun soitti...
  9. hibiskus

    opiskelu,lapset ja ikä

    Kiitos kannustuksesta! Kyllähän tämä ihanaa on olla lasten kans kotonakin, mutta alkaa miettimään että loppuuko mulla aika kesken kun olen jo 40v, enkä vielä "mikään". No tähän joku varmaan sanoo että tämmösiä äitejä taas, että "mulle heti kaikki tänne". Työpaikka mulla on, kun hoitovapaa...
  10. hibiskus

    hoi,äiti 40 plusplus

    kiitos! Pitää tutkia tuota Servas-juttua paremmin. Se mitä löysin aikaisemmin oli Intervac. Jos tosiaan löytyy perheitä jotka ovat lomaillet näin, siis vaihtaneet/vuokraneet koteja ulkomaalaisen perheen kanssa, niin olis kiva kuulla kokemuksia.
  11. hibiskus

    hoi,äiti 40 plusplus

    Luin tuota toista ketjua, mihin matkakohteeseen ei ikinä palaisi. Tää nyt ei siihen liity joten aloitan uuden ja ajattelin että sulla vois olla kokemusta tai kiinnostusta tällaisesta kuin kansainvälinen kodinvaihto. Onko? En ole mikään maailmannainen mutta on kuitenkin jo sen verran ikää ja...
  12. hibiskus

    Miksi en saa töitä?

    Hirveetä lukea näitä juttuja, onko tosiaan näin? Apua, minäkin kuulun siis tähän harmaaseen joukkoon jonka nuoremmat ja kokemattomat jyrää alleen. Nyt on vielä vaki työpaikka mutta noin vuoden päästä, niihin aikoihin kun hoitovapaakin loppuu, tulee muutto toiselle paikkakunnalle ja työpaikan...
  13. hibiskus

    opiskelu,lapset ja ikä

    Kotiäitinä tässä pyöritän 5 lapsen ja 2 aikuisen huushollia.Mies on reissuhommissa, eli käy viikonloppuisin kotona. Nyt mulle on tullu hirvee halu opiskella mutta kaiken yhteensovittaminen tuntuu ihan mahdottomalta. Ikääkin on jo 40v. ja nuorimmat lapset alle 2v. Unelma-ammattikin olis tiedossa...
  14. hibiskus

    Miten esittelete itsenne?

    Esittelen itseni ****:n vaimona. Hänellä on 3 aikuista lasta jotka eivät ole koskaan asuneet samassa taloudessa kanssamme,en tunne itseäni mitenkään äitipuoleksi, eikä minua siksi kutsuta muutakuin leikillään.Kanssamme asuu minun omista kolmesta vielä 2 ja lisäksi meillä on 2 yhteistä. "Minun"...
  15. hibiskus

    lastenruuat ja vaipat Albenassa

    Me ollaan lähdössä viikon päästä, eli 17.8. Voin sitte kertoa sulle tuoretta tietoa kun tullaan takas. olen tullut itekkin siihen tulokseen että otan vaipat ja ruuat mukaan, pojat tarttee vielä iltapuurotkin ja sehän ei kuulu oikein muiden maiden "ruokalistalle", joten hiutaleetkin lähtee...
  16. hibiskus

    lastenruuat ja vaipat Albenassa

    Tietäiskö joku sanoa miten hyvin on saatavilla paikallisista marketeista ja mihin hintaan. Pojat jo sen verran isoja ettei korvikemaitoja tartte, mutta purkkiruuat ja vaipat. Luin täältä että Albenassa olis ainakin LIDL, mitä vaippoja ne myy? Meillä kun ei ole kyseistä kauppaa täällä lähettyvillä.
  17. hibiskus

    Albena Bulgaria

    Hei kerro mulle tuosta hotellista, meillä sama Kaliopa Garden, yksiö. Esitteessä lukee että yksiön ruokailutila parvekkeella! Ajattelin vaan että kiva jos on huone esim jostain yläkerroksista ja sitte meillä 1.5v kaksoset, niin ei taida uskaltautua paljon parvekkeen ovia auki pitämään. Oliko...
  18. hibiskus

    Albena Bulgaria

    meitä lähtee reissuun 2 perhettä ja me "rouvat" ollaan kumpikin kiinnostuneita esim. kengistä, laukuista, vöistä,vaatteista, aikuisten ja lasten. Ollaan jo mietittykin että kannattaako laukkuja pakata kovin täyteen jos tosi edullisia hankintoja saa paikanpäältä. Shoppailitteko siis Varnassa...
  19. hibiskus

    Albena Bulgaria

    Kiitokset tuosta linkistä! Oli mukava päästä kurkkaamaan paikanpäälle! Meillä on hotelli aivan rannasta, pääsee pikkustenkin kans helposti altailta mereen. Hotelleista muuten sanotaan esitteessä että luokitus ei vastaa esim kanarian saarten luokitusta. Meillä on 4++ hotellista yksiö. Oliko...
  20. hibiskus

    Finnmatkojen lomakone

    Enpä ole kuullutkaan että eturivin paikoista pitäis maksaa erikseen lisähintaa! Jos teillä on alle 10kg vauva ja varaat hänelle etukäteen kopan nukkumista varten, niin silloin se on eturivin paikka varmasti. Tilaa ei kyllä silloin jää juurikaan enempää. Jalkatilaa on ehkä pikkusen enemmän mutta...

Yhteistyössä