Hakutulokset

  1. T

    *Läskin sulattajat viikko 30*Ilmottautukaa kaikki jotka on vielä messissä!

    Mun oli nyt pakko tulla selittelemään näitä "läskin selityksiä", mutta en siis tosiaan luovuttanut laihduttamisen suhteen! Edelleenkin lasken kalorilaskurilla kalorit joka päivä ja jatkan liikkumista. Elämäntaparemonttiahan minä tässä olen tehnyt. Heivasin vaan sen vaa'an mäkeen, kun tuntui...
  2. T

    *Läskin sulattajat viikko 29*

    Mä lahjoitin jo vaa'ankin pois eli todellakin saa poistaa koko listalta :kieh:
  3. T

    *Läskin sulattajat viikko 29*

    Vajetta yli 6000 kaloria viime viikolta. Tulos: PLUS 800g!!!!! Jokohan mä saisin lähteä tästä ketjusta :'( Mun läskit on tullut jäädäkseen ja pysyköön sit siinä. En mä jaksa enää. Mä oon kohta narun jatkeena tän "laihdutuksen" kanssa. Kun ei lähde niin ei lähde.
  4. T

    *Läskin sulattajat viikko 28*

    78,9 kg tänä aamuna eli -800g! Jee! Uusi kiloluku :laugh:
  5. T

    Onnea!!!

    :flower: :flower: :flower: :flower:
  6. T

    *Läskin sulattajat viikko 28*

    Mulla on vaan kaverin pippalot huhtikuussa ja yritän parhaani mukaan pitää oikeen tehokuuria, että pääsis alle 75 siihen mennessä, mutta ei tunnu onnistuvan millään :( Kesäksi olisin halunnut alle 70, mutta toiveajattelua on sekin 1,5 kilon kk-vauhdilla :D Ehkä tämä tästä. Ja kun kyse...
  7. T

    *Läskin sulattajat viikko 28*

    Oon kyllä yrittänyt kaikkeni. Ja vaikka mä tekisin mitä niin ehkä ehkä kitudieetillä saan lähtemään 500g viikossa. Millään poppaskonstilla en pääse johonkin kilo per viikko tuloksiin :( Olen aloittanut jo syyskuussa ja painoa on nyt tosiaan tippunut ton 8 kg... Onhan tässä välissä ollut toki...
  8. T

    *Läskin sulattajat viikko 28*

    Mut saa poistaa. Ei tuo vaa'an lukema vaihdu miksikään, vaikka mitä tekisin :'( Masentaa niin pirusti ja toisten laihtumisen kattominen ei asiaa todellakaan auta :(
  9. T

    Läskin sulattajat viikko 27

    Täällä oltu ketogeenisellä (max 20g per päivä) kohta 2 vkoa ja paino ei vain tipu. Masennun vaan koko pinosta, kun kaikki muut laihtuvat ja ite en laihdu, vaikka mitä tekisin. Yritin välillä laskea kaloreita alle 1000 per päivä, josko kuitenkin syön liikaa (1500+liikunnat), mutta ei auta. Eli...
  10. T

    Läskin sulattajat viikko 26

    Täällä on motivaatio taas ihan nollassa :( Tai ei ihan. Liikuttu on kyllä (hiihdetty, luisteltu, lenkkeilty), mutta ruokailut ei pysy kurissa millään! Iltasin mä vaan syön, syön ja syön... En edes mitään herkkuja vaan ihan jotain kunnon ruokaa. Ihan niinku olisi kokoajan nälkä. Jotenkin pitäisi...
  11. T

    Emmerdale

    Mä katoinkin, että se on raskaana!
  12. T

    MUN LAPSI EI OO SYKSYLLÄ KOULUKYPSÄ KOSKA....

    Me harjoiteltiin pojan kanssa kesällä sitä kulkemista. Täällä onneksi turvallinen kävelytie koko matkan ja vain yksi tienylitys. Mut poljettiin melkein päivittäin edestakas sitä yhteensä 7 kilometriä ja ihan hyvin se sitten syksyllä lähti, vaikka ensin pelotti. Poika sit ihan itse halusi mennä...
  13. T

    MUN LAPSI EI OO SYKSYLLÄ KOULUKYPSÄ KOSKA....

    Meillä poika mennyt pyörällä yli kolmen kilsan matkan alusta asti. Nyt talvel oon maksanut taksikyydistä kouluun, takaisin tulee kävelten.
  14. T

    Muistatteko/ootteko kattonu näitä tv sarjoja?

    Semmonen mis oli Risto Kaskilahti ja se taloyhtiö voitti lotossa?
  15. T

    Läskin sulattajat viikko 25

    Mäkin nyt pistän lusikkani tähän soppaan, mutta mä olen sitä mieltä, että tämä sun listas näyttää todella hyvältä! Mun mielestä olet syönyt kasviksia vähintäänkin kohtuullisesti (myös hedelmät lasketaan siihen puoleen kiloon ja lounaasihan on ollut salaatti). Sun listasi näyttää siltä, millä...
  16. T

    Läskin sulattajat viikko 25

    No se maku on kai makuasia :D Mun mielestä ainakin maistuvat ihan puulta :D
  17. T

    Läskin sulattajat viikko 25

    Mäkin pistän mun yhen päivän ruuat... En muista mikä päivä oli: Aamupala: 2 muffinssia Iltapala: 2/3 pellillistä pitsaa :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Ja saa kommentoida tätäkin :D Yleensäkin (ja saa haukkua!) syön max 3 kertaa päivässä. Ei vaan...
  18. T

    Läskin sulattajat viikko 24

    Kaipa minäkin voisin palailla tauolta. Vaihdoin punnituspäivän perjantaiksi minäkin:) Ja vaaka näytti 79,7 eli -1,0 kg :D Vihdoin ja viimein alle 80!
  19. T

    Läskin sulattajat viikko 22

    Minä päätin nyt pistää tän laihdutuksen jäähylle siihen asti, että saan noi kouluhommat tehtyä. Liikaa stressiä yhdellä kertaa, enkä nyt vaan pysty keskittymään tähän. Katsotaan sitten löytyykö näitä sulattajia vielä kuukauden päästä :)
  20. T

    GALLUP: Mielestäsi parhaat tuotteet Lidlissä.

    Munkin piti pistää, että ne sammakko-karkit :D

Yhteistyössä