Hakutulokset

  1. MörköStiina

    laitoin lapseni kaappiin. ei osannut olla hiljaa

    Pakko sanoa, että minusta tuo kuulostaa ihan kauhealta! Minut sisko joskus pienenä sulki sellaiseen komeroon, ja muistan vieläkin sen tunteen. Meillä on ollut käytössä tuo sylirauhoittaminen ja rauhoittumis penkki, ja varhaisteini läheteään joskus huoneeseenkin rauhoittumaan. Ja aina on lapsi...
  2. MörköStiina

    Yllätin eilen miehen...

    :laugh: Pitääkin ensi kerralla olla varuillaan gynellä!
  3. MörköStiina

    Pitsa kuhisee bakteereita - Nämä ovat vaarallisimmat täytteet

    Onneksi en syö kinkkua, enkä jauhelihaa =) Olen kylläkin aina kuvitellut, että niissä kana ja tonnikala pizzoissa ne suurimmat pöpöt uinuu, mutta hyvä tietää, että niitä voi syödä edelleen :D
  4. MörköStiina

    Paheksutteko vanhempia,jotka

    No minusta alkoholi ei vaan kuulu jouluun! Ja vaikka usein meuhkataan, että lapsille pitää opettaa sivistynyttä alkoholin käyttöä, niin minusta tärkeämpää on opettaa, että hauskaa voi pitää, ja rentoutua ihan ilman alkoholiakin! Ja tämä on siis meidän perheen joulu. En nyt kuitenkaan paheksu...
  5. MörköStiina

    vähän karmii,kaveri näki "enteen"

    Usein noi "enteet" on aika epätarkkoja.. Jos olet kipeänä, niin ihan hyvin voi näky tarkoittaa ihan vaan sitä.. Itse aavistan usein ystävieni sairaudet, mutta en muista nähneeni kuin parikertaa enneunen, joka ennustaisi suoraan tapahtumat.. Ja yleisin tulkinta ainakin unien suhteen on, että...
  6. MörköStiina

    Vedenpitävät goretexit

    No meidän likka oli viime vuonna kahlannut jossain ojassa sen goretexien kanssa, ja sitten ihmetteli, että eikös näitten pitänyt olla veden pitävät :saint: Eli ainakin meillä oli vika käyttäjässä :D
  7. MörköStiina

    mikä joulukuusi teille tulee

    Niinpä, mutta kun silloin pitäisi ukon mukaan ottaa se kaikkein kitukasvuisin ja kärsinein kuusi parka, eikä sitä jolla on ollut tilaa ja valoa kasvaa kauniiksi :laugh:
  8. MörköStiina

    mikä joulukuusi teille tulee

    No jotain hämärää tässä on :xmas: "Kuvittelee ukon metsään yrittämään kuusen halausta" :laugh:
  9. MörköStiina

    mikä joulukuusi teille tulee

    Näin minäkin olen koittanut asian selittää, mutta sillä tuntuu olevan joku kumma tunneside noihin kuusiin, vaikka ei muuten mikään "luontokiihkoilija" olekaan :laugh:
  10. MörköStiina

    mikä joulukuusi teille tulee

    Ei olla vielä päätetty.. Joka joulu on ollut aito ja oikea kuusi, mutta ukko haluaisi tekokuusen, kun hänestä on kamalaa tuhlausta hakea aito kuusi metsästä, kun se heitetään sitten joulun jälkeen uuniin.. Eli tahtojen taistelu käynnissä!
  11. MörköStiina

    Mitä puette päälle ku lähette viihteelle?

    Riippuu kelistä! Näin talvella farkut / hame ja saappaat ja joku kiva paita / toppi, mutta kesällä tykkään käyttää mekkoja.
  12. MörköStiina

    suuttuisiko miehesi jos suutelisit naista suulle?

    Äkkiseltään sanoisin että ei, mutta jos oikeasti vetäisin kunnon kielarit, niin saattaisi se vähän ihmetellä/närkästyä..
  13. MörköStiina

    Muumipeikko on sitten homo

    Musta toi on jotenkin sairasta! Siis muumipeikkohan on lapsi!! Ihme pedofiili tutkijat sitten kehittelee siitä vaikka mitä fantasijoita, ja saa vielä jotain apurahoja :headwall: Eikun ihan oikeesti, mikä hinku jollain on miettiä lasten satuhahmojen seksuaalisuutta?
  14. MörköStiina

    Sunnuntaisin ja öisin vapaat aukiolot pienille kaupoille?

    Eikös jossaan vaiheessa ollutkin noita kauppoja, jotka olivat auki 24h? Mutta sitten ne lakkautettiin kannattamattomina, kun kaljaa ei enää saanut myydä kuin päivällä? Minusta kaupat on auki nyt ihan sopivasti, meillä on kyläkauppa auki myös sunnuntaisin, ja sieltä saa välttämättömimmät. Ja...
  15. MörköStiina

    Onko palstalla muita äitejä joilla oma veli/sisar vammainen?

    Mun veli on keskivaikeasti kehitysvammainen. Eikä yhtään samanlainen, kuin monet muut tuntemani kehitysvammaiset. Kai se liittyy siihen tuntemattoman pelkoon, tuo yleistys, eli kun kuvitellaan että kaikki vammaiset ovat jotenkin samaa porukkaa, niin heidät on helpompi niputtaa johonkin alempaan...
  16. MörköStiina

    hahah,olisitte nähneet kissan ilmeen(turhis)

    Meilä taas kuului yhtenä päivänä kummallista töminää yläkerrasta.. Kun menin katsomaan huomasin, että meidän, niin kovin järkevä kissa se siellä hyppi päin ikkunaa :headwall: "Muttä kun siellä oli niin herkullisen näköinen talitintti nokkimassa ikkunan pieliä" :saint: Kuvitelkaa tilanne: Ensin...
  17. MörköStiina

    Tupakoinnin juuri lopettaneet/yrittävät

    Olen ollut polttamatta kolmisen kuukautta.. Olen huomannut, että hajuaisti on parantunut, ja lenkillä on helpompi hengittää.. Lisäksi ihmiset, jotka polttavat, haisevat oikeasti tosi pahalta! "Tuore" tupakan savu haisee edelleen hyvältä.. Poltin aikaisemminkin aika vähän, paitsi paljon...
  18. MörköStiina

    Talo Huutonetissä.

    "Ihmetellyt olen sitä, että kaikki nämä vuodet talo on jotenkin hylätyn ja elämää vailla olevan oloinen, tai sitten jotenkin muuten kummastuttavan ristiriitaisen oloinen. Periaatteessa talossa näyttäisi olevan ainesta ja persoonallisuutta, mutta eikö se vaan ikinä ole päässyt oikeuksinsa. Jokin...
  19. MörköStiina

    kukaan syönyt flagyl kuuria, voiko ottaa alkoa sen kanssa?

    Mulle flagyl aiheutti lapsena antabus reagtion ihan iholle suhkutetun hajuveden kanssa.. Kamala nokkos ihottuma, kutina, ja kuumotus seurasi. Eli sen kanssa kannattaa olla varovainen.. Ja eräs tuntemani hyypiö oli flagylin kanssa viinaa juotuaan kännipäissään paskonut sänkyynsä, housuihinsa, ja...
  20. MörköStiina

    voiko suhteellisen hyvätuloinen sinkku nainen ryhtyä sijaisperhe äidiksi?

    Voi ryhtyä. Kun me kävimme Pride valmennuksessa, oli siellä kolme sinkkuäitiä. Kannattaa ottaa yhteyttä paikallisiin Pride-kouluttajiin.

Yhteistyössä