Hakutulokset

  1. simpu

    Uskomatonta, mitä postia mä sain tänään!

    Aiotko tilata hujaritaskuhousut, joissa kumminauhaa? ;)
  2. simpu

    Uskomatonta, mitä postia mä sain tänään!

    Ja niin ihanaa, että hattu on riitävästi "roikkua" =)
  3. simpu

    Mitä olette mieltä tästä talosta?

    Kivan näköinen talo! Mikä lämmitysmuoto? Itse tykkäisin vielä enemmän, JOS takassa olisi leivinuuni ja kuraeteisessä sellainen kuraritilä. Ja onko yläkerta vaan varauksena???
  4. simpu

    Uskomatonta, mitä postia mä sain tänään!

    Mulle tuli tänään mainospostia D&J familjeklubbenilta ja en ollut uskoa, miten vasurilla mainoskirje oli kirjoitettu! Esimerkiksi tälläiset kohdat ovat suoraan mainoskirjeestä: " IHANAT TREGGINGSIT (HOUSUT SEKÄ LEGGINGS YHDESSÄ) TUMMENMAN TURKOOSIN VÄRISSÄ. PIENET HUJARITASKUT EDESSÄ...
  5. simpu

    Kuinka usein uusitte pyyhkeitä?

    Mikä en teillä kylpy tai käsipyyhkeiden elinikä? Ja mitä teette pyyhkeille, kun ne päätyvät pois pyyhekäytöstä? Kirpparille, roskiin, räteiksi?
  6. simpu

    saako teillä lapset tulla yöllä viereen?

    Saa. Mutta välillä käsken miestä kantamaan kaksi vanhinta omiin sänkyihinsä, kun ei mahdu kylkeä kääntämään:)
  7. simpu

    Lapsen paino 2 vuotta 7 kuukautta

    Meillä tyttö 2v 9kk on hieman alle 90cm ja painaa 12,5 kg
  8. simpu

    Millainen oli hääyösi?

    :heart: IHANA :heart:
  9. simpu

    mitä voi pyytää huutiksessa

    Heh, miten sen kokoisen saa vaan nukkumaan vaunuissa:) Eikös silloin jo konttailla ja painella pihalla?!
  10. simpu

    Rakentaminen: Kokemuksia eri talofirmoista kaipailen!

    Joo, valitettavasti rakentaminen maksaa. Eipä täällä tarvitsisi miettiä, jos se ilmaista olisi... Kastelli tai mittava kiinnostaa. Niistä erityisesti kaipaisin kommentteja.
  11. simpu

    Rakentaminen: Kokemuksia eri talofirmoista kaipailen!

    Hyviä ja huonoja puolia. Mitä kannattaa ottaa huomioon? Tuliko jotkut asiat yllätyksenä? Mitä suosittelet, mitä ET suosittele? Kaikista kokemuksista ollaan kiitollisia =)
  12. simpu

    saiskos vähän hinnoittelu apua

    No mä maksoin täysin uudenveroisesta kirpparilla 8€, mut olisin kyl voinu maksaa enemmänkin :)
  13. simpu

    Minkäkokoiset kurahousut...

    Varmasti on hyvä koko =)
  14. simpu

    Kaksostenrattaat

    Ne on vaan tosi näppärät. Kyllä mä voisin ostaa, jos tarvitsisin. Meillä on mummularattaina juuri sellaiset. Oliskohan joku 40? hyvä, jos kankaat on ehjät.
  15. simpu

    Mä tein 3h kaalilaatikkoja..

    Kuinka ison satsin sä oikein teit, jos sait 3h siihen kulumaan???
  16. simpu

    Annatteko poikien leikkiä pyssyleikkejä?

    Annan leikkiä pyssyleikkejä ja mielummin leikkipyssyillä kuin jollain kepillä, jolla voi huitaista toista silmään.
  17. simpu

    Kaksoset/vaatekoko

    Meillä ei ole kaksosia, mutta mun mummu on neulonut lapsille villapuvut ja itse toivoin, että olisivat sen verran reiluja, että menisivät koko ensimmäisen talven.
  18. simpu

    Missä vaiheessa raskautta olette alkanut pohtia syntyvälle lapselle nimeä?

    Vuosikausia ennen ensimmäistä raskautta :heart:
  19. simpu

    Hinnoittelu apuja "salama autoja"

    Myy vaikka 10 kpl erissä.

Yhteistyössä