Hakutulokset

  1. Nellah

    Eläin rääkkäyksestä... Mitä voin tehdä?

    Justhan se ap kommentoi että mummu on hänen sukulainen ja tieto on varmaa...
  2. Nellah

    Kummallinen lahja

    Selitin ja ihan hyvin sen otti. Mun tarttee nyt mennä pois kun toi mun terroristi tuhoo joulukuusta...
  3. Nellah

    Kummallinen lahja

    nojuu, sanoit sen kaiken jota ajattelin.. joten päätin että oon hiljaa :D
  4. Nellah

    Kummallinen lahja

    Olempas... seurailin keskustelua taustalla..
  5. Nellah

    Kummallinen lahja

    Näin se meni juu :)
  6. Nellah

    Jos jättäisitte miehellenne joulun valmistuksen yksinään;

    kyl se osais kaiken tarvittavan tehdä
  7. Nellah

    G: Iltapalasi?

    Kinkkuleipä
  8. Nellah

    Mieheltä tuli tällainen viesti:

    Ei kaikki oo sitä miltä näyttää, tästä tapauksesta en tiedä mutta mun ex-mies lähetti mulle viestin vahingossa "nähdäänkö tänään, ikävä sinua" ja juu molemmat oltiin kotona. ja sen jälkeen hänestä se ex-mies sitten tulikin
  9. Nellah

    MITÄS palstan jouluaattoon kuuluu just NYT?

    Just nyt... Toinen kinkku uunissa ja pian pitäs olla kypsää :) eka kinkku lähes kokonaan syöty.. (ei olis mahtunu pakkaseen ja suurin kinkku jota sopivaan aikaan oli myynnissä lähialueen kaupoissa oli 8,2kg joka ei meidän kokoselle poppoolle olis riittäny millään)
  10. Nellah

    24.12 syntyneet lapset

    Laskettu aika oli 1.1.06 mutta lääkäri päätti että säästetään molempien henki ja käynnistetään 23.12.05 synnytys sitten päätti käynnistyä 24.12 joten syytön minä siihen olen! syyttäkäämme siis lääkäriä joka ei halunnut riskeerata minun tai lapsen terveyttä
  11. Nellah

    24.12 syntyneet lapset

    Onko monella täälä aaton lapsia? Mun esikoinen täytti tänään 6v :) mutta tapanin päivänä aina juhlittu synttäreitä nyt näyttää pahasti siltä että ainoastaan naapurit on tulossa synttäreille.. :( poika taitaa tänävuonna kokea suuren pettymyksen
  12. Nellah

    Kummallinen lahja

    Niin, mäkin oon persaukinen mut mulla on silti rotukoira.. onko sekin joku rikkaudenmittari että on rotukoira vaiko vaan se pentuosuus? elämää ei voi ennustaa, ei kukaan varmaan toivo että lapsi sairastuu vakavasti kuten meidän tapauksessa etä-lasten kotona tilanne on, joka vuosi meidänkin...
  13. Nellah

    Kummallinen lahja

    Nyt on ihan pakko avautua.. Hiukan ottaa päähän kun meidän toinen etä sai sossusta paketin (ollaan siis erityistilanteen takia sekä meidän perhe että etälasten äidin perhe asioitu sossussa) paketissa oli VHS piirrettyjä 9v pojalle, meillä ei oo aikoihin ollu vhs-laitetta ja kaikenlisäksi noissä...
  14. Nellah

    Mitä ootte saanu lahjaksi? :)

    Suklaata, suklaata, suklaata, housut ja paidan
  15. Nellah

    Kuinka moni teistä suurperheistä on tajunnut että lapsilisät loppuvat kun lapset taäyttävät 17v?

    lapsilisä loppuu kun lapsi täyttää 17 koska siitä eteenpäin lapsi on oikeutettu saamaan opintotukea joka taas kotona asuvalta nuorelta lasketaan vanhempien tulojen mukaan
  16. Nellah

    Voi voi sentään, miten paljon saa muiden 6v ja 8v ikäiset lahjoja jouluna?

    mun esikoisella on vielä synttäritkin jouluna ja nyt mun mies on ollut pois töistä kesäkuusta lähtien ja tuskin tän vuoden aikana kykenee palaamaan töihin joten eipä meidänkään lapsilla tulee erityisen pakettirikas joulu olemaan mut silti oon päättänyt et meiltä jokainen saa 1 paketin paitsi...
  17. Nellah

    Ymmärrän vielä tuon pikkulasten hiustenleikkuun

    mun ex mies ois saanu hepulin jos olisin käskeny mennä parturiin.. sekun tykkäs hiuksettomasta mallista aina sihkussa hoiti itte hommansa ja nykynen mies käy siskonsa luona leikkauttamassa hiukset kun se hänen mielestään leikkaa ne ilmaisiksi hyvin. lapset oon käyttäny parturissa aina kun...
  18. Nellah

    Hyödyttäisikö ls-ilmoitus?

    kyllä mun mielestä on ls-ilmotus ihan paikallaan.. jos on liian vaikeeta esim työntää rattaita ulkona tai nähdä sukulaisia useammin kuin kerran tai kaksi vuodessa on ihan varmasti jotain muutakin pielessä perheessä. voi tehsä ilmoituksen ja kyllä ihan varmasti tutkivat jokaisen ilmoituksen...
  19. Nellah

    Millainen koti sinulla on?

    3h + keittiö eli ihan hiton paljon liian pieni 2 aikuiselle 4:lle lapselle ja isohkolle koiralle kerrostalon 3 kerros.
  20. Nellah

    Mistä syystä olette poistaneet hormonikierukan?

    kohtutulehdus.

Yhteistyössä