Hakutulokset

  1. C

    Ketkä vielä yökukkuu?

    :wave:
  2. C

    Ketä paikalla? =)

    :wave:
  3. C

    Lauluesitys...tartteisin apua

    Löytyskö näin illalla enemmän lauluehdotuksia?
  4. C

    Hyvät ja huonot puolet Tukholmassa

    Lisää mielipiteitä...
  5. C

    kenkàkuvia pàivàn piristykseksi :)

    Näistä mä tykkään! Kiva ketju, tässähän on kenkiä vähän joka makuun. Lisää, lisää!
  6. C

    Hyvät ja huonot puolet Tukholmassa

    Te ketkä olette käyneet Tukholmassa, mistä piditte ja mistä ette? Voisitko kuvitella muuttavasti Tukholmaan?
  7. C

    Mikä on paras kesäkaupunki Suomessa?

    Mä tykkään Savonlinnasta.
  8. C

    Onko teidän mielestä lapsen laulu kaunista? Ihan oikeasti.

    Läheisten laseten laulu on hellyyttävää. Lastenlaululevyt joilla lapset laulaa ei oikein uppoo.
  9. C

    Lauluesitys...tartteisin apua

    Saattaa ollakikin, mutta jos mummi itte on pyytänyt lapsien esittävän jonkin laulun niin luulen ettei kovasti kärsi siitä.
  10. C

    Tukholman reissuun vinkkejä!!

    Mikroja on lastenhoito/leikki-huonessa. Miten pieni lapsi? Ihan pienimmät on syöneet ilmatteeks, ainakin kun me ollaan viimeks oltu.
  11. C

    Lauluesitys...tartteisin apua

    Lasten olisi tarkoitus laulaa jokin laulu isomummin syntymäpäivillä. Olisko ehdotuksia mitä he voisivat esittää? Mä olen ihan hukassa. Eiu tule mieleen mitään, ei siis yhtään mitään. Tartteis olla jokin joka sopii vanhalle ihmiselle, ei ehkä ihan lastenlaulu siis. Eikä mikään selvästi...
  12. C

    Mitä kaikkea voi tehdä monitoimikoneella/yleiskoneella ja onko se oikeasti kätevä?

    Taas tää kieli ero... en tiiä mikä tuo on nimeltään. Mut hyvä kapistus. Sillä voi siivuttaa, raastaa jne. En kaiva sitä yhden porkkanan takia esille, mut jos aion raastaa tms enemmän niin sillon tuo on tosi hyvä. Valkosipiuliperunat, moussakka, raasteen jne tulee tosi nopeesti. Taikanoita...
  13. C

    Onko teillä iäkkäitä naapureita? miten toimisit, jos yhtäkkiä jotain vanhaa naapuria ei näkyisikään pitkään aikaan?

    Aivan luonnollista siis ettet huolestuisi vaikka et näkisi mummoa vaikkapa vuoteen. Jos naapuria jota näen useamman kerran viikossa, ei näkyisi vaikkapa viikkoon niin ihmettelisin kyllä missä hän on. Ja ottaisin asiasta selvää. Elikkä kaksi aivan eri asiaa.
  14. C

    Onko teillä iäkkäitä naapureita? miten toimisit, jos yhtäkkiä jotain vanhaa naapuria ei näkyisikään pitkään aikaan?

    Ap:n kysymystä ajatellen sitä naapuria ei yhtäkkiä ollu näkyny pitkään aikaan. Toimintatavat hiukan eri ehkä, jos on tottunu näkemään ja sitten ei näykkään.
  15. C

    Onko teillä iäkkäitä naapureita? miten toimisit, jos yhtäkkiä jotain vanhaa naapuria ei näkyisikään pitkään aikaan?

    No ei kai sitä sillon huomaa ettei jotain näy, jos ei ole ennenkään näkynyt.
  16. C

    Onko teillä iäkkäitä naapureita? miten toimisit, jos yhtäkkiä jotain vanhaa naapuria ei näkyisikään pitkään aikaan?

    Soittaisin sinne tai kävisin ovella. Saattaahan se vanhus olla vaikka kotonaan kipeenä. Samalla vois kysyä jos tarttee vaikka kaupasta jotain.
  17. C

    Kuin moni eskarilainen käyttää ulkohaalaria?

    täällä myös.
  18. C

    oon kaverilla lapsenvahtina ja aattelin siivoilla..

    En nyt halua arvostella sun tapaa olla. Mutta ihanko oikeasti sua häiritsisi jos joku (ihminen joka saa olla lapsesi kanssa) "penkoisi" keittiönkaapeista esille leivontatarvikkeet? Ei minäkään tykkäis jos joku uteliaisuuttaan pankoisi vaatekaapit/tärkeät paperit tms.

Yhteistyössä