Hakutulokset

  1. S

    Olisitko mennyt syntymäpäivälle

    MInä myös sanoisin, että on muuta menoa tai että olen tai lapsi on kipeä tai että aamulla on aikainen herätys. Venäläisten juhlissa (sori yleistys) on ihan turha sanoa ettei ota, vaikka olisi alaikäinenkään, kun se katsotaan loukkaukseksi.
  2. S

    G: mitä etsit kirpputorilta tai huutiksesta?

    Lotta- kirjoja, siis niitä Merri Vikin tyttökirjoja. Jos jollain on ylimääräisiä varastoissaan, niin mulle voi laittaa yv:tä. Maksan käyvän hinnan :)
  3. S

    Miten helpottaa lapsen oloa enterorokossa?

    Ajattelin ensisijaisesti jotain kotikapista löytyvää, apteekkiin kun on on matkaa ja olen lapsen kanssa kahdestaan. Mutta jos ei muu auta niin lähdetään apteekkiin tai lääkäriin.
  4. S

    Mitkä näistä kengistä ottaisit nyt 1v lapselle talveksi?

    Ääni Superfiteille meiltäkin. Sovittaminen on kyllä välttämätöntä kun on kyse kengistä, mutta meille sopivat lestin lisäksi ovat todella kestävät ja lämpimät. Noissa Kavateissa ainakin on niin korkea pohja, että ovat hankalat kävelemään opettelevalle, eli ei ainakaan niitä.
  5. S

    Miten helpottaa lapsen oloa enterorokossa?

    2,5- vuotiaallamme on mitä ilmeisimme enterorokko. Kuume ei onneksi noussut korkeaksi, mutta kuumeen kadottua ilmestyivät näppylät jotka vievät yöunet. Näppylät ovat kipeästi kutisevia ja lapsi heräsi viime yönä tunnin välein huutamaan. Tänä iltana näyttää sama jatkuvan, joten nyt kaipaisin...
  6. S

    Mistä lapsenvahti?

    Joo, ehdottomasti olen vastavuoroisuuden kannalla, eli ei missään vaiheessa ole siitä ollut kiinni, ettenkö itse voisi ottaa ketään hoitoon.
  7. S

    Ihanaa - POPilla on tarjolla keltaista talveen

    Harmi kun nuo ruutukuosit ei ole toppapuvuissa, niistä tykkäisin kovasti. Samoin turkoosi mielyttää.
  8. S

    Mistä lapsenvahti?

    Olisin kyllä kovasti kiinnostunut ja olisi toki plussaa jos lapselle olisi seuraakin. Mutta tosiaan meidän tarve on todella satunnaista, ehkä pari kertaa vuodessa.
  9. S

    Taas uusi kuva uudesta me&i mallistosta!! [kuva]

    Ei ole minustakaan yksikään näytetyistä ollut vielä ostamisen arvoinen. Tykkäisin reilummista väreistä ja selkeäämistä kuvista. Pääkallot ei kiinnosta ollenkaan. Tuo geisha voisi oll aihan mukava jos värit olisivat reilumpia (tummansininen on väreistä kamalin) ja painatus parempi. Nyt näyttää...
  10. S

    Siis miksi Martinalla ja Eskolla oli eilisessä jaksossa

    Mulla on usein passi mukana, kun lähden reissuun ihan silti varalta, jos sitten tuleekin lähdettyä kauemmaskin. Rukan reissu saattaa hyvinkin päättyä Ranskassa ja helsingin reissu thaimaassa. Toiseksi jos haluaa esim. vuokrata auton tai vastaavaa voi vuokrausfirma vaatia passin...
  11. S

    farmfillesta

    Mulle myös mahtuu lisää naapureita! Pelaan lisäksi cafe Worldä ja Happy aquariumia sekä mafia warsia.
  12. S

    farmfillesta

    Laitoin yv:tä heidi23 ja Vernalis. Minulle myös saa laittaa yv:tä jos kaipaa naapuria! Ja kyllä tarvii hyväksyä kaverilistalle, mutta asetuksilla voi pitää yksityisyydestään huolta, jos ei halua päivitystensa näkyvän kaikille.
  13. S

    Pampers vaipoista!

    Me ei olla huomattu noissa mitään eroa, mutta baby dry on hiukkasen halvempi kuin active fit ja siksi kai meillä on sitä ostettu enempi.
  14. S

    Milläs tasolla olette FarmVillessä?

    Häiritseekö muuten ketään muuta, että eläimiltäkin "sato" kerätään sirpillä! :laugh: Jotenkin aika julmaa mun mielestä. Onhan niitä kasveja onneksi tullut uusia, mutta tosiaan sinne alkupäähän vain.
  15. S

    Milläs tasolla olette FarmVillessä?

    Se näyttää olevan voimakkaasti kiinni siitä mitä viljelee ja esim. isoista tavaroista saa huimasti XP:tä.
  16. S

    Milläs tasolla olette FarmVillessä?

    Taso 32 ja naapureita 20. Mulla on ystäviä noin 130, mutta juuri kukaan ei pelaa. Sen sijaan mafia warsissa olisi perheessä monta kymmentä jäsentä, mutta se peli taas ei kiinnosta mua. Mutta voin kyllä alkaa jonkun fv- naapuriksi jos joku on kiinnostunut?
  17. S

    Minkä ikäisinä lapsenne painoi 15kg???

    Ei paina kuin nippa nappa 10 kiloa meidän tyttö nyt 2- vuotiaana, joten taitaa mennä rattaat vielä monta vuotta, varsinkin kun niiden painoraja on 20 kiloa :D
  18. S

    baby (lego) dublot?

    Joo dublot ja primot erikseen. Riippuu ihan primoista mitä niistä maksetaan. Meillä on eräänlainen palikkatorni ja maksoin siitä euron. Oli kokonainen ja siisti, joten olisin voinut maksaa hiukan enemmänkin, maksimissaan kuitenkin 5 euroa. Dubloista olisin valmis maksamaan hiukan enemmän. Jos...
  19. S

    Farmvillestä

    Kiitos hyvä tietää, kun tuo fb tökkii välillä tosi pahasti. Oletteko muuten huomanneet, että kun käy vierailemassa naapureiden palstoilla, niin toisilla palstoilla toimii todella hitaasti ja toisilla taas todella nopeasti. Aluksi luulin kyseen olevan vain koneesta, mutta kun aina tökkii samojen...
  20. S

    Turvakaukaloista

    Brioa minäkin suosittelen ja tuossa alustassa on sekin hyvää puol, että samassa alustassa on sekä isofix että vyökiinnitysmahdollisuus, kun taas ainakin Maxi-cosilla ja Britaxilla täytyy jalusta valita sen mukaan miten kiinnitetään ja jos ja kun auto vaihtuu kaukalon käyttöaikana joutuu...

Yhteistyössä