Hakutulokset

  1. J

    VVO: tapetti ja seinämaalimallisto....

    Juokse suohon |O
  2. J

    VVO: tapetti ja seinämaalimallisto....

    RTV:n myyjä sanoi, että VVO on tpaljon karsinut värejä. Koska haluavat että seinät on melko neutraalinväriset, että miellyttäisivät seuraavia asukkaitakin. Mikä järki, kun kuitenkin jossain vaiheessa se uuskin saa valita omat värit. Itseasiassa maaleissa jo heti muuttaessa.
  3. J

    VVO: tapetti ja seinämaalimallisto....

    Aiemmin jo sanoin, ei varaa. Eikä järkeä vuokrakämppään itse kustantaa, jos kerran VVO:lta saa.
  4. J

    Ihana retro leikkipuku :)

    Hirvee :x
  5. J

    VVO: tapetti ja seinämaalimallisto....

    Kaikki 19 e maksavat ja alle. Ei ollut montaa mistä valita.
  6. J

    VVO: tapetti ja seinämaalimallisto....

    No ei ole varaa.
  7. J

    VVO: tapetti ja seinämaalimallisto....

    Meillä 10-vuotisremppa, ja eipä paljon antaneet vaihtoehtoja. 10 vuotta ollaan odotettu, ja sitten mallisto on niiiiiiiiiin köyhä :'(
  8. J

    VVO: tapetti ja seinämaalimallisto....

    on ihan helevetin surkee |O Lapselta itku pääsi valintojen jälkeen, kun oli niin odottanut että saisi mieleisensä tapetit ja maalit valita. Iteltä meinas päästä valitessa :'(
  9. J

    Voiko isännöitsijä

    Moottoripyörät kuuluu säilyttää parkkipaikalla.
  10. J

    hyi että voi olla kylmä ilma!!

    Meillä tuulee tosi kylmästi mereltä, niin ulkonaolo on ihan mahdotonta. Yritin kaulahuivilla suojata naamaa, kun käytin koiran. Mutta ei se oikein auttanut.
  11. J

    Mä olen NIIN TÄYNNÄ tuota miehen kuorsausta!!!

    Mä kanssa tökin ja potkin exää, kun kuorsas...joka asennossa. Sitten se aamuisin valitti, ettei ollut saanut nukuttua, kun mä pahoinpitelin sitä jatkuvasti :/ Siinä vaiheessa meinas tehdä mieli motata.
  12. J

    Mä olen NIIN TÄYNNÄ tuota miehen kuorsausta!!!

    Joo, en mäkään huomannut apua siitä, kun mun ex kokeili. Ja oli aika tympee vissiin käyttääkin. Kai tuossa auta muu kuin saaha se mies lekuriin.
  13. J

    Mä olen NIIN TÄYNNÄ tuota miehen kuorsausta!!!

    MToi on hirvee vaiva, läheisille. Apteekista saa semmoista vaahtoa, mikä saattaa auttaa jonkun verran vaivaan.
  14. J

    Kuka vääntää lapsen parin vuoden seurustelun jälkeen?

    No, mutta kuka helvetti vääntää heittopussin 3 kk:n seurustelun jälkeen, kuyn suhdekin on jo hyvää vauhtia kariutunut? :ashamed:
  15. J

    "Kivoja" nuo koiran pissat hangessa

    Mä ulkoilutan min. 4 krt/pv pitkiä lenkkejä kävelyteitä, peltoja, itsetehtyjä polkuja yms. pitkin monta monta kilsaa kerralla. Että se siitä laiskuudesta.
  16. J

    "Kivoja" nuo koiran pissat hangessa

    Juu, mulla on tyttökoira, ja siitä jää pieni sievä reikä vaan kun pissaa. Mutta ei se omistajan laiskuutta ole saatana, jos koira kusee tien reunaan :headwall:
  17. J

    "Kivoja" nuo koiran pissat hangessa

    Joka helvetin tie on aurattu niin, että sivussa on metrin hanki. Mene kuule itse sinne, jos et voi kävellä kävelytiellä koirankusen takia.
  18. J

    "Kivoja" nuo koiran pissat hangessa

    Koira on eläin, joka merkkaa reviiriään. Ei se pissaa tyyliin yks-kaks kertaa. Ja kun aamulla lähetään ulos, niin ei taatusti koirankaan rakko kestä kilometriä olla kusematta, ennen ku päästäis metsään. Ja mitä helvetin kautta sitä koirankusettajat ulkoiluttaa, jos ei kävelyteitä ja muita...
  19. J

    Kavereilla syöminen?

    Joopanoo: Varsinkaan kun en tunne koko äitiä, ja lapsikin on ihan uusi tuttavuus. Ja asiasta ei ollut sovittu mun kanssa. Ja lapselle ei ole tarjolla kotona ruokaa 8-9 tuntiin. Varsinkin tollasessa tilanteesse itse ainakin tarjoisin ruokaa ja olisin huolissani lapsesta jos omat...
  20. J

    Lapsen kaveri kertoi tänään saamistaan rangaistustavoista.

    Ai miten minä vaikutan oudolta? Tänään tuli kummatkin jutut esiin, kun likat leikki yhdessä. Täytyy kyllä sanoa, että mun lapsella on normaalia paremmat oltavat, kun katsoo ympärillä olevia lapsia/perheitä. Vaikka onkin eroperheen lapsi. Ihmiset ovat todella outoja nykyjään, ja stressaa että...

Yhteistyössä