Hakutulokset

  1. K

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Siis tämä sinun tekstisi on juuri kuin minuntilanteeni tällä hetkellä, ollut päällä jo noin puol vuotta välillä vähemmän oireita, välillä ollaan maattu ensi avussa kun ei henki kulje tai on niin paha puristus rintakehässä ym.... Voi kun tämä oliskin niin yksin kertainen syy kuin ahistus.
  2. K

    Vaihtaako kukaan lakanoita vain noin 1,5kk välein?

    yritän joka viikko vaihtaa, joskus voi vierähtää kaksikin mutta ei enempää. tyynynliinat pyrin vaihtamaan, aina kun on hiukset pesty, mutta ainakin kerran viikossa. en ole koskaan edes harkinnut silittää lakanoita!!!!!!! mitä hyötyä kuluttaa aikaansa sellaiseen turhaan?? siellä kun olet pari...
  3. K

    Mikä mielisairaus minulla on, kun en tykkää yhtään ulkoilusta?

    yes sama täällä vaikka hyvää tekis ja tiedä että kun 2 viikkoa ainakin jaksaa kvellä n. joka toinewn päivä niin keho alkaa tuottaa sitä jotain hormonia ja sitten alkaa tekeen mieli sinne sinne ulos, oikein tulee rauhaton olo... tiedän kokemuksesta kun olen laihduttamisen takia ennen kävellyt...
  4. K

    Mikä on maksimi, mitä yhden lapsen päivähoidosta voi joutua maksamaan?

    saako poissa olo päivistä joillakin kunnilla alennusta???????????? en ole ikinä kuullutkaan. meillä poika hoidossa 4 pv viikossa, koska mninulla viikolla vapaa päivä ja emme ole ole mitään huippu palkkaisia (mä osa-aikainen myyjä ja mies ajaa autoa. Brutto n. 3000 e yhteennsä ja hoitomaksu oli...
  5. K

    tietäiskös joku näin heti pian sanoa mistä löytyisi netistä

    ota googlesta hakusanaksi soitto äänet... mutta kaikki ne maksaa ainakin n 1e/kplk... :(
  6. K

    Kakku ihmset!!!! Täyte apuja....

    1. väli banaaneja soseutettuna 2. valkosuklaa/hasselpähkinä mousse(kuulostaa oudolta ja lapset ekaks kieltäytyivät syömästä, mutta lopuksi sanoivat että oli paras kakku aikoihin, antoi kivan erilaisen vivahteen..)laitoin tuon kun tuo tavallinen vanilijakastike olikin kaapista loppu. 3...
  7. K

    Mistä pukin tamineet?

    riippuu missä päin asut... Halpa-hallissa on takkia ja housua, naamaria jos jonkin laista ja Minimanissa myös
  8. K

    Millain materiaali velour?

    mutta lastenvaatteena mitä kestävin ja pysyy hyvänä esim polvilta ei näy jäljet kuten college tai trikoo kankaassa säilyy sukupolvelta toiselle. ei mitään kivaa kangasta leikata mutta saumurilla ompelu sujuu hyvin. Tv paljon ommellut...
  9. K

    paljonko diesel vero??

    meillä toyota avensins farmari 2,0L- ja vero on 480e vuodessa. se vero riippuu auton moottorin tilavuudesta ja auton koosta. me maksetaan siis autoverolapun yhteydes myös dieselvero yht 156,60 . neljan kuukauden välein... ei muka diesel veroa kuka sen nyt olis poistanut.... paljon viime...
  10. K

    miten maalaan todella "rikkinäiset" seinät?

    meillä talo rakennettu 1928, olohuoneessa joka seinällä jotain joko ovi tai ikkuna. meillä kaikki seinät ovat vaaleanruskeaa tapettia ja 1 Seinä tv.n takana n. 140 cm leveä on ihan tumman ruskea jossa sitten 2 valkoista hyllyä ja muutenkin ostimme valkoiset huonekalut ja tuli paljon valoisampi...
  11. K

    Siis mä en jaksa nyt

    mulla se oli rasvapatti, puristin ja kivan hajuiset mönjät sieltä tuli ulos, kainalossa kun sisitsee.... :p
  12. K

    mustekynä tapetissa!

    Jos tapettisi pesunkestävä, niin yritä mustekynän poisto puikolla. On ainakin Kotiideassa myynnissä, n. 5e sillä meillä hinkattiin tosi iso pari päivää ollut mustekynän vuoto korkkimatosta, ja mitään jälkeä ei jäänyt. ja tuolla samalla puikolla on postettu useampikin kynän jälki meidän...
  13. K

    Kertokaa mulle että olen vainoharhainen...

    Samat sanat kuin Lumiina:lla. Joskus se tuntuu heti....
  14. K

    Miten tavallista on, että 5vuotias ei osaa ajaa polkupyörällä?

    Meillä esikoisen kanssa ei ongelmia, saatiin opetettua "ilman itkua". 4 vuotiaana. kakkosta ei pyörän päällekkään edes millään sit kesällä kun piti syksyllä eskariin sanoin , että en noin isoa poikaa ala kuljettaa enään oman pyöräni lasten istuimessa, opetimme hänet vaikka hän huusi ja itkien...
  15. K

    Voiko olla umpisuolen tulehdus ilman kuumetta?

    en ole ehtinyt nettiin ja nyt tähän päivään mennes sulle on jo varmaankin selvinnyt onko vkavampaa. Kuinkas teillä nyt voidaan? toivottavasti jo hyvin... :heart:
  16. K

    Tarvitsen neuvoja!!!!!!

    Tuli just Ava kanavalta ohjelma OLET MITÄ SYÖT ja siinä se henkilö oli (jos oikein muistan) syönyt liian paljon liian rasvaista ruokaa muistaakseni siinä tapauksessa sipsejä, eli perunalastuja pussin päivässä...
  17. K

    Onneks on tää paniikkihäiriö!

    minkä nimistä lääkettä sä syöt ? mä sain paniikkihäiriöön Cipraluxia ja siitä on ainakin 1kk tosi huono olo ja eikä se tunnu vaikuttavan, ihan yhtä lailla maha on sekaisin, huimaa,ahistaa, sydän tulee ulos rinnasta ym oireita kun jonnekkin "uuteen" paikkaan pitää valmistautua esim lääkärissä...
  18. K

    Voiko olla umpisuolen tulehdus ilman kuumetta?

    Tässä tulee vähän pitkä tarina mutta voi joskus olla tunneista kiinni... Meillä poika, oli sillo 20v, asuu yksin. Perjantaina illalla oksenti kerran ja valitti että maha vähän kipeä. Lauantaina pientä kuumetta 37,2 ei joka kerta mitattaessa ja maha yhä kipeä, mutta hän oli käynyt kaupungilla...
  19. K

    Kysymyksiä hoitopaikkaan tutustumisesta, maksusta ja kotihoidontuesta.

    voit olla lapsen kanssa siellä ekaks yhdessä hetken ja sit joku toinen päivä jättää hetkeksi, mutta et niin että menet töihin, vaan vaikka 2-3 tunniks korkeintaan. niin ainakin meillä tehtiin, suositeltiin....
  20. K

    Raskaus-kysymyksiä

    |O se alku väsymys oli kyllä jotain uskomatonta... mutta minulta se katosi muistaakseni n.viikolla 13-14 kuin off nappulasta yks kaunis päivä =) vitamiinejä en syönyt mitään muutakuin loppuajasta alkoi veri arvot olla huonot niin jotain rautalääkettä söin. Ferro....ti jotain sinne päin ei...

Yhteistyössä