Hakutulokset

  1. AnnaManna

    Ruumiin näkeminen

    älä mene katsomaan. Itse kävin äitiäni katsomassa pari päivää kuoleman jälkeen ruumishuoneella ja se oli vielä ihan ok, koska näytti suht. normilta vielä. Halusin uudelleen käydä 3 viikkoa myöhemmin hautajaisissa ja se oli virhe. Muista mielummin läheisesi sellaisena kuin hän eläessään on ollut.
  2. AnnaManna

    Missä käydä lasten kanssa tukholmassa?

    Oltais lähdössä päivä tukholmassa risteilylle ja ajateltiin käydä "lasten paikassa/paikoissa". mitä muita vaihtoehtoja on kuin grönalund ja se kolmården?
  3. AnnaManna

    Missä pienet lastenvaatteet kannattaa myydä?

    kiitos vastauksistanne. Taidan tehdä juuri näin.
  4. AnnaManna

    Missä pienet lastenvaatteet kannattaa myydä?

    Meillä olis varmaan 8 banaanilaatikollista pieniä vaatteita ja haluaisin mahdollisimman pienellä vaivalla niistä eroon. Näin köyhänä opiskelijana en halua niitä lahjoittaa mihinkään enkä antaa pois, sillä ajattelin että voisin niillä rahoilla ostaa uusia vaatteita lapsilleni. Mikä paras...
  5. AnnaManna

    Kokemuksia talon/asunnon vuokraamisesta ulkomailta?

    Rantaloma kiikarissa ja ajateltiin vuokrata talo. Haluaisin kuulla kokemuksia asiasta :)
  6. AnnaManna

    Itse tehdyt sisustus(kangas)taulut. Help!

    varmaan sit ihan vaikka k-raudasta tai kodin terrasta saa tarvikkeet?
  7. AnnaManna

    Itse tehdyt sisustus(kangas)taulut. Help!

    haluaisin tehdä tällä kanvas-tyylillä sängyn päädyn. Mistä saan materiaalit, mitä materiaalia (muuta kuin kangas) tulisi käyttää (olis varmaan hyvä jos materiaali olis mahdollisimman kevyttä), paljon tämä kustantaa? Ajattelin että koko oli 180cmx60cm
  8. AnnaManna

    No niin ja sit viikon MENU kehiin

    kiitos vastanneille, saan näistä koottua kivan menuun meidän perheelle :)
  9. AnnaManna

    Näkeekö kukaan tästä mitään?

    en mä kyllä näe, mutta tiedän kokemuksista että vaikea saada näkymään kuvassa.. riittää kun itse näet :)
  10. AnnaManna

    No niin ja sit viikon MENU kehiin

    mä pidän niitä jääkaapissa daa. no ei vaan käyn kerran viikon keskivaiheella uudestaan kaupassa ostamassa maitoa ja lisää vihanneksia ja hedelmiä. leipää ostan nyt enemmän ja sit pistän pakkaseen :)
  11. AnnaManna

    No niin ja sit viikon MENU kehiin

    Niin tietää mitä sitä pitäis kaupasta ostaa :) Ma: Ti: Ke: To: Pe: La: Su:
  12. AnnaManna

    Kuopio vai Oulu?

    oho! ihan totta, rattailla pääsee tämän vuoden alusta lähtien ilmaiseksi kuopiossakin :)
  13. AnnaManna

    26v, ei ammattia eikä mitään työkokemusta...

    Ei kun vaan! Itsekin nyt 27-vuotiaana lähdin opiskelemaan haaveammattiani (kolmen lapsen jälkeen). Yliopistossa kurssikaverit ovat ottaneet avosylin vastaan joukkoonsa. vajaa 6 vuotta vielä on puurrettava, mutta ehdottomasti sen arvoista!
  14. AnnaManna

    Kuopio vai Oulu?

    :D en itsekään ole mikään sanaseppo ja kirjoitusvirheitä varmasti löytyy vaikka muille jakaa.. Äidinkieli on eräs heikoista oppiaineistani ja kas kummaa musta kuitenkin joskus valmistuu lääkäri (ja kuin ihmeen kaupalla päästivät vielä ensimmäisellä hakukerralla sisään!). ihmeellistä. (tämä...
  15. AnnaManna

    Kuopio vai Oulu?

    itse opiskelen Kuopiossa kolmen lapsen kanssa. Olen tykännyt. Yliopistokampus on viihtyisä ja ainakin oman alani koulutus on korkeatasoista. Linja-autolla ei tosin pääse ilmaiseksi rattaiden kanssa (mikä on miinus Ouluun nähden) mutta jos ei tarvii julkisia (yliopisto aika lähellä keskustaa...
  16. AnnaManna

    Mistä pystyy hakemaan apua erotilanteeseen?

    eiköhän meidän tapauksessa syy eroon ollut molemmissa.
  17. AnnaManna

    Mistä pystyy hakemaan apua erotilanteeseen?

    toivon näin. tulevaisuus ei kovin valoisalta näytä. opiskelen aika vaativassa koulussa just nyt, mutta en vaan yksinkertaisesti voi sitä keskeyttää (=unelmieni ja kaikkien haaveideni summa). kai sitä aina selviää.. ja aionkin selvitä, mutta en usko että pystyn siihen ilman apua :/
  18. AnnaManna

    Mistä pystyy hakemaan apua erotilanteeseen?

    lisään vielä ettei eropäätös ole tehty hetken mielijohteesta. Avioeroa olemme hakenu jo heinäkuussa ja tätä lopullista eroa ollaan puitu nyt jo kuukausi.
  19. AnnaManna

    Mistä pystyy hakemaan apua erotilanteeseen?

    Mulla ei varsinaisesti ole sellaisia ystäviä joihin voisin tukeutua. Perheneuvola kuulostaa hyvältä ratkaisulta. Päätös erosta on yhteisymmärryksessä, vaikkakin hyvin riitainen. Tuskin siis tulen apua saamaan mieheltäni. Jos hänestä on kiinni, niin hän varmaan tekee elämäni mahdollisimman...

Yhteistyössä