Hakutulokset

  1. E

    Mitä tykkäätte HIMin uusimmasta

    Heartkiller on ihana <3 Ja Love, The Hardest Way sekä Scared To Death, jotka bändi soitti jokaisena neljänä Helldone-iltana Tavalla, on aivan yhtä ihania. I should know, I was there. =) Uudesta HIM-levystä taitaapi tulla paras HIMpulajulkaisu sitten Love Metalin.
  2. E

    Miten kertoa lapselle syntyperästään?

    Jos lapsi saa alkunsa luovutettujen sukusolujen avulla, ennen hedelmöityshoitoja käytävässä (pakollisessa) psykologitapaamisessa kehotetaan kertomaan lapselle asiasta mahdollisimman varhain, mieluiten alusta saakka. Toki kertominen täytyy tehdä lapsentasoisesti, eli liikkeelle lähdetään...
  3. E

    paljon keikoilla/konserteissa käyneet, kysymys teille:

    Mä olen ollut useammallakin Bon Jovin keikalla, jossa ne on "omistaneet" biisejä tietyille faneille. Ei tosin siksi, että kyseiset fanit ois olleet jotain supersexyjä vosuja, vaan siksi, koska näillä faneilla on ollut mukanaan banneri tai kyltti, jossa ne on toivoneet jotain biisiä, jonka bändi...
  4. E

    Pitäisitkö lapsen, jos lapsen isä ei olisi kuvioissa mukana?

    Ehdottomasti pitäisin. Ja olisin autuas, ettei mun olisi tarvinnut maksaa h-vetinmoisia summia hedelmöityshoidoista.. :xmas:
  5. E

    Oletko ollut sängyssä varatun ihmisen kanssa?

    Onhan sitä jokusen kerran tullut oltua. :whistle: Saman miehen kanssa kylläkin, hää nyt vaan sattuu olemaan toisen oma. Mulla ei ole siinä hommassa mitään todellista menetettävää, sinkku kun olen. :xmas:
  6. E

    Kuinkas moni tykkää BORSSIkeitosta?

    Miun äiteen tekemä borskeitto on suorastaan ylimaallisen hyvää. :p Parasta borssia on joko kasvisborssi tai sellanen, mihin laitetaan sattumiksi ja "substanssiksi" kuorettomia nakkeja semmosina suupalan kokoisina viipaleina. :p Ja tietenkin lautaselle kuuluu lappaa iso kasa smetanaa tai...
  7. E

    Miksi kristallilapset on niin arka aihe?

    Mieluummin vaikka velho tai noita kuin kristallilapsi/indigolapsi.. :ashamed: :D Tää perus-mugglejen (perusjästien) elämä on niin tylsää, pieni velho tai noita perheessä tois vähän säpinää. :saint:
  8. E

    Gallup: Tykkäätkö työstäsi?

    Hmph, minikokoisen otoksen perusteella vaikuttais siltä, että yleisesti ottaen ihmiset tykkää työstään useammin kuin eivät tykkää. Eli taidan olla vähemmistössä, kun en nykyisestä työstäni tykkää. :| Sinänsä kyllä lohdullista tietää, että on täysin mahdollista, että tämmöset tavisihmisetkin...
  9. E

    Gallup: Tykkäätkö työstäsi?

    Te jotka tykkäätte työstänne, mitä teette työksenne tai millä alalla työskentelette?
  10. E

    Gallup: Tykkäätkö työstäsi?

    Kuinka moni teistä työssäkäyvistä tykkää työstään ja viihtyy työssään? Koetteko olevanne edes suht tyytyväisiä työhönne? Tuli vaan mieleen, kun taas vaihteeksi painiskelen "en edelleenkään tiedä, mitä tahtoisin tehdä isona" -henkisten ongelmien kanssa, että kuinka moni ns. tavishommia tekevä...
  11. E

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Nyt on pakko heittää hölmö kyssäri: Voiko ovulaatio oikeasti olla jo tyyliin kp9-kp11? Kävin tänään kp13 seurantaultrassa, mutta lääkäripä ei löytänyt munasarjoista minkään sortin johtofollia. Kohdun limis sen sijaan näytti kuulemma lähinnä siltä, että ovulaatio olisi jo tapahtunut. :o...
  12. E

    No mitä mieltä nimestä...

    Peesi. Tai Romeo & Juliet.
  13. E

    Happy Birthday, Fred & George Weasley!

    Have a good one! Fred & George = :heart:
  14. E

    Miksi et ole Hulluilla Päivillä?

    Koska olen töissä, niin kuin useimmat muutkin kunnon kansalaiset. =)
  15. E

    Virpojat: Mitä pojalle päälle?

    Mä pukisin ilman muuta Harry Potteriksi, jos mulla olisi pikkupoika. :heart: Ja Hermioneksi, jos mulla olisi tyttö. :heart: Itse olisin joko Hermione tai geneerinen Gryffindor student. :saint:
  16. E

    Lontoo - mitä ensikertalaisen olisi hyvä tietää???

    Travel Cardeissa ei sit kantsii ostaa yhden päivän lippuja, vaan niitä pitemmän ajan pilettejä. Saatavana on muistaakseni ainakin viikonloppulippuja sekä 3:n, 5:n ja 7:n päivän lippuja, ja sit tietty kuukausi- ja vuosilippuja niille, jotka asuu siellä tai viettää siellä muuten pitempiä aikoja.
  17. E

    Lontoo - mitä ensikertalaisen olisi hyvä tietää???

    Lontoo on aivan ihana paikka, ootte valinneet hyvän matkakohteen! :heart: Miulla on hirmuinen ikävä takaisin Lontooseen, vaikka oon käynyt siellä jo useammankin kerran. Niin kuin jengi on täällä jo sanonutkin, Heathrow'lta pääsee metrolla (Piccadilly Line) suoraan keskustaan, ja lentokentän...
  18. E

    Miten te työssäkäyvät äidit teette kotityöt?

    Silittääkö joku oikeesti vaatteensa vielä nykyäänkin? :o Tai siis joo, olishan t-paidat ja farkut/reisarit ehkä hetken aikaa siistimmän näköisiä, jos ne jaksaisi silittää... Mut enpä ole montaa kertaa silitysrautaani koskenut, vaikka mulla on sellanen ollut yli 10 vuotta. :ashamed: Kun...
  19. E

    Inseminaatio

    Täälläkin pitäisi oleman toinen inssi ensi viikolla. Perjantaiaamuna on seurantaultra, silloin se sitten nähdään, päästäänkö inssiä tekemään vai ei.
  20. E

    G: Mikä SOITTOÄÄNI puhelimessasi?

    Eri ihmisille on eri soittareita... Äiti - Lion Sleeps Tonight Iskä - kitarariffi biisistä Wanted Dead Or Alive (Bon Jovi) Serkku - Rip Out The Wings Of A Butterfly (HIM) Kaveri - Älä Koskaan Ikinä (Egotrippi) Kaveri - Funeral Of Hearts (HIM) Kaveri - La Camisa Negra (Juanes) Kaveri -...

Yhteistyössä