Hakutulokset

  1. möksö

    Ei oo totta! Joulupukki sammui sohvalle

    Heheh, tässäpä uus taktiikka pettämisen varalle. Ei muuta ku tarinaa kaksplussaan ni voi "todistaa" miehelle ettei mitää säädytöntä ole tapahtunu..
  2. möksö

    Yksinäisen joulu--- täällä mä äsken itkeä pillitin taas

    Miekin olen kolmekymppinen "vanhapiika". Tämän joulun vietin/vietän vanhempieni kanssa ja onhan tämä hieman tylsää ilman lapsia ja joulupukkia.. En lähtenyt kotiin yksin vaan päätin jäädä vanhempieni luo yöksi. Eikä onneksi itketä, yritän olla katkeroitumatta. Mutta toisaalta tympäiseehän tämä...
  3. möksö

    Hammastahna = syöpäläinen

    No toivottavasti olen ymmärtänyt väärin! Esimerkiksi tuolta saa tietoa eri tutkimuksista: Skin Deep: Cosmetic Safety Reviews
  4. möksö

    Hammastahna = syöpäläinen

    No en ole vielä keksinyt, ajattelin katsoa mitä luontaistuotemyymälöillä on tarjolla
  5. möksö

    Hammastahna = syöpäläinen

    Niin mut jos niitä aineita käyttää aamuin illoin lapsesta vaariin? Ja muita altistavia tekijöitä tulee sit shampoissa, rasvoissa jne..
  6. möksö

    Siis käyttääkö joku OIKEASTI tälläsiä vaatteita??? JÄRKYTTÄVÄÄ!!!

    haha! kylläpäs naiset on photoshopattu huonosti! kattokaa vaikka tissukoita siinä vihertäväs topis..
  7. möksö

    Hammastahna = syöpäläinen

    Otin Golgate-tahnani tarkasteluun viime viikolla ja selvisi, että sen 15:ta aineesta vain yksi EI aiheuta syöpää. Aika shokki oli, nyt menee hammastahnat vaihtoon!
  8. möksö

    Surullisin elokuva jonka olet nähnyt?

    dokumentti To Shoot an Elephant. Suosittelen, löytyy netistä!
  9. möksö

    G: onko vitamiineilla selvä vaikutus olotilaasi?

    En oikeastaan.. tai ainakaan purkkivitamiineissa. jos taas syön esim viikon tosi köyhästi, niin huomaan.
  10. möksö

    Miksi ulkomaalainen raiskaa?

    Suomessa tilastojen mukaan ulkomaalaiset raiskaavat väkilukuun suhteutettuna enemmän kuin kantaväestö. Mitkä asiat mielestänne voisi vaikuttaa tähän? Aiheesta kun ei ole paljon tutkimuksia tehty.. Entä tietääkö joku linkkiä maakohtaisiin tilastoihin raiskauksien tekijöistä?
  11. möksö

    USA:n persut vastustivat Suomi-mamuja

    Niin että olisiko Neuvostoliitto lähtenyt meidän perässä Alaskaan? Uskonpa, että maa oli tärkeämpi Neuvostoliitolle kuin ihmiset, eikä sillä muutenkaan tuohon aikaan olisi ollut aikaa/resursseja lähteä suomalaisten perään Alaskaan..
  12. möksö

    USA:n persut vastustivat Suomi-mamuja

    Aika mielenkiintoinen uutinen, samoihin aikoihin suunnitelmat uuden Israelin perustamisesta olivat jo edenneet hyvää vauhtia. Olisimmekohan me nyt samassa sotaisassa jamassa alaskalalaisten kanssa, jos Uusi Suomi tosiaan olisi perustettu?!
  13. möksö

    Mitkä nykyisin täysin hyväksytyt asiat on kielletty Raamatussa?

    Niin, vai onko maapallo vain Jumalan leikkikenttä, jonka hän loi viihdyttääkseen itseään. Ehkä hän antoi meille tietyt lähtökohdat ja katselee nyt tuolta ylhäältä, mitä me saamme aikaiseksi..
  14. möksö

    Mitkä nykyisin täysin hyväksytyt asiat on kielletty Raamatussa?

    Nobelin palkintoihin vetoaminen ei liene mikään kovin hyvä argumentti, Nobelhan on tunnetusti hyvin poliittinen palkinto ja se myönnetäänkin usein poliittisin perustein. Toisekseen ortodoksijuutalaiset kyllä elävät hyvin "vanhoillista" elämää ja naisen asema näin ollen ei tätä Suomen tasa-arvoa...
  15. möksö

    Kysymys lakisanastosta, liittyen lähestymiskieltoon??

    Mikä on oikea sana kuvaamaan lähestymiskieltoa, joka on asetettu ennen kuin itse tuomio on annettu? Eli vähän niinkuin varmuuden vuoksi kielto, olisiko kenties ennaltaehkäisevä lähestymiskielto tms?!
  16. möksö

    Osaisko joku piirtää mulle tatuoinnin?

    :laugh: illan parhaimmat naurut! Tais joku vitsailla sun kanssa..
  17. möksö

    Valistakaas nyt ns. mamukriitikot minua!

    totta, saman ideologian kannattajat löytävät toisensa. hommafoorumi on keskustelupalsta maahanmuuttovastaisille, eli heillä on yhtenäiset mielipiteet maahanmuutosta. pisti vaan silmään, että näköjään myös ympäristöpolitiikasta..
  18. möksö

    Valistakaas nyt ns. mamukriitikot minua!

    Juu en tarkoittanut, että se ei muita maita koskisi, mutta niinkuin sanoin, eniten nimenomaan kehitysmaita: afrikka kuivuu, aasian deltat tulvii ja latinalaisessa amerikassa hurrikaanit lisääntyvät..
  19. möksö

    Valistakaas nyt ns. mamukriitikot minua!

    Lueskelin sunnuntaipäivän kunniaksi hommafoorumia ja huomasin, että yllättävän moni mamukriittinen (inhoan tuota sanaa, paremmin sopis vaikka pakolaisvastainen) jakaa maahanmuuttopolitiikan lisäksi myös yhtenäisen ympäristöideologian. Tosi moni ei tunnu millään uskovan minkään sortin...
  20. möksö

    Ideoita kaivataan! Suomalaista ruokaa nyyttikesteihin?

    Koitetaas jos näin iltasella olis lisää vinkkejä..

Yhteistyössä