Hakutulokset

  1. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Paljon onnea kevättähti :) Tervetuloa uusille ja tsemppiä alkuraskauteen :) Kalabaliikki itse kävin alussa viikon välein ultrassa kun oli vuotoja. Johtuivat keskenmenneestä kaksosesta ja etisestä istukasta. Itsellä odottava tunnelma. Enää pitää parin viikon päästä hakea vaunut ja kaukalo...
  2. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Itse olen myös stressannut paljon ja kaikissa raskauksissa. Mieskin toissapäivänä huomautti että miksi puhun kaikesta negatiivissävytteisesti enkä uskalla luottaa että enkö voisi jättää ne asiat omaan tietooni. Totesin siihen ykskantaan että en ole ainoa raskaana oleva jolla on samat ajatukset...
  3. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tervetuloa uusille :) Toivottavasti pääsette pinosta vasta vauva sylissä. Täällä tuntuu liikkeitä monta kertaa päivässä ja yli viikko on ekasta käteen asti tuntuneesta liikkeestä. Eilen illalla tuli jo seitsemän kertaa putkeen monosta kun pidin kättä vatsan...
  4. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Minäkään en aina löydä sykettä dopplerilla vaikka viikkoja jo 17+2. Onneksi kuitenkin kuuluu napanuoran syke joka katoaa aina välillä eli liikettä on sekä viuhtomisääniä joten ei ole huolettanut vaikka syke jäänyt kuulumatta.
  5. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hipiti vuotojen syy on osittain kohdunsuun päällä oleva istukka sekä alunperin kaksosraskautena lähtenyt raskaus josta toinen kehitti vain sikiöpussin ilman alkiota. Pikkuliikkeitä tuntuu päivittäin ja ebayn dopplerinkin sain alkuviikosta niin touhuja on tullut silläkin kuunneltua. Kaz 15+6
  6. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tervetuloa uusille. :) toivottavasti pysytte kanssamme pitkään. Liikkeistä sen verran että esikoista odottaessa tunsin liikkeitä 16+, kakkosesta 14+ ja tästä kolmisesta olen ollut tuntevinani pikku muljahduksia jo 13+. Istukka on ilmeisesti aiemmissa ollut takana. Tässä raskaudessa istukka on...
  7. K

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Synnytysjännityksestä: Spinaalipuudutus oli ainoa kipupiikkejä vahvempi edellisessä synnytyksessä. Anestesialääkäri ei saanut tosin piikkiä kerralla vaan useemmin pisti joten lähti tunto jaloistakin. Loppu onkin historiaa enkä halua pelotella ketään joten jätän lopun kertomatta. Summa summarum...
  8. K

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Forester mulle sanoi neuvolan täti tänään että paha olo voi myöhemmillä viikoilla johtua juurikin sokereista. Minun pitäisi ensi viikolla käydä litkun juonnissa :eek: Soitin aamulla hänelle että mitenkä se influenssarokote ja sain rokotteen lisäksi kuulla sydänäänet ja potkimista. Pikkuhiljaa...
  9. K

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Moikka. Vieläkö mahtuu joukkoon? Varhaisultrien mukaan la olis ollu kesäkuulla mutta ntssä tarkentuikin toukokuulle. 29.5. kaz/31/PKKS/3.
  10. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Kotimatkalla äippäpolin ja joulushoppailujen jälkeen. Ultrassa minillä kaikki kunnossa. Pituutta 86mm ja vastasi kk laskettua aikaa. Nt oli n. 1mm joka oli tosi hyvä siihen nähden että isommilla viikoilla sallitaan suurempi nt kuin pienemmillä. Veriseulat tutkitaan kuopiossa joten sieltä tulee...
  11. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mulla 12.45. Mitenköhän tuota saa nukuttua? Maalailin jo piruja seinille että pitäiskö ottaa sairaalakassi valmiiksi jos menee samantien keskeytykseen ja ollakko varuilta sen 8 h syömättä että kaavinnan voi tehdä nukutuksessa heti. Ihmismieli :(
  12. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Voi että pelottaa tiistain nt-ultra. Vuoto alkoi siis maanantaina uudelleen ja tiistaina ultrassa vielä kaikki hyvin ja perjantaina soittelin neuvolaan ja määräsivät kefexin kuurin ja canestenin jos ne auttaisi kirvelyyn ja vuotoihin. Jostain syystä toiveet ei ole kovin korkealla kun heinäkuun...
  13. K

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Älkääs noista tuorejuustoista höpsikö ja ottako sen suurempaa huolta. Ainakin creme bonjourin juustot on pastöroituja :) Onnea hyvistä ultrakäynneistä emiliaksi ja miaak. :) Kaz 12+4
  14. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Aamusella soittelin neuvolantädille ja pääsin ultrattavaksi. Pikkuinen reippaasti siellä potki ja käsiä heilutteli. Pyysin crpn jotta nähdään ettei olisi mitään tulehdusta joka aiheuttaa vuotoja. Täti epäili että se kadonnut kaksonen saattaa vielä häiritä. Sen verran tuli itsekin tutkiskeltua...
  15. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ei ole taas todellista. Kiitoksena 12+0 veristä vuotoa :( Huomenna neuvolaan taas soittoa että tuliko heinäkuun uusinta :cry: Onnea ninnis hyvistä uutisista :)
  16. K

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Heikuralle isot halit uutisten osalta. Verikoe pitää ottaa muistaakseni viimeistään 9-11 viikoilla. Minä jätin sen nyt ke. Tervetuloa uusille. Kaz 11+5
  17. K

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Minä olen osallistunut seuloihin kahden aiemman kanssa ja niin osallistun nytkin. Tänään oli tarkistusultra ennen nt:tä ja viimeinen mahis jättää veriseulat. Ultrassa pieni tyyppi liikkui vilkkaasti ja tällä kertaa vastasi kokoa 11+1. Nyt vaan odotellaan aikaa nt:hen että pääsee kurkkaan että...
  18. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tsemppiä ninnananna ja bosch odotteluun :) Minä sain tänään taas luvan roikkua kanssanne vielä ainakin hetken aikaa. 11+1 viikkoja vastaava eloisa kaveri heilutteli ultrassa. Onnea fujin tuplista :) kaz 11+1
  19. K

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Ruutinen en ole listoilla koska en käy tietokoneella täällä palstalla ja tabletilla ja puhelimella on vähintäänkin jähmeä laittaa tekstejä eri värillä tai tummennuksilla. Ei oltu silloin samassa huoneessa vaan olin samassa huoneessa toisen sektiolla synnyttäneen kanssa. Sittemmin olen eronnut ja...
  20. K

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Ruutinen etkö ole ollutkin syyskuisten palstalla 2011? Vai muistanko ihan väärin. Muistelen jopa nähneeni sinut synnärillä. Oma pieni syntyi silloin 16.9. kaz 9+5

Yhteistyössä