Hakutulokset

  1. I

    läheinen perhetuttu ja syöpä

    ei ole tarkotuskaan selkäänsä kääntää..heihin ollaan koko perhe niin kiintyneitä. itsekin vetää aika surulliseksi. koko heidän perheensä on melkoisen shokissa tällä hetkellä vaikka jotain tällästä uutista osattiin odottaakin. yhteyttä ajattelin ottaa parin päivän päästä
  2. I

    läheinen perhetuttu ja syöpä

    läheisellä perhetutulla on todettu keuhkosyöpä. tänään heillä ollut tiedon saadessaan erittäin raskas päivä. tekis mieli soittaa heille mutta en kyllä tiedä onko se sopivaa ja en kyllä oikein tiedä mitä heille sanoisi. he ovat minua tukeneet vaikeissa tilanteissa ja nyt olis paikka tukea heitä.
  3. I

    tytön hiushuivi/panta jossa on kuminauha takana.mistä saa

    höh..elikkäs siis prismaan..taitaakin olla et siellä niin harvoin asioin et ei oo siksi löytynyt.. kiitoksia teille kun ymmärsitte epätarkan sepostukseni :)
  4. I

    tytön hiushuivi/panta jossa on kuminauha takana.mistä saa

    Siis tarkoitan sellaista huivia jossa on valmiiksi laitettu sinne taakse kuminauha ja sitten on se kolmiohuivi vähän on eöselvä kuvaus mut en osaa oikein kunnolla sitä kuvailla haluaisin tytöilleni sellaiset,mutta en tiedä mistä niitä löytää...ei ainakaan minulle ole missään kaupassa tullut...
  5. I

    Tuli mieleen noista pikkulasten hukkumisista...

    minusta kans jos lasten kanssa lähdetään rannalle niin silloin ei tuo alkoholi kuulu mukaan ollenkaan..kuitenkin niin pieniä kuin hieman isompiankin lapsia on vahdittava..meillä uimataitoiset lapset ui pikkasen etäisyyden matkalla,kuitenkin niin et huutamatta voidaan puhua ja näköyhteys on koko...
  6. I

    jos en teille täällä pääse juttua kertomaan niin jää vaivaamaan

    on minulla kuitenkin 4 lasta. otin sisään kun näytti niin kastuneelta..
  7. I

    jos en teille täällä pääse juttua kertomaan niin jää vaivaamaan

    Siis meidän ovelle tulee naapurin 7-vuotias tyttö..vaatteet läpimärkänä..viluissaan..pyytää päästä meille leikkimään kun on kylmä.. kysyin missä äiti ja iskä on,niin vastaus äiti kotona ja isä abc:llä( on siis tuossa meidän nurkalla tuo abc) kun kysn miksi et mene kotiin lämmittelemään niin ei...
  8. I

    pohjolan kotivakuutus,mitä korvaa?

    kyselen täältä ennenkuin alan soittelemaan tuonne vakuutusyhtiöön.. elikkäs telkkari meni rikki..näkyy vaan jotain suheloo koko ajan ei muuta..joten se varmaan on vietävä korjattavaksi. korvaako pohjolan kotivakuutus tälläiset kulut?
  9. I

    7-vuotias yksin linja-autolla?

    pitäisi vanhin lapsi, 7 vee saada mummolaan. itselläni ei ole autoa häntä sinne viedä. onko 7-vuotias liian nuori teidän mielestä matkustamaan yksin linja-autossa kun 2 tuntia kestää matka ja mummi ja ukki on ottamassa sitten vastaan? poitsu on kyllä sellanen yleisreipas poitsu,mut mietin...
  10. I

    Mustekynän jälet pois millä??

    täältä etsiskelin neuvoja kun pilli neiti piirti oikein paksun viivan kangassohvaan mustekynällä..suihkutin hiuslakkaa ja pyyhin kostella..ei jäänyt jäljeäkään viivasta..aika uskomatonta kyllä!
  11. I

    G: Paljonko palaa rahaa kuussa lastenvaatteisiin?

    minulla siis 4 lasta, käyn paljon kirppareilla enkä kyllä joka kuukausi osta vaatetta ellei sitten löydy jotain todella ihanaa. jotain 200euron pintaan kuitenkin sillon kun tarttee ostella.
  12. I

    Aikuislukio

    voiko aikuislukiossa etänä korotella arvosanoja sellanenkin joka on oiskellut lukiossa vuonna yksi ja kaksi..? voisin pikkasen petrata arvosanojani kun uli niin huonosti käytyä tuo lukio aikoinaan.
  13. I

    nachos

    mitä näiden kanssa voi tehdä? ajattelin vapuksi ostaa välsitä jotain muuta ruokaa kuin ranskalaisia ja nakkeja. tää on vähän jotain erilaista mitä meillä on yleensä "herkkuruokina"
  14. I

    YH:n oma aika?

    mulla ainakin on noita isi viikonloppuja niin harvoin että oon muksujen kanssa 24/7 koko ajan. harvoin ovat mummolassa tai missään muuallakaan. enkä oo s itä sorttia että olisin aina pyytämässä niitä jonnekin viikonlopuiksi-vaikka kiva olisi sitä omaa aikaakin saada.
  15. I

    valuutan vaihto+pankki

    :attn:
  16. I

    valuutan vaihto+pankki

    yritin tuolla op:n sivuilla ettii mutten löytänyt elikkäs meillä on tuolla kaapissa 3 eri maan rahoja jotka ei käytä euroa ja nyt ajattelin että kävisin vaihtamassa ne pankissa euroiksi, ottaako op jotain maksua siitä kun ne vaihtaa ja mistä mä oin suurinpiirtein osaisin laskee miten paljon...
  17. I

    Kuopiosta äitejä!

    hansku: tuolla fb:ssä lähetin hyväksymispyynnön johonkin kuoion äidit ryhmään,enkä ole vielä huomannut että olisin päässyt sisään.
  18. I

    Milloinhan mahtaa tulla tilille seuraavan

    voi mennä monta kuukautta siinä kun ne käsittelee sitä hakemusta ja sitten ne maksaa sen takautuvasti. hakemuksen jätöstä siihen päivään kun ne päätös tulee..toivottavasti ymmärsitte mitä ajan tällä takaa..vähän huonosti selitetty..
  19. I

    mistä kurahousut?

    huutiksessa on hyvi kurahousuja,mut tulee postikulujen kanssa melko kalliksi. ja kirppikseltä en ole täällä löytänyt,melko haluttua tavaraa.
  20. I

    mistä kurahousut?

    Siis meillä noilla pojankoltiaisilla jää kurahousut aina jonnekin keppiin tai muualle kiinni ja vähän väliä on reikä,joten onko jossain sellasta paikkausainetta niiihin tai onko jossain halpoja kurahousuja en viiti mitään rukan housuja ostaa kun menee se raha hukkaan kun reikä tulee eikä niil...

Yhteistyössä