Hakutulokset

  1. T

    Kun tulevat vieraat ottaa päähän

    Juu toiset ei vaan ikinä voi tulla sellaseen aikaan että olis sopiva tai toiset taas ei voi tulla huonoon aikaan. =)
  2. T

    Miten nuudelia käytettään?

    Niitä on maustettuja ja maustamattomia. Maustettuja voi ihan keitellä sellasenaan vaikka riisin tai pastan tyyliin lisäkkeenä ja kait maustamattomiakin. Maustettuja voi syödä vaikka pelkästäänkin kevyempänä ruokana. Rohkeesti vaan kokeilemaan.
  3. T

    Olen masentunut, mutta en voi hakea apua

    Ota selvää, että onko siinä vakuutuksessa ehtona, että tietyn aikaa sen ottamisen jälkeenkin tehty diagnoosi vaikuttaa sen saamiseen. Meillä kävi niin etten myöskään saanut sitä lainan ohessa otettavaa takasinmaksuturvaa, koska mulla on krooninen sairaus. Toisin siihen riitti miehen osalle...
  4. T

    Vaikea tilanne.

    Siinä on kait vaihtoehtoina jos kaverin kanssa haluaa tekemisissä olla, että et tee asialle mitään koitat kestää ja yrität olla välittämättä asiasta. Toinen tapa on et puhut kerrasta suusi puhtaaksi ja annat asian sitten olla. Kaverisi ottaa onkeen jos ottaa. Jatkuvalla asiaan reagoimisella et...
  5. T

    nyt linkkejä......

    http://www.rakennusapteekki.fi/suomeksi/start2.asp Tuolta löytyy jotain aiheeseen liittyen ja sieltä saa tietoa lisää
  6. T

    saako lääkäriltä sairaslomaa raskauspahoinvoinnista?

    Olis varmaan ollu lääkärin vaihdon paikka. :o
  7. T

    saako lääkäriltä sairaslomaa raskauspahoinvoinnista?

    Jos on tarpeeksi paha niin saa. Ota yhteys neuvolaan ja sieltä kautta saat varmaan neuvolalääkäriltä. Raskaus ei ole sairaus, mutta mitä siitä työstä tulee jos on jatkuvasti pää pöntössä. Sehän pahimmillaan tuo pahoinvointi johtaa siihen et joutuu tippaan sairaalaan jos ei pysy nesteetkään sisällä.
  8. T

    Menisitkö töihin?

    Ei välttämättä noilla oireilla työterveydestäkään heruis sairaslomaa.
  9. T

    Mitä sie tekisit tilallani?

    Näin minäkin varmaan tekisin.
  10. T

    Mä olen nyt sit alhainen.

    :o *lumiukot lumiukot ketjussa kulkee*
  11. T

    Onko noloa perua?

    Kannattaa kysella vaikka ravintoloista et mitä kasas yksityistilaisuus. Monessa on nykyään saunaosastojakin. Tuttu kaveriporukka on harrastanu tota isommalla porukalla, en ole tullu kysyneeksi mitä on kustantanu. Ei kait ihan maltaita, koska saahan se baari siitäkin myyntiä.
  12. T

    Perrrhanan clearblue-testi!

    http://www.kotitesti.fi/raskaustesti_cat_444.html Ainakin tuolta näyttäs saavan. Ite tilasin jotain 3v sitten ja osote oli silloin kotitestit.com hyvin toimi ne liuskatestit ja oli edullisia.
  13. T

    Mitä miletä tästä poikien takista? (sis. linkin)

    Näyttää oikein mukavalta, jos ei paha hinta sattasin pojalle hankkiakkin.
  14. T

    Voi itkupotku.

    Siihen ei auta kuin yrittää suunnata se energia ja ajatukset muualle, saattaa toimia väliaikasesti. Jos ei onnistu, niin ei sit maha mitään ku vaan alkaa hommiin ja toimia sen kuumeen mukasesti. Mulla on toiminu kierukan laittaminen, vaikka joskus tulis hetkellinen kuume, niin menis aikaa että...
  15. T

    Perrrhanan clearblue-testi!

    Mä olen joka kerta kun olen testin tehnyt, niin varuilta pissiny purkkiin ja lilluttanu sit tikkua siellä. Tuntuu jotenkin varmemmalta tavalta jännittävässä tilanteessa.
  16. T

    Hylätyt lastenvaunut..

    Aika tehokas tapa saada ihmisiä havahtumaan! Mitähän siellä vaunuissa olevassa lapussa mahtoi lukea?
  17. T

    Miten tällaisessa ambulanssin kohtaamisitilanteessa olisi pitänyt toimia???

    Enpä tiedä itekkään mitä muuta olisi voinut tehdä, pakkohan sille ambulanssille oli tietä saada. Turha laittaa hätävilkkuakaan, koska kyllä varmaan vasemmalta tulijat huomasivat jo ne lanssin valot
  18. T

    saako kutsuttu jäädä menemättä juhliin?

    Siihen vois käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä tai sit vaikka sellasta tilannetajua. Siis kohtuus toimii kait tässäkin ei tarvi ihan äärimmäisyydestä toiseen mennä. Jellonainen totes tossa äsken minusta aika hyvin.

Yhteistyössä