Hakutulokset

  1. p02t04

    Huuliherpes ei parane ikinä

    osta niitä laastareita.
  2. p02t04

    6v uhmaa

    uhmakkuus alkoi 5.5 vuotiaana, loppui vähäks aikaa ja alkoi uudelleen...
  3. p02t04

    lukemaan oppiminen

    Missäpäin eskarit kirjoittaa itse viestit? Meidän poika on ekaluokalla ja opettelee siellä lukemaan...
  4. p02t04

    ei se kiukku ja uhma lähteneetkään..s

    Täällä myös kiukkuinen ekaluokkalainen...koettelee tosissaan toisinaan ja toisinaan niin ihana lapsi.
  5. p02t04

    Tykkääkö teidän lapset laatikoista?

    Maksalaatikko menettelee kun päälllä reilu kerros puolukkahilloa, lanttulaatikkoa maistoivat - ei hyvää, porkkanalaatikkoa eivät ees maisteneet. Makaroniloota menee ketsupin kera. Meillä herkkua kinkku ja kala.
  6. p02t04

    Jelppikää, jos tiedätte lääkkeistä...

    Soittaisin apteekkiin.
  7. p02t04

    Kotiäidin aivosumu eilen kaupassa

    :laugh:
  8. p02t04

    2004 syntyneet

    Täällä myös 4 vuotias tinttara joka lyö jalkaa lattiaan, jos hommat ei ihan kuin neiti oli suunnitellut. ruokahalu on huima, koko ajan jotain puputtais.Suihkussa seisois koko päivän jos sais- ei tietenkään saa. ja nyt on uusin juttu sellanen että näyttää kieltään :( kun hommat ei mee...
  9. p02t04

    Mitä teillä syödään tänään?

    jauhelihakastike+keit.perunat+makaroni. lisäksi puolukkasurvosta ja jotain pakastekasviksia.
  10. p02t04

    miten toimitte, lapsi sairastuu yökylässä?

    Voisin aamulla laittaa tekstiviestiä asian tiimoilta, mutta ei tarvitse heti hakea kotiin, koska vointi jo parempi.
  11. p02t04

    Miallinen lapsi on härkä tai kaksonen?

    Meidän härkätyttö on minäitte ja ruokapöydän herkut maistuu, jäätelökin syödään nautiskellen.
  12. p02t04

    Lapsen Peräsuolen varjoainekuvaus?

    Miksi tälläinen tutukimus tehdään? suolioireista allergiaako?
  13. p02t04

    Mitähän traumoja sitä lapsilleen tietämättään aiheuttaa?!?

    kaikkea ne lapset mietii ja pohtiikin.
  14. p02t04

    miltä susta tuntuis?...

    surullista, että syöt ja oksennat. :hug:
  15. p02t04

    mistä löytyis vanhoja ja halpoja bioniclejä

    Kirpputoreilta ainakin ite oon niitä löytänyt.
  16. p02t04

    Moniko ollut loppuun asti vierellä lemmikkinsä lopetuksessa?

    KOiramme kuoli luonnollisesti kotona äkkiarvaatta sydänkohtaukseen, silittelin koiraa viimiseen hengenvetoon asti , ja itkin kuin hyeena.. Ja jos tilanne niin vaatii että piikin kautta lopetus, niin mukaan menisin ja silittelisin.
  17. p02t04

    Muita ens syksynä esikouluun meneviä

    Poika aloittaa eskarin.
  18. p02t04

    Y-viesti pinoa tylsyyteen

    =) laitettu
  19. p02t04

    koiran omistajille?muillekin...

    Anna koiran haistella kynsisaksia kun itse silität tassua- älä leikkaa vielä, tee näin muutamana iltana ja palkitse koira. ja sitten aloitat leikkaamisen yhdellä kynnellä per ilta vaikka ja aina palkitset. Tsemppiä!
  20. p02t04

    koiran omistajille?muillekin...

    Hui, ovat varmaan tosi pitkät kynnet, haittaavat varmaan koiraa itseäänkin jo ? Oman koiran kynsiä olen aina saanut leikata hyvin, tosin siskoni vie koiransa eläinlääkärille kynsien leikkuuseen - kun se ei onnistu kotosalla.

Yhteistyössä